UFC kontynuuje udostępnienia ciekawych wideo na swoim kanale YouTube podczas gdy większość fanów MMA spędza swój czas w domach. Tym razem organizacja podzieliła się nagraniem z debiutu obecnie największej gwiazdy MMA w oktagonie UFC. Przypomnijmy sobie wspólnie jak w pierwszej walce dla „Ultimate Fighting Championship” poradził sobie Conor McGregor. Irlandczyk zmierzył się z Marcusem Brimagem na gali w Sztokholmie.

McGregor udanie wrócił do oktagonu UFC po długiej przerwie w styczniu tego roku na UFC 246 w Las Vegas. Irlandczyk błyskawicznie rozprawił się z Donaldem Cerrone w pojedynku w kategorii półśredniej, czyli do 77 kilogramów. Przed walką zapowiadał, że w 2020 roku zamierza być aktywny – chciał dać fanom widowisko co najmniej 3 razy. Jak wiemy obecnie panująca sytuacja dotycząca koronawirusa dotyka również świat MMA. UFC nadal wierzy, że uda im się organizować gale, tak jak UFC 249 w kwietniu. Czas pokaże jak będą wyglądały najbliższe miesiące jeśli chodzi o świat MMA.

5 KOMENTARZE

  1. Przysiad to jedno z najważniejszych ćwiczeń na siłowni. Nie tylko stanowi nadrzędne ćwiczenie służące do rozwoju mięśni nóg, ale także dzięki niemu rozwiniemy swoją maksymalną siłę, nauczymy się poprawnego wzorca podnoszenia obciążenia z ziemi, zwiększymy zdolności sportowe. Samo w sobie ćwiczenie jest dość wymagające i należy stosować się do kilku zasad, by było bezpieczne.

  2. :frankapprove:

    Niepodważalnie.

    Przysiad to jedno z najważniejszych ćwiczeń na siłowni. Nie tylko stanowi nadrzędne ćwiczenie służące do rozwoju mięśni nóg, ale także dzięki niemu rozwiniemy swoją maksymalną siłę, nauczymy się poprawnego wzorca podnoszenia obciążenia z ziemi, zwiększymy zdolności sportowe. Samo w sobie ćwiczenie jest dość wymagające i należy stosować się do kilku zasad, by było bezpieczne.

    Tak.

  3. Przysiad to jedno z najważniejszych ćwiczeń na siłowni. Nie tylko stanowi nadrzędne ćwiczenie służące do rozwoju mięśni nóg, ale także dzięki niemu rozwiniemy swoją maksymalną siłę, nauczymy się poprawnego wzorca podnoszenia obciążenia z ziemi, zwiększymy zdolności sportowe. Samo w sobie ćwiczenie jest dość wymagające i należy stosować się do kilku zasad, by było bezpieczne.

    Si

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.