UFC Meksyk – Awantura kibiców

Awantura UFC Meksyk

Tragiczne zachowanie kibiców podczas odbywającej się dziś gali UFC w Meksyku. Z powodu nieintencjonalnego faulu Yaira Rodrigueza, Jeremy Stephens nie był w stanie kontynuować walki – tak przynajmniej stwierdził lekarz sprawujący opiekę nad zawodnikami podczas tego wydarzenia. Yair w 15 sekundzie starcia, zahaczył palcem oko Jeremy’ego.

Amerykanin otrzymał od Herba Deana pełne pięć minut na to by otworzyć powiekę i pokazać oko lekarzowi. Zawodnik jednak mimo usilnych chęci, nie był w stanie tego zrobić. Lekarz zmuszony był przerwać pojedynek, a sędzia ogłosić „no-contest”.

Walka trwała tylko 15 sekund i to rozwścieczyło meksykańskich fanów, zgromadzonych Mexico City Arena. W stronę oktagonu zaczęły lecieć butelki oraz inne przedmioty. Jeremy’ego szybko wyprowadziła ochrona. Jednak w drodze do szatni, kibice nadal obrzucali go różnymi rzeczami:

Należy przypomnieć, że wyładowywali swoją złość na ofierze, bo to z winy Yaira Stephens nie mógł kontynuować walki. Mimo fatalnego zachowania kibiców, zawodnicy chcą aby bój się odbył ponownie.

40 KOMENTARZE

  1. niezła pizda ze stephensa, yair go ledwo co zahaczył.

    Właśnie. Tak się zastanawiałem czy tylko mi sie wydaje że ledwo go musnał. Widzialem duzo gorsze strzaly i dalej walczyli. Co nie zmienia faktu ze jestem za zeby karac ich w chuj za te paluchy.

  2. Właśnie. Tak się zastanawiałem czy tylko mi sie wydaje że ledwo go musnał. Widzialem duzo gorsze strzaly i dalej walczyli. Co nie zmienia faktu ze jestem za zeby karac ich w chuj za te paluchy.

    No prawdę mówiąc wizualnie nie wyglądało to zbyt strasznie, bywali tacy co po ewidentnie mocno wsadzanych paluchach walczyli. Aczkolwiek oko to na tyle wrażliwa część ciała, że trudno to rozstrzygnąć, na ile mu to zaszkodziło..W sumie to rozumiem trochę Stephensa..można zacisnąć zęby i walczyć, ale z drugiej strony harujesz ileś tygodni do walki, a później taki wsadzi ci w pierwszych sekundach palucha i od razu jesteś na dzień dobry na straconej pozycji.

    Ogólnie to wydaje mi się nieco podobny problem jak symulki w piłce nożnej. Ja bym to rozwiązał i w jednej i w drugiej dyscyplinie w prosty sposób. Analizować wideo po walce/ meczu i walić kary zawieszenia/ finansowe. Na gorąco dla sędziego trudno jest podjąć decyzję o dyskwalifikacji. I niestety takie sytuacje będą się gdzieś tam zdarzać. Ale już po walce/ meczu co stoi na przeszkodzie, żeby przeanalizować sytuację z wszystkich ujęć i wlepić porzadną karę delikwentowi?

  3. odwalic sie od Stephensa, kto tu ladowal paluchy w oko perfidnie? moze rzeczywiscie widzial chlop podwojnie albo czul mega bol i nie dalo sie walczyc?

  4. Przecież nie mógł w ogóle oka otworzyć. Dostał jakiegoś przykurczu czy chuj wie czego, to jak miał z jednym okiem walczyć? Żaden lekarz by tego nie puścił i ten też nie puścił.

  5. Też mi sensacja, Gołotę też tak kiedyś potraktowali jak uciekł przed Tysonem i nikt nie robił z tego problemu

    tylko, ze Andrew spierdolil bo nigdy nie mial serducha do walki, to byla jego decyzja a Stephens zostal sfaulowany czyli nie z jego winy, przerwano starcie.

  6. Na pewno taki wojownik jak Jeremy celowo szukał wymówki żeby dostać no conest z gościem, którego pewnie by ojebał.

    :waldeklaugh:

  7. A jak Trump chciał budować mur na granicy z Meksykiem, to lewakom dupy pękały z rage'u. Kto miał rację kurwa?!

  8. Właśnie. Tak się zastanawiałem czy tylko mi sie wydaje że ledwo go musnał. Widzialem duzo gorsze strzaly i dalej walczyli. Co nie zmienia faktu ze jestem za zeby karac ich w chuj za te paluchy.

