Errol Spence Jr. wypadek

Errol Spence Jr (26-0) w ciężkim stanie trafił do szpitala po wypadku samochodowym w Dallas. Według departamentu policji samochód, którym poruszał się mistrz, jechał z bardzo dużą prędkością. Niestety auto w pewnym momencie znalazło się pośrodku pasa ruchu i rozpoczęło się koziołkowanie, a sam zawodnik wyleciał przez okno. Najprawdopodobniej  Spence Jr. nie miał zapiętych pasów bezpieczeństwa.

Policja oczywiście nie ujawniła danych kierowcy, jednak określili, że był to czarnoskóry obywatel USA około 29 roku życia. Stacja KTVT-TV w tym wypadku zbadała sprawę u źródeł i potwierdziła tożsamość sprawcy.

Na razie wiadomo, że pięściarz jest w ciężkim stanie i przebywa na oddziale intensywnej terapii. O czym poinformował wiceprezes Premier Boxing Champions – Tim Smith.

Errol miał wypadek, jego rodzice są przy nim w szpitalu. Lekarze ciągle sprawdzają jego stan, ale już wiemy, że obrażenia nie zagrażają jego życiu. Wkrótce otrzymamy więcej informacji od specjalistów.

43 KOMENTARZE

  1. Idiota.. na własne życzenie takie problemy. Na zapinać pasów w takim samochodzie to jednak proszenie się o kłopoty. A przecież spora część z nich jest zaskakująco dobrze zbudowana. Dalej pamiętam przypadek praktycznie rozbitego w drobnym mak Koenigsegga, który po totalnym wypadku został odbudowany (sic!), bo "kadłub" (tak ujmując sporą część nadwozia) jest naprawdę cholernie odporny.

  2. Z tego co widzę, straszne z niego chuchro. Nie rozumiem dlaczego po prostu nie wyskoczył przez dach zanim zaczął koziołkować. Gdyby zwyczajnie wyskoczył to miałby kontrolę nad tym co się dzieję, a tak wyleciał przez okno i chuj…

    Ale naprawdę wyjątkowo chudy to myślę, że powinien przeżyć

  3. Z tego co widzę, straszne z niego chuchro. Nie rozumiem dlaczego po prostu nie wyskoczył przez dach zanim zaczął koziołkować. Gdyby zwyczajnie wyskoczył to miałby kontrolę nad tym co się dzieję, a tak wyleciał przez okno i chuj…

    Ale naprawdę wyjątkowo chudy to myślę, że powinien przeżyć

    Born by wyskoczył

  4. Trudno się odnieść do tego newsa.

    Jeżeli faktycznie nie mial zapietych pasów, bo przecież trudno uwiezyc w inny scenariusz to gość jest totalnym dzbanem. Niech to posłuży za nauczke dla innych, głupota nie wybiera

  5. Dobrze, że innym nic nie zrobił. Zarobi jeden z drugim bambo trochę hajsu kupi szybka furę i myśli, że jest rajdowcem.

  6. niestety zdrowy rozsądek nie idzie tutaj w parze z umiejętnościami bokserskimi.

    a szkoda, bo facet ma masę talentu.

  7. niestety zdrowy rozsądek nie idzie tutaj w parze z umiejętnościami bokserskimi.

    a szkoda, bo facet ma masę talentu.

    no ma papiery na dominatora, ciekawe jakie poniosl obrazenia. Byl juz taki bokser kirkland, ktory w wypadku zlamal sobie kregoslup i tym samym kariere.

  8. nowe info mowi, ze obrazenia sa lekkie i powstaly przez to, ze go wyjebalo z fury, zycie i kariera nie sa zagrozone.

  9. Jest czarny nie oczekujcie od niego cudów.

    Najlepszy komentarz dzisiaj, plusowałbym w opór gdyby się dało :razz:utinlaugh:

  10. Wiadomo, biali jeżdżą idealnie i nigdy im sodówa nie opierdala. Biali nigdy nie biją żon, nie domagają się więcej kasy i nie gadają farmazonów.

    Słabo mi się kurwa robi już od tych rasistowskich komentarzy dosłownie w każdym temacie o czarnoskórych. Żeby być rasistą w Polsce to trzeba być już naprawdę przyjebanym koncertowo.

  11. Wiadomo, biali jeżdżą idealnie i nigdy im sodówa nie opierdala. Biali nigdy nie biją żon, nie domagają się więcej kasy i nie gadają farmazonów.

    Słabo mi się kurwa robi już od tych rasistowskich komentarzy dosłownie w każdym temacie o czarnoskórych. Jesteście popierdoleni.

    aaaaaa widzisz, widziales statystyki procentowe? ile mieszka procentowo czarnej ludnosci a ile jest w wiezieniach? bo moge ci podeslac. Czy statytytki moga byc rasistowkie? Bo ja z mojego doswiadczenia powiem ci, ze mieszkalem np. jersey city na montgomery st. i zeby dojechac do parku musiales przejechac przez murzynowo, nie dalo sie tam isc piechota, jedynie przejechac samochodem jak najszybciej, to samo po nowym jorku noca, murzyn nam pukal bronia w okno samochodu.

