Łukasz Jurkowski rozmawiał z Michałem Materlą (27-7) na antenie newonce.radio. W rozmowie popularny ”Juras” poruszył temat występu Michała na KSW 53 oraz obniżeniu gaży zawodników za walki, o których mówił szef KSW. Poza tym Materla odniósł się do planów na przyszłość oraz otwarcia nowego biznesu.

Gala KSW 53 w studio bez udziału publiczności z mniejszymi wypłatami dla zawodników.

Sytuacja jest trochę dziwna. W zeszłym roku chciałem walczyć i nie dostałem pojedynku i żeby zawalczyć na tej gali musiałem naprawdę mocno zjechać z mojego wynagrodzenia, żeby znaleźć się na fight cardzie. Zadzwonili jeszcze raz, abym zszedł o 30%, ale chwila skoro jest PPV i ono się sprzedaje, to dlaczego ja mam zarobić mniej? Można mi to wyrównać, jeżeli gala dobrze się sprzeda. Ja powiedziałem, że dobrze. Tylko ustalmy coś, bo nagle muszę zjechać dwa razy z pieniędzy. My zawodnicy ucierpieliśmy na tym najbardziej, nikt nie zadzwonił do nas ponownie.

Co dalej z karierą sportową?

Jestem zawieszony w próżni. Martwi mnie ta sytuacja jako zawodnika. Człowiek jest tylko starszy, a nie młodszy. Chciałbym jak najszybciej dostać propozycję.

Póki co trenowanie sprawia mi ogromną przyjemność, stało się to moją rutyną. Na tle moich klubowych kolegów nie wyglądam źle, mam jeszcze zdrowie i chciałbym dać jeszcze kilka dobrych walk.

Otwarcie klubu sportowego w Szczecinie przez Michała Materlę.

Sytuacja jest skomplikowana i niezręczna. Kosztowało nas to dużo – kredyty, leasingi. Po kilku miesiącach otwarcia jesteśmy zamknięci, a na głowie mamy tylko właśnie te problemy. Mamy nadzieję, że w całym kraju sytuacja szybko się ustabilizuje i będziemy mogli odrabiać to, co straciliśmy. Koszty się nagromadził i trzeba sobie z tym poradzić.

38 KOMENTARZE

  1. Czyli tak jak pisalem ze to Cipek sie nie zgodzil na obnizke kasy. Cos czuje ze znowu szybko wlodarze nie dadza mu walki- w ramach podziekowan oczywiscie:lesnarhappy:

  2. A tak wogole dobra taktyka wlodarzy. Zejdz z pensji to umiescimy cie na karcie. Myslalem ze o takiego Cipka to sami zabiegaja bo jest 1 z twarzy cyrku a tu cyk za duzo kasy zarabia to na boczny tor nagle idzie. Inaczej gadali jak chcial isc do UFC przed ich gdanska gala i negocjowali nowy kontrakt… Pewnie to co wynegocjowal to teraz musial oddac:lol:

  3. Z takimi materlami, to troche sie robi jak z polska ekstraklasą. Olbrzymie pieniądze za mizerny poziom. Najebało prądu w kitę. Setki tyś za 20 minut w klatce, śmieszne.

  4. Zycie jest sztuka wyborow.

    Janek wybral UFC I niczego zalowac nie moze. Michal ryzyka nie podjal.

    UFC placi zawodnikom za nieodbyte walki , FEN chce zrekompensowac zawodnikom przynajmniej polowe wynagrodzenia , Fame sie nie poerdoli I wszyscy tam sa zarobieni.

    A KSW , Kawulski ma czyste sumienie , bo Materla nie zgodzil sie na ciecia I nie wazne ze dopiero szantazem zabrali my 30% I nie wazne ze zawodnicy zarabiajacy najmniej , utopili wszystkie swoje pieniadze w przygotowania I nie maja teraz zadnych persektyw .

    Kieds Urban napisal artykul zatytuowany "Jebac kibicow" , 20 lat pozniej KSW pomiedzy wersami powiedzialo "Jebac zawodnikow" a ja napisze Jebac KSW.

