fen 26 wyniki gali

Wyniki gali FEN 26 we Wrocławiu.

Walka wieczoru
84 kg: Andrzej Grzebyk pok. Roberta Fonsecę przez TKO, runda 1 | walka o pas |

Karta główna
77 kg, K-1: Wojciech Wierzbicki pok. Dominika Zadorę przez TKO (kontuzja), runda 3, 5:00 | walka o pas |
93 kg: Rafał Kijańczuk pok. Marcina Zontka przez TKO, runda 1
77 kg: Szymon Dusza pok. Kamila Gniadka przez TKO, runda 3
120 kg: Szymon Bajor pok. Marcina Sianosa przez TKO, runda 2
77 kg: Tymoteusz Łopaczyk pok. Michała Golasińskiego przez TKO, runda 2
84 kg: Adrian Bartosiński pok. Krystiana Bielskiego przez KO, runda 2

Karta wstępna
70 kg: Łukasz Charzewski pok. Krystiana Blezienia przez jednogłośną decyzję
86 kg: Marcin Krakowiak pok. Jarosława Lecha przez poddanie (gilotyna), runda 2

285 KOMENTARZE

  1. Ta karta fenu niszczy ostatnie Krs..

    krs lipne walki i rozpiski i jeszcze płacić mamy

    fen, aca, ufc, armia czy babilon za darmo, a walki 100x lepsze

  2. Ja oglądam galę z kibla bo mam grypę żołądkową.  A jak grypa żołądkowa to tylko żołądkową gorzka.

  3. Ja czekam tylko na te 2 nokauty na gwiazdach fenu czyli zontku i temu drugiemu ciężkiemu IQ dziecka 5 letniego z niemieckiego koldbergu

  4. dobra 1 waleczka, nie spodziewałem się ze rezerwowy zawodnik (i organizator małych gal) tak poskłada tego Jarosława Lecha

  5. te 2 walki karty wstepnej okaza sie lepsze od calej karty glownej :jarolaugh:

    Co tam plastek pijesz do fen?

  6. Ten robi co raz to lepsze Gale

    Kijan walczy propsy

    Grzebyk wiadomo props

    Bajor props

    Siema Cohones Hejters

  7. Nachosy z sosem serowym na ciepło + z gruzińskiej piekarni bagieta z baranina i placek z kurczakiem + kiszone ogórki.

  8. Nachosy z sosem serowym na ciepło + z gruzińskiej piekarni bagieta z baranina i placek z kurczakiem + kiszone ogórki.

    :jon:

  9. Jaki frajer ten charzewski, ten chciał przybić piątkę na początku 1 r, a on zaatakował. Zachowanie z dupy.

  10. Ten robi co raz to lepsze Gale

    Kijan walczy propsy

    Grzebyk wiadomo props

    Bajor props

    Siema Cohones Hejters

    Dla mnie też najlepsze i najbardziej oczekiwane walki,tylko nie wiem, czy doczekam w pełni świadomy,bo po grillu szybko wleciał bimberek:baldwinwhiskey:

    :gospeldance:

    ::snoopd::

    :conorsalute:

  11. A na głównym Polsacie Kevin sam w Nowym Yorku! Jak w tym kraju       MMA ma mieć widownię?

  12. A na głównym Polsacie Kevin sam w Nowym Yorku! Jak w tym kraju       MMA ma mieć widownię?

    Kevin zajebisty:fjedzia:

  13. Kiedy w końcu FEN znajdzie na siebie jakiś pomysł. Oni tak kopiuja  KSW że aż oczy i uszy bolą. I jeszcze ten konferansjer co kaleczy angielski

  14. Ja nie rozumiem jednego. FEN tak nie chce być porównywany z KRS1 to dlaczego robią takie otwarcia jak oni?? Nie rozumiem tego czy nie mogą robić tak jak jest np w UFC?? Po co spiker mówiący po angielsku?? później się dziwią że KRS1 jedzenie po nich że to kseroboje.

  15. Przecież te otwarcia KRS1 to jest ŻENADA. Ale to co robi FEN kopiując to samo jest ŻENADĄ DO KWADRATU. Jak już prezes nie ma pomysłu na otwarcie niech nie robi niczego albo obejrzy inne federacje.

  16. Kim jest ten pajac co „spiewa”? To ktoś znany czy jakiś grajek co normalnie do kotleta wyje?

    Obczaj sobie – Najlepszy przekaz w mieście, taki zespół co kiedyś doszedł do finału w polszmatowskim Must be the music.

  17. Kim jest ten pajac co „spiewa”? To ktoś znany czy jakiś grajek co normalnie do kotleta wyje?

    Oni wygrali chyba must be the music na Polsacie.