    :razz:łacz:

  9. Widać wyraźnie na powtórce jak perfidny był to atak.

    Stephens siedział dosyć długo w Meksyku, zainwestował w swój obóz i miałby symulować po 15 sekundach walki? :korwinstupid:

  10. A jak Trump chciał budować mur na granicy z Meksykiem, to lewakom dupy pękały z rage'u. Kto miał rację kurwa?!

    Mur budują.

    Filthy animals.

  11. Na pewno taki wojownik jak Jeremy celowo szukał wymówki żeby dostać no conest z gościem, którego pewnie by ojebał.

    :waldeklaugh:

    Szczególnie po takich przygotowaniach i spędzeniu kilku tygodni w Meksyku po 15 sekundach stwierdził, że jebać to lepiej wyjechać gdzieś w Bieszczady. To ma sens. :redford:

  12. Widać wyraźnie na powtórce jak perfidny był to atak.

    Stephens siedział dosyć długo w Meksyku, zainwestował w swój obóz i miałby symulować po 15 sekundach walki? :korwinstupid:

    dostał kasę za walkę wieczoru, a przewalczył 15 sekund

    #moneyfornothing

  13. Jeremy to jest rzeźnik, nie wierzę że mógłby symulować, w dodatku jeszcze był tam sędzia i lekarz, więc chyba sam nie zdecydował o tym, a Gołota uciekł, fakt, ale po walce okazało się że miał złamaną szczękę .

  14. Czytając niektóre komentarze o tym jakimi zwierzętami sa to nóż się w kieszeni otwiera 😉 nie pochwalam takiego zachowania ale kto był w Meksyku to wie jak genialnymi rodzinnymi i przyjaznymi ludźmi są a ze krew latynoska i mogli to odebrać za symulke bo faktycznie słabo wyglądała ta obcierała to wyszło jak wyszło. W dupie byliście gowno widzieliście 😉 . Ja osobiście uwielbiam meksykancow i nigdzie się nie czułem tak jak u nich dlatego wybaczam 😉 p.s byliście na Jamajce? Tam to by Jeremy nie wyszedł żywy a tu tylko dostał z butelki z woda ;-);-);-)

  15. Czytając niektóre komentarze o tym jakimi zwierzętami sa to nóż się w kieszeni otwiera 😉 nie pochwalam takiego zachowania ale kto był w Meksyku to wie jak genialnymi rodzinnymi i przyjaznymi ludźmi są a ze krew latynoska i mogli to odebrać za symulke bo faktycznie słabo wyglądała ta obcierała to wyszło jak wyszło. W dupie byliście gowno widzieliście 😉 . Ja osobiście uwielbiam meksykancow i nigdzie się nie czułem tak jak u nich dlatego wybaczam 😉 p.s byliście na Jamajce? Tam to by Jeremy nie wyszedł żywy a tu tylko dostał z butelki z woda ;-);-);-)

    Nikt nie twierdzi, że tak nie jest. Jednak spośród tych kilku setek gal UFC, to właśnie meksykańscy fani popisali jedną z najgorszych reakcji w historii tego sportu. Także choć nie świadczy to o ogóle społeczeństwo, to daje do myślenia. Gdyby w Polsce po gali zaczęły lecieć butelki do klatki, to gwarantuję Ci, że praktycznie wszystkim tutaj byłoby wstyd za to jakich mamy kibiców. I myślę, że tak samo powinno być wstyd Meksykanom.

  16. Czytając niektóre komentarze o tym jakimi zwierzętami sa to nóż się w kieszeni otwiera 😉 nie pochwalam takiego zachowania ale kto był w Meksyku to wie jak genialnymi rodzinnymi i przyjaznymi ludźmi są a ze krew latynoska i mogli to odebrać za symulke bo faktycznie słabo wyglądała ta obcierała to wyszło jak wyszło. W dupie byliście gowno widzieliście 😉 . Ja osobiście uwielbiam meksykancow i nigdzie się nie czułem tak jak u nich dlatego wybaczam 😉 p.s byliście na Jamajce? Tam to by Jeremy nie wyszedł żywy a tu tylko dostał z butelki z woda ;-);-);-)

    O kurwa, ale jesteś światowy. Ja z Meksyku to znam jedynie naleśniki z kukurydzą, fasolą czerwoną i mięsem mielonym.