  5. Oj panie Makrela Kalwi i Levi ci tego nie zapomną , albo beda cie pomijac w fightcardzie w takim razie, albo sprowadza ci takiego rywala który spusci ci jeszcze wiekszy wpierdol niż Askham na KSW 49  .

  6. W zeszłym roku nie chcieli mu dać pojedynku, w tym roku musiał zejść mocno z gaży żeby się pojawić na karcie walk, a potem jeszcze chcieli mu obciąć gażę o 30%…to wszystko pokazuje, że Materla wcale nie jest wielkim magnesem dla publiczności/widzów. Nie ma startu w tym aspekcie do Mameda i Pudzianowskiego – co zawsze powtarzałem. Gdyby było inaczej po prostu by w niego konkretniej inwestowali. A tak, widać, że K&L jakoś specjalnie na nim nie zależy. Po tym gdy się nie podporządkował zależeć będzie jeszcze mniej.

  7. W zeszłym roku nie chcieli mu dać pojedynku, w tym roku musiał zejść mocno z gaży żeby się pojawić na karcie walk, a potem jeszcze chcieli mu obciąć gażę o 30%…to wszystko pokazuje, że Materla wcale nie jest wielkim magnesem dla publiczności/widzów. Nie ma startu w tym aspekcie do Mameda i Pudzianowskiego – co zawsze powtarzałem. Gdyby było inaczej po prostu by w niego konkretniej inwestowali. A tak, widać, że K&L jakoś specjalnie na nim nie zależy. Po tym gdy się nie podporządkował zależeć będzie jeszcze mniej.

    Wiadomo, że cyrk ciągnie na Januszach, a Materla tak samo jak Narkun to nie jest ich lokomotywa. Takimi są tylko Mamed, Pudzian ew. ich różne pomysły frikowe. Należy podkreślić model biznesowy K&L, w którym pełnoprawni fani mma i sportów walki nie są głównym targetem. Nie ma się co oszukiwać i zakłamywać rzeczywistości. Gamrot założy se okulary i NIKT go na ulicy nie pozna (bez nich też 😆 ).

  8. Jaki jest teraz rekord Michała w UFC, bo już jakiś czas nie liczyłem?

    10-3 ? Trzeba spytać Norberta

    Nie ma się co oszukiwać i zakłamywać rzeczywistości. Gamrot założy se okulary i NIKT go na ulicy nie pozna (bez nich też 😆 ).

    Zgadza się, Gamrota ani w okularach ani bez nikt nie pozna.

    Może się zatem wydawać, że nie ma różnicy, czy nosi okulary, czy nie – ale jest to mniemanie błędne!

    Mianowicie on w okularach to ma szansę kogoś poznać, ale bez już nie 😀

  9. Zycie jest sztuka wyborow.

    Janek wybral UFC I niczego zalowac nie moze. Michal ryzyka nie podjal

    Z tego co pamietam, to Makrela chciał do UFC, tylko został pomówiony i areszt tak naprawdę zjebał jemu karierę, plus KO na powrót i zostały  słoiki w ksw już tylko.

  10. Przecież Materla nie jest żadnym fejmem, żeby o niego walczyli. Dodatkowo poziom sportowy, który prezentuje to raczej taki bardzo przeciętny. Dostaje jakiegoś w miarę ogarniętego ogórka i od razu wącha matę.

    Zresztą Mamed dość dobrze wyjaśnił jego poziom sportowy.

  11. Oni już tak robią pod górę zawodnikom i rywalom że wcale nie zdziwiłoby mnie gdyvy to oni namówił koronnego do gadania na Materle.

  12. Z drugiej strony lepiej zawalczyc za mniej niz wogole.. Materla mógł wziąść przykład z Gamera w tej sytuacji.

  13. Z drugiej strony lepiej zawalczyc za mniej niz wogole.. Materla mógł wziąść przykład z Gamera w tej sytuacji.

    Z trzeciej strony można poświecić swój czas na inne rzeczy, które na dłuższa metę zapewnią źródło dochodu i mieć wyjebane na gowniane traktowanie.

     Wszystko zależy od tego jakie mamy możliwości.

  14. Z trzeciej strony można poświecić swój czas na inne rzeczy, które na dłuższa metę zapewnią źródło dochodu i mieć wyjebane na gowniane traktowanie.

