media prasa rtv internet mma

Luty br. okazał się mniej medialny od stycznia. W prasie, internecie i RTV pojawiło się nieco ponad 5 tysięcy materiałów, w których była mowa o MMA.

Na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 1100 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała w Warszawie galę z numerem 67 i zapowiedziała kolejne, marcowe wydarzenie w Radomiu.

O marce UFC w lutym przygotowano ponad 900 publikacji, w których poruszano między innymi temat dalszych planów Joanny Jędrzejczyk i Jana Błachowicza oraz zapowiedzi powrotu do klatki Karoliny Kowalkiewicz.

Na trzeciej pozycji w omawianym miesiącu, z wynikiem ponad 800 publikacji, trafiła organizacja High League, która na początku lutego zorganizowała galę z walką popularnego „pashyBicepsa”.

Marka Prime Show w lutym osiągnęła wynik blisko 800 publikacji, po tym jak odbyła się jej pierwsza gala.

Organizacja Fame MMA, która planuje swoją 13. galę, w lutym była opisana w blisko 700 materiałach.

Fight Exclusive Night pojawiło się natomiast w prawie 200 publikacjach.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

...wczytuję komentarze...

s
siedemset

Oplot Challenge
Welterweight

55 komentarzy 198 polubień

MMA-VIP było ujęte w zestawieniu? Ciężko mi uwierzyć że prezes Najman nie nastukał 200 publikacji.

Odpowiedz polub