  18. Obczaj sobie – Najlepszy przekaz w mieście, taki zespół co kiedyś doszedł do finału w polszmatowskim Must be the music.

    Oni wygrali chyba must be the music na Polsacie.

    ostatnie talent show jakie oglądałem to była pierwsza edycja idola wiec nie znam :fjedzia:

  19. To samo myślałem! Trzymaj, FEN!

    Gdziej jest opcja z piątaka mordeczki? tylko za 20zl na miesiąc widzę

    Kiedy Pudzian?

    Przed drwalem

  20. Już dawno. EH wybrało bardziej dochodową organizację.

    Jak dawno jak to chyba 1 gala z Oktagonem chlopaku.

  21. omen to był kozak

    Taaa,zwłaszcza w tej słynnej walce,która chyba powinna zostać przerwana chyba po trzech rundach na FEN 6.

  22. Taaa,zwłaszcza w tej słynnej walce,która chyba powinna zostać przerwana chyba po trzech rundach na FEN 6.

    wywiady z Omenem to były lepsze niż z Mirkiem Oknińskim

  23. A tobie o chuj chodzi?  po to jest forum

    Świeży jesteś na forum jeszcze się nauczysz 😆

    Każdorazowo gdy w poście pojawia się "gdzie" możesz liczyć, że ktoś wrzuci stonogę.

  24. Omen fajnie gadał po angielsku z Niemcem z G&P TV

    "Mogę pozdrowić po polsku? A to pozdrawiam wszystkich i chuj"

    :rofl:

  25. Świeży jesteś na forum jeszcze się nauczysz 😆

    Każdorazowo gdy w poście pojawia się "gdzie" możesz liczyć, że ktoś wrzuci stonogę.

    Tak właśnie myślałem,bo już wcześniej bezpodstawnego stonogę widziałem,luz.

  26. Nie pojmuję, dlaczego ksw po całkiem udanej przygodzie w Rizin, odpuscilo Bajora.

    Wojek powiedział w  tym czasie w jakimś wywiadzie „że nie mają pomysłu na niego”

  27. Wojek powiedział w  tym czasie w jakimś wywiadzie „że nie mają pomysłu na niego”

    Koksu, Popek, Pokap, Martyn Ford, Erko Jun, Pudzian, konfident

    dywizja pelna jest

  28. wszystko

    Bez przesady. Dawniej oglądałem ksw,tak do ksw 30,max.35,ale teraz to jest dla mnie taki jebany cyrk,że masakra.  Ostatnio nadrobiłem trochę walk z fen i jeśli chodzi o poziom sportowy to są oni o kilka poziomów wyżej niż ksw.

  29. Kamil coś słabo na dole, siedzenie w gardzie i zbieranie buł raczej mało efektywne. Ciekawe jak sędziowie będą to punktować – niby kontrola jest, ale nic z niej nie wynika.

  30. Kamil coś słabo na dole, siedzenie w gardzie i zbieranie buł raczej mało efektywne. Ciekawe jak sędziowie będą to punktować – niby kontrola jest, ale nic z niej nie wynika.

    ok, nieważne

    :razz:utinlaugh:

  31. ale comeback, tego sie nie spodziewalem

    gigachad wygral

    ps sedzia zjebal

    Gnaidek po tym kolanie juz trupem byl

  32. Ależ to spierdolił Gniadek. Dwie rundy wygrane na luzie i tlenu zabrakło.

    Generalnie FEN bije KSW na głowę jakością dzisiejszego widowiska.

  33. Ależ to spierdolił Gniadek. Dwie rundy wygrane na luzie i tlenu zabrakło.

    Generalnie FEN bije KSW na głowę jakością dzisiejszego widowiska.

    Ostatnią galę ksw biją w 100%

  34. Ależ to spierdolił Gniadek. Dwie rundy wygrane na luzie i tlenu zabrakło.

    Generalnie FEN bije KSW na głowę jakością dzisiejszego widowiska.

    bardzo dobra gala, fajnie sie oglada

  35. FEN widowiskowością walk i matchmakingiem robi KSW dziecko a jeszcze przed nami Zadora-Wierzbicki :bayan:

  36. sedzia spierdolil, gosc po kolanie pada nieprzytomny, a ten daje mu jeszcze 4 lokcie wladowac

    Nic  nie zpierdolil. Koles się ruszał i dał mu szanse na obrone. Przynajmniej nie bedzie kontrowersji ze za wczesne przerwanie. To jest mma, lepiej o 1 cios wiecej niz mniej. Jak sie komus nie podoba to wypad ogladac golf.