     Wszystko zależy od tego jakie mamy możliwości.

    To z trzeciej strony jego klub został zamknięty i nie może zarabiać.

  15. To z trzeciej strony jego klub został zamknięty i nie może zarabiać.

    Z czwartej strony nikt z nim pewnie nie negocjował stawki za walkę, której i tak nie będzie.  Negocjowali przed zamknięciem wszystkiego, poza tym żeby to oceniać trzeba znać szczegóły.  Przecież jasnym jest, że nie dostaje siana tylko za walkę ale też, a może i głównie za promocje. 

     W życiu trzeba się szanować.

  16. Oni już tak robią pod górę zawodnikom i rywalom że wcale nie zdziwiłoby mnie gdyvy to oni namówił koronnego do gadania na Materle.

    :deniro:

  17. Z takimi materlami, to troche sie robi jak z polska ekstraklasą. Olbrzymie pieniądze za mizerny poziom. Najebało prądu w kitę. Setki tyś za 20 minut w klatce, śmieszne.

    Z całym szacunkiem, ale mma to jest sport w, którym te chłopaki tracą naprawde lwią część swojego zdrowia. Oczywiście zarobki takich osób jak pielegniarka itd są smieszne do tego co dostaja sportowcy, ale co jak co fighterzy i tak są konkretnie "dymani" z pensji.

  18. Czyli miałem rację, że to Materla wyłożył lache na Włodarzy Wszechświata. Następna walka pewnie w 2022 i to z Askhamem

  19. Kawul i Lewy to są dobre cwaniaki. Materla ma kontakt w którym ma zagwarantowane 2 walki w roku, ale uwaga jeśli termin mu nie pasuje lub ma kontuzje to już jego problem. W maju miał walkę z Askhamem po której był porozbijany. Co robią włodarze KSW proponują mu walkę za 4 miesiące w Londynie chociaż doskonale wiedzą, że nie da rady się przygotować. Tutaj już tylko od dobrej woli imperatorów zależy czy znajdą trzeci termin czy nie. Obniżenie kosztów na tak słabą sportowo gale jaką się zapowiadała KSW 53. Przecież tam Pudzian, Soldić i Gamer mieli jakiś poważniejsze kwoty na kontrakcie. Ten Domingos to pewnie jak usłyszał, że ma walkę z Pudzianem to nawet nic się nie stawiał tylko wziął co jest i Bogu dziękował. Litwin 40 lat niby nazwisko, więc może te 10000$ dostał (podstawa za debiut w UFC podobna do gaży za walkę o pas KSW). Rywal Gamera może trochę więcej zaśpiewał, ale pozostali to pewnie sporo mniej. Kawul taki cwaniak i wyśmiewa się z gaży na FEN, a sam też skompi jak tylko może.

  20. Nie jest tak rozpoznawalny jak Pudzian i Mamed ale jednak gdyby zapytać przeciętnego Sebixa kogo z KRS1 kojarzy poza wyżej wymienionymi to pewnie jednak Cipka.

    Jedynym wytłumaczeniem dla mnie że tak go potraktowali to chyba to że emerytura blisko i nie chcą mimo wszystko promować dwóch (bo Mamed) zawodników którzy mieli ostatnio nieciekawą przygodę z wymiarem sprawiedliwości.

    No chyba że to zwykle skąpstwo …:lol:

  21. Z drugiej strony lepiej zawalczyc za mniej niz wogole.. Materla mógł wziąść przykład z Gamera w tej sytuacji.

    A po co ma zebrać identyczne obrażenia za mniejszy hajs ? Lepiej nie zarobić i zachować zdrowie . Ewentualnie ! Za mniejszy hajs to mógł jakiegoś litwinowa obic w pierwszej minucie i tyle .

  22. A po co ma zebrać identyczne obrażenia za mniejszy hajs ? Lepiej nie zarobić i zachować zdrowie . Ewentualnie ! Za mniejszy hajs to mógł jakiegoś litwinowa obic w pierwszej minucie i tyle .

    :najmancoty:

    Miał zjechać z 30% wynagrodzenia, skończyło sie tak ze nic nie zarobił i niewiadomo kiedy znowu zawalczy. Jest fighterem,  utrata zdrowia jest wliczona w ryzyko a za darmo tego nie robi.