  12. aaaaaa widzisz, widziales statystyki procentowe? ile mieszka procentowo czarnej ludnosci a ile jest w wiezieniach? bo moge ci podeslac. Czy statytytki moga byc rasistowkie? Bo ja z mojego doswiadczenia powiem ci, ze mieszkalem np. jersey city na montgomery st. i zeby dojechac do parku musiales przejechac przez murzynowo, nie dalo sie tam isc piechota, jedynie przejechac samochodem jak najszybciej, to samo po nowym jorku noca, murzyn nam pukal bronia w okno samochodu.

    Ja to wszystko rozumiem, ale są jakieś granice. Co ma zapierdalanie samochodem do koloru skóry? To jest temat o tym, że typ miał wypadek, a nie o tym ile jakiej rasy osób siedzi w pierdlu. Za dużo tego wszystkiego tutaj dla mnie, takie dojebywanie się na siłę, ile tylko się da.

  13. Ja to wszystko rozumiem, ale są jakieś granice. Co ma zapierdalanie samochodem do koloru skóry? To jest temat o tym, że typ miał wypadek, a nie o tym ile jakiej rasy osób siedzi w pierdlu. Za dużo tego wszystkiego tutaj dla mnie, takie dojebywanie się na siłę, ile tylko się da.

    Czy Karol Bedorf jest murzynem?

  14. Wiadomo, biali jeżdżą idealnie i nigdy im sodówa nie opierdala. Biali nigdy nie biją żon, nie domagają się więcej kasy i nie gadają farmazonów.

    Słabo mi się kurwa robi już od tych rasistowskich komentarzy dosłownie w każdym temacie o czarnoskórych. Żeby być rasistą w Polsce to trzeba być już naprawdę przyjebanym koncertowo.

    Nie zesraj się.

  15. Wiadomo, biali jeżdżą idealnie i nigdy im sodówa nie opierdala. Biali nigdy nie biją żon, nie domagają się więcej kasy i nie gadają farmazonów.

    Słabo mi się kurwa robi już od tych rasistowskich komentarzy dosłownie w każdym temacie o czarnoskórych. Żeby być rasistą w Polsce to trzeba być już naprawdę przyjebanym koncertowo.

    Kto powiedział że rasistą, pasowało mi to tutaj to napisałem hehe

  16. Jak podają amerykańskie źródła, m.in. J.D. Miles z CBS 11, Errolowi Spence'owi Jr (26-0, 21 KO), który w zeszłym tygodniu rozbił się w Dallas, pędząc z nadmierną prędkością swoim Ferrari, mogą być postawione zarzuty prowadzenie auta pod wpływem substancji odurzających.

  17. Jak podają amerykańskie źródła, m.in. J.D. Miles z CBS 11, Errolowi Spence'owi Jr (26-0, 21 KO), który w zeszłym tygodniu rozbił się w Dallas, pędząc z nadmierną prędkością swoim Ferrari, mogą być postawione zarzuty prowadzenie auta pod wpływem substancji odurzających.

    Czarno to widzę.

  18. chuja mu zrobią, jeszcze o autograf poproszą:lol:

    Nie, nie o to mi chodziło. Po prostu czarno tu widzę 😆

    Co do samej sytuacji-jasne że Mu chuja zrobią.

    Niech tylko wraca do boksu, bo jest utalentowany, no i podbija statystyki dla murzynów pracujących- a te zachwycające nie są.

  19. Wiadomo, biali jeżdżą idealnie i nigdy im sodówa nie opierdala. Biali nigdy nie biją żon, nie domagają się więcej kasy i nie gadają farmazonów.

    Słabo mi się kurwa robi już od tych rasistowskich komentarzy dosłownie w każdym temacie o czarnoskórych. Żeby być rasistą w Polsce to trzeba być już naprawdę przyjebanym koncertowo.

    Jak jesteś taki mądry to pokaż białego boksera, który rozjebal Ferrari i nie miał zapiętych pasów…

  20. Jak jesteś taki mądry to pokaż białego boksera, który rozjebal Ferrari i nie miał zapiętych pasów…

    A pokaż czarnego boksera, który walił koledze na kadrze 😆

  21. A pokaż czarnego boksera, który walił koledze na kadrze 😆

    Pewno każdy jeden by walił, ale są tak leniwi, że Im się nie chce.

  22. Wiadomo, biali jeżdżą idealnie i nigdy im sodówa nie opierdala. Biali nigdy nie biją żon, nie domagają się więcej kasy i nie gadają farmazonów.

    Słabo mi się kurwa robi już od tych rasistowskich komentarzy dosłownie w każdym temacie o czarnoskórych. Żeby być rasistą w Polsce to trzeba być już naprawdę przyjebanym koncertowo.

    A można być lekko ?                       🙂

  23. A pokaż czarnego boksera, który walił koledze na kadrze 😆

    A pokaz filmik :watchingyou:

    Poza tym od walenia konia można tylko najwyżej złamać pracię, a nie koziołkować w Ferrari.:damjan:

  24. A pokaz filmik :watchingyou:

    Poza tym od walenia konia można tylko najwyżej złamać pracię, a nie koziołkować w Ferrari.:damjan:

    Ja bym już wolał koziołkować w Ferrari.. :fjedzia:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.