  37. Nic  nie zpierdolil. Koles się ruszał i dał mu szanse na obrone. Przynajmniej nie bedzie kontrowersji ze za wczesne przerwanie. To jest mma, lepiej o 1 cios wiecej niz mniej. Jak sie komus nie podoba to wypad ogladac golf.

    on nieprzytomny po kolanie już był

  38. Ładnie się duszy udało odwrócić los pojedynku. Jak narazie fajnie bo przed czasem się kończy, nie ma ciągłej zamuly i decyzji

  39. Jako osoba bardzo negatywnie nastawiona do FENu muszę przyznać że do tej pory poziom emocji lepszy niż na ostatnim KSW.

  40. Zajebista nuta Kijany, ktoś wie co to kurwa jest?

    Shazam nie wie…

    Ja też nie wiem i znam kogoś co też nie wie.

    Mam nadzieję, że pomogłem.

  41. Jak na wyprzedaną galę, sporo wolnych krzesełek

    Niestety, ale tyle dobrze, że walki pokazują iż warto wybrać się na takie widowisko

  42. Jak na wyprzedaną galę, sporo wolnych krzesełek

    Ekipy kibicowskie zawodników pewnie wyszły po walce, w Ostródzie tak było.

  43. Kurwa liczyłem że będzie jeszcze waleczka z Kowalskim.

    Kijana widac, ze sie zestresowal jak go Kowalski pocisnal

  44. @Hefaner masz:

    Liczę na porządny rabat na apartament w Sopocie 😆

    no kurwa, akurat bylem w kiblu jak Kijanczuk wchodzil znam kawalek bardzo dobrze

  45. @Hefaner masz:

    Liczę na porządny rabat na apartament w Sopocie 😆

    Oooo wielkie dzięki! Taki techno-rock czy chuj wie jak to nazwać, bardzo dobrze wjeżdża jako energetyk, będzie grane.

    Będzie rabat, tylko towarzystwo musi być wiesz, cywilizowane, a nie jakieś… z Knurowa :beczka:

  46. Oooo wielkie dzięki! Taki techno-rock czy chuj wie jak to nazwać, bardzo dobrze wjeżdża jako energetyk, będzie grane.

    Będzie rabat, tylko towarzystwo musi być wiesz, cywilizowane, a nie jakieś… z Knurowa :beczka:

    to jest synthwave, lapsie! 😆

  47. to jest synthwave, lapsie! 😆

    Stary, ja na co dzień nie słucham niczego stworzonego po roku 90, więc takie rzeczy zawsze będą mnie zaskakiwać.

    Ale zapamiętam tę nazwę!

  48. Stary, ja na co dzień nie słucham niczego stworzonego po roku 90, więc takie rzeczy zawsze będą mnie zaskakiwać.

    Ale zapamiętam tę nazwę!

    jeden z moich ulubionych wykonawcow, sprawdz reszte kawalkow Dance with the Dead

  49. To powinna być walka wieczoru a nie Grzebyk z jakimś ogórniho.Kurwa mać,róbcie rewanż bo go Zadora robił

  50. Akurat walki w k-1 na FEN czolowych zawodnikow to wisienka na torcie. Zajebista gala! Najlepsza na moje w ich historii! Grzebyka jutro nadrobie spierdalam spac!

  51. Gala super, ale te dwa lachociągi na koniec, które zrobiły dziubki do kamery idealnie wpasowały się w tą żenującą postawę Brazylijczyka.

  52. i to byłoby zestawienie o to kto idzie do UFC

    Grzebyk imo sie nie zgodzi, bo Skiba w chuj niewygodny i moze go zlac

  53. Akurat walki w k-1 na FEN czolowych zawodnikow to wisienka na torcie. Zajebista gala! Najlepsza na moje w ich historii! Grzebyka jutro nadrobie spierdalam spac!

    Bardzo dobra decyzja

  54. Co gadal?

    wleciał jak taki kozak typowy dres z osiedla i Kijane wyjaśnił, a Kijana pod nosem jedynie "zobaczymy" i coś tam się jąkał

  55. :applause:dobra gala panie Jóźwiak !!!

    Naprawdę przyjemnie się to  oglądało , lekki minus za walkę wieczoru ale event ogólnie bardzo dobry , ciekawszy niż ostatnie KSW w Londynie :frankapprove:

  56. Ani Grzebyk tej walki nie wezmie ani Artur jego menago na to sie nie zgodzi. Walka naprawde na polskie warunki konkret!

  57. Grzebyk niby zarzeka się, że żadnej walki nie odmówi ale co do jego menadżera i sztabu to już nie jestem taki pewien że daliby zielone światło na takie starcie a szkoda bo to rzeczywiście chyba najlepsze możliwe zestawienie teraz w polskim mma

    fen to tak dobra kopia ksw, ze widz nawet nie jest w stanie tego rozroznic

    :najmancoty:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.