  23. Jakby Materla miał ze 20 lat to pewnie zawalczyłby za czapkę gruszek, ale z wiekiem zaczyna się kombinowanie. On już wyżej wała nie podskoczy, nawet w cyrku, to wyliczył sobie, że nie będzie się produkował za mniejszą stawkę i tyle.

  24. Czyli mamy zestawienia na kolejne walki dla Materli

    KSW 60 Materla vs Askham

    KSW 70 Materla vs Askham

    KSW 80 Materla vs Askham

    … rok 2320 KSW 90 Materla vs Askham

  25. :najmancoty:

    Miał zjechać z 30% wynagrodzenia, skończyło sie tak ze nic nie zarobił i niewiadomo kiedy znowu zawalczy. Jest fighterem,  utrata zdrowia jest wliczona w ryzyko a za darmo tego nie robi.

    Ty jesteś jebniety i nawet nie zamierzam ci tego udowadniać. przeczytaj 140 razy to co napisałem , może za 141 razem zrozumiesz

  26. :najmancoty:

    Miał zjechać z 30% wynagrodzenia, skończyło sie tak ze nic nie zarobił i niewiadomo kiedy znowu zawalczy. Jest fighterem,  utrata zdrowia jest wliczona w ryzyko a za darmo tego nie robi.

    Dokładnie jak płacili pełną kwotę to walczyli i ze złamanym nogami dla fanów. Jak mniejsza kasa to walczyć nie chcą, a Kawul jeszcze ma im to za złe.

    A tak poza tym ma czego chciał, mógł iść do UFC. Dużo mnie by nie zarobił, a miałby pewne walki i przygodę życia.

    Chytry dwa razy traci.

  27. Z tego co pamietam, to Makrela chciał do UFC, tylko został pomówiony i areszt tak naprawdę zjebał jemu karierę, plus KO na powrót i zostały  słoiki w ksw już tylko.

    Całkowicie nie masz racji.

    Michał aresztowany został w grudniu 2016, wyszedł z aresztu w lipcu 2017.

    Rozmowy z UFC to jest wrzesień 2017, czyli już po wszystkim.

    Kontrakt z UFC zaś miał być na galę w Gdańsku (21 października 2017) – Michał wraz z menago najzwyczajniej podejmowali te rozmowy tylko po to, by mieć mocniejszą kartę przetargową w negocjacjach z KRS. Przyjęli podbitą ofertę od KRS a nie od UFC.

    ERGO – MICHAŁ NIE CHCIAŁ DO UFC, a nie że areszt mu przeszkodził.

    Trzymajmy się faktów, a jak ich nie znasz, to je najpierw sprawdź zanim zaczniesz bredzić oczywistą nieprawdę

  28. Całkowicie nie masz racji.

    Michał aresztowany został w grudniu 2016, wyszedł z aresztu w lipcu 2017.

    Rozmowy z UFC to jest wrzesień 2017, czyli już po wszystkim.

    Kontrakt z UFC zaś miał być na galę w Gdańsku (21 października 2017) – Michał wraz z menago najzwyczajniej podejmowali te rozmowy tylko po to, by mieć mocniejszą kartę przetargową w negocjacjach z KRS. Przyjęli podbitą ofertę od KRS a nie od UFC.

    ERGO – MICHAŁ NIE CHCIAŁ DO UFC, a nie że areszt mu przeszkodził.

    Trzymajmy się faktów, a jak ich nie znasz, to je najpierw sprawdź zanim zaczniesz bredzić oczywistą nieprawdę

    Tak bylo potwierdzam. Dostal nawet lepszy nowy kontrakt no ale widac teraz ze jest w czarnej dupie i to gleboko.

  29. Całkowicie nie masz racji.

    Michał aresztowany został w grudniu 2016, wyszedł z aresztu w lipcu 2017.

    Rozmowy z UFC to jest wrzesień 2017, czyli już po wszystkim.

    Kontrakt z UFC zaś miał być na galę w Gdańsku (21 października 2017) – Michał wraz z menago najzwyczajniej podejmowali te rozmowy tylko po to, by mieć mocniejszą kartę przetargową w negocjacjach z KRS. Przyjęli podbitą ofertę od KRS a nie od UFC.

