Gala UFC 257 była wielkim rozpoczęciem organizowania wydarzeń PPV w 2021 roku dla „Ultimate Fighting Championship” i skorzystali na tym jej uczestnicy. W miniony weekend mogliśmy oglądać w oktagonie występy m.in. Dustina Poiriera, Conora McGregora, Michaela Chandlera czy Dana Hookera. Jak wiemy, Poirier udanie zrewanżował się McGregorowi nokautując go w drugiej rundzie pojedynku. Wygrana przyniosła Amerykaninowi korzyści nie tylko sportowe, ale i marketingowe.

Jak donosi MMA Junkie, według specjalistów z Nielsen Sports, pochodzący z Louisiany zawodnik zyskał ponad 500 tysięcy nowych fanów we wszystkch mediach społecznościowych. Jego rywal zanotował nieco mniejszy wynik – Irlandczyk zyskał ponad 430 tysięcy nowych fanów na wszystkich platformach. Co ciekawe, przy okazji walki z Cerrone jego wynik był dużo większy – wtedy McGregor zdobył ponad 1.4 miliona nowych obserwatorów w social media.

Według raportu, w mediach społecznościowych zanotowano ponad 43 miliony reakcji jeśli chodzi o wszystkie konta UFC oraz 100 tysięcy wzmianek.

Tak o McGregorze wypowiedział się dyrektor Nielsen Sports, Spencer Nolan:

Conor McGregor raz jeszcze pokazał, że jego popularność w mediach społecznościowych jest bezprecedensowa mimo rocznej przerwy od startów. Konwersacje w Internecie opierały się na tym, że McGregor przegrał, a nie na tym, że Poirier wygrał. To mówi nam, że zarówno przy wygranej jak i porażce, on nadal jest kluczową postacią, która wykracza poza cały sport.

Wzrost popularności Poiriera w mediach społecznościowych z pewnością pozytywnie wpłynie na jego działania charytatywne i wzbudzi to zainteresowanie większej ilości osób. „The Diamond” zapowiedział też, że wystawi na aukcje swój strój Reeboka, który miał na sobie przy okazji walki z McGregorem.

Zobacz także: Najlepsze akcje rewanżu Poiriera z McGregorem w „slow-mo” (WIDEO)

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.