  17. Nawet jeśli lekko go musnął albo w ogóle nie trafił w oko i Stephens symulował (W co wątpię) to bardzo dobrze, że tak się zakończyła ta gala. Może coś w końcu dotrze do tych zakutych łbów i zrobią z tym porządek zanim czyjeś oko poleci w trybuny kurwa, a meksykańska dzicz paradoksalnie pozytywnie wpłynie na zmiany w mma.

  18. Przecież to że go atakowali to norma Meksyk i usa nie przepadają za sobą

    nawet Tramp wypłaca liścia dla meksykańskiego prezydenta tylko w tv żadnej nie pokazali

    Niezly Meksyk się odjechał :muttley:

  19. tylko, ze Andrew spierdolil bo nigdy nie mial serducha do walki, to byla jego decyzja a Stephens zostal sfaulowany czyli nie z jego winy, przerwano starcie.

    Ja uważam, że nie chodziło o serce do walki tylko o psychikę. Tak czy inaczej Andrzeja GOAT polskiego boksu.

  20. Ja pierdolę ale bydło….pewnie prędko UFC tam nie wróci….o ile w ogóle….kto by pomyślał, że tam tak zezwierzęcona publiczność może być??….

  21. Czytając niektóre komentarze o tym jakimi zwierzętami sa to nóż się w kieszeni otwiera 😉 nie pochwalam takiego zachowania ale kto był w Meksyku to wie jak genialnymi rodzinnymi i przyjaznymi ludźmi są a ze krew latynoska i mogli to odebrać za symulke bo faktycznie słabo wyglądała ta obcierała to wyszło jak wyszło. W dupie byliście gowno widzieliście 😉 . Ja osobiście uwielbiam meksykancow i nigdzie się nie czułem tak jak u nich dlatego wybaczam 😉 p.s byliście na Jamajce? Tam to by Jeremy nie wyszedł żywy a tu tylko dostał z butelki z woda ;-);-);-)

    To prawda, są niesamowici. Podoba mi się ta rodzina atmosfera, to jak potrafili się zsynchronizować jako społecznośc i wspólnymi siłami napierdalac butelkami i czym mieli pod ręką.

  22. Czy ktoś tę walkę w ogóle oglądał? Powieka się zatrzasnęła, oko spuchło i cześć pieśni. Co do Meksykanów to bardzo mnie zdziwiła taka reakcja, też słyszałem że to supergościnni ludzie. Może to po prostu kwestie ekonomiczne – ja wydałem kiedyś 1k na koncert, który został odwołany bo wokalista się przeziębił i nie mógł śpiewać. I wiecie co zrobiłem? Powiedziałem sobie w myślach: o ty chuju. Tak więc takie sytuacje mogą człowieka z równowagi wyprowadzić.

  23. C

    O kurwa, ale jesteś światowy. Ja z Meksyku to znam jedynie naleśniki z kukurydzą, fasolą czerwoną i mięsem mielonym.

    Jedyne co zrozumiałem z twojego posta to ze cię dupa zapiekła 😉 także nara pacanie jak nie umiesz dostrzec o co mi chodziło a  jedynie ze byłem w Meksyku 😉 brawo ty

  24. C

    Jedyne co zrozumiałem z twojego posta to ze cię dupa zapiekła 😉 także nara pacanie jak nie umiesz dostrzec o co mi chodziło a  jedynie ze byłem w Meksyku 😉 brawo ty

    Wow, ale ty jesteś przenikliwy. Faktycznie, trochę mnie dupa piekła po tym naleśniki ala meksykańskim. Sos za ostry :childcry:

  25. Wow, ale ty jesteś przenikliwy. Faktycznie, trochę mnie dupa piekła po tym naleśniki ala meksykańskim. Sos za ostry :childcry:

    Tez tak myślałem , czasem potrafisz być zabawny a czasem jesteś zwykłym kutasen który chce błyszczeć na sile każdym postem .

  26. Tez tak myślałem , czasem potrafisz być zabawny a czasem jesteś zwykłym kutasen który chce błyszczeć na sile każdym postem .

    Rozgryzłeś mnie

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.