    ERGO – MICHAŁ NIE CHCIAŁ DO UFC, a nie że areszt mu przeszkodził.

    Trzymajmy się faktów, a jak ich nie znasz, to je najpierw sprawdź zanim zaczniesz bredzić oczywistą nieprawdę

    Przecież po tym areszcie to Michal nawet nie wiedzial czy do stanow go wpuszcza, wiec tak nie do konca masz racje 😉

  30. Przecież po tym areszcie to Michal nawet nie wiedzial czy do stanow go wpuszcza, wiec tak nie do konca masz racje 😉

    No tak, bardzo było mu to potrzebne żeby zawalczyć na UFC w Gdańsku 🙂

  31. Już z  Bagim  "proszą " o finansowe  wsparcie na zrzutkach

    Jak każdy klub. Ludzi na macie nie ma, więc w większości nie płacą, a rachunki czekają. Biznes jak każdy inny.

  32. Przecież po tym areszcie to Michal nawet nie wiedzial czy do stanow go wpuszcza, wiec tak nie do konca masz racje 😉

    Zaraz po tej gali sciagneli mu wszystkie ograniczenia, oddali paszport itp. Jego brat wykorzystal zainteresowanie zeby podbic stawke w ksw proste.

  33. Przecież po tym areszcie to Michal nawet nie wiedzial czy do stanow go wpuszcza, wiec tak nie do konca masz racje 😉

    Ostatnio kiedy sprawdzałem, to Gdańsk był w Polsce.

    Wychodzi na to, że ja też muszę mieć wizę, by jeździć do pracy!

    Dziękuję za uświadomienie!

    A poza tym – Michał był tylko tymczasowo aresztowany, nie był skazany i nie odsiadywał wyroku. To jest środek zapobiegawczy, a nie karny. Nie ma żadnego wpływu na swobodę przemieszczania się, jak tylko się zakończy.

    Powiem to samo co tamtemu koledze – jak nie masz pojęcia o czym mówisz, to najpierw to sprawdź, albo może po prostu nic nie mów, zamiast klecić farmazony

  34. Ostatnio kiedy sprawdzałem, to Gdańsk był w Polsce.

    Wychodzi na to, że ja też muszę mieć wizę, by jeździć do pracy!

    Dziękuję za uświadomienie!

    A poza tym – Michał był tylko tymczasowo aresztowany, nie był skazany i nie odsiadywał wyroku. To jest środek zapobiegawczy, a nie karny. Nie ma żadnego wpływu na swobodę przemieszczania się, jak tylko się zakończy.

    Powiem to samo co tamtemu koledze – jak nie masz pojęcia o czym mówisz, to najpierw to sprawdź, albo może po prostu nic nie mów, zamiast klecić farmazony

    1 gala była w Polsce a następne? Postaw sie na jego sytuacji, dopiero wychodzisz z aresztu, Twoja przyszlosc jest nie pewna, masz zone i 2 dzieci na utrzymaniu. A jakby jednak go skazali, albo mialby problem z wylotem zza granice? Zostal by z 1 walka w Gdansku i potem co? Latwo jest tak oceniac z boku, ale mozna postawic sie na kogos miejscu. Jestem przekonany, ze gdyby ufc sie odezwalo w tamtym momencie a nie bylo by wtedy sprawy z aresztem to Michala bysmy zobaczyli w Oktagonie

  35. Michał jest legendą tego sportu w Polsce, jak Drwal, Jocz, Jakubowski i kilku innych, zaczynał tak dawno, że niewielu pamięta te czasy. Jego kariera ułożyła się tak, że utknął w KSW, na jego wybory wpływ miało wiele różnych rzeczy, jak to zwykle w życiu.

    Dla mnie ważne jest to, że w walkach nigdy nie kombinował, tłukł się na maksa i dawał z siebie co miał. Ma pełne prawo odmówić walki jeśli kasa wydaje mu się być za niska. Mam nadzieję, że nowo otwarty przez niego biznes przetrwa ten trudny moment, bo nie ma nic gorszego niż brak przychodów od razu po zakończeniu inwestycji.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.