Październik okazał się bardzo intensywnym miesiącem na medialnym rynku MMA i przyniósł ponad 5000 materiałów z prasy, internetu, radia i telewizji. Był to drugi najlepszy wynik w tym roku.
Największe zainteresowanie mediów w październiku wśród organizacji MMA, po raz pierwszy w historii zestawienia, wzbudziła marka Fame MMA (ponad 1200 publikacji), która przygotowała swoją kolejną galę, tym razem w Ergo Arenie. Wydarzenie to spowodowało, że o marce mówiły też duże media tzw. głównego nurtu, które zaczęły dostrzegać zjawisko i je szerzej opisywać.
Organizacja UFC osiągnęła w tym miesiącu wynik bliski 900 publikacji, z którego prawie 600 materiałów było związanych z Joanną Jędrzejczyk i jej zwycięstwem nad Michelle Waterson.
Na trzecim miejscu w październikowym zestawieniu znalazła się organizacja FEN (nieco ponad 800 materiałów), która przygotowała swoją kolejną galę oraz ogłosiła pierwsze wydarzenia na nadchodzący rok.
Marka KSW, tym razem z czwartą lokatą w zestawieniu (blisko 800 publikacji), skupiła się w październiku na ogłaszaniu kolejnych pojedynków swoich nadchodzących gal – KSW 51 i KSW 52.
Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.
@FAMEMMA REKORD!
nie ma co zbierać, zainteresowanie FAME o wiele większe