Po bardzo widowiskowej gali, która w lutym odbyła się na Torwarze, klatka jednej z najmocniejszych organizacji MMA – ACA – po raz pierwszy stanie w hali EXPO XXI. Na karcie walk sto pierwszej gali organizacji czołówka polskiego MMA. Zobaczymy m.in. Daniela Omielańczuka, Aslambeka Saidova oraz Piotra Strusa. Nie przegapcie okazji do obejrzenia bez wątpienia najmocniejszej gali MMA w Polsce tej jesieni. Bilety można nabyć na portalu eventim.pl

W piątek, 15.11., w hali EXPO XXI w Warszawie zobaczymy aż 13 emocjonujących pojedynków MMA z udziałem dziewięciu zawodników z Polski. Do Warszawy przylecą też mocni fighterzy z Rosji, Brazylii, Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Holandii, Estonii, Ukrainy i RPA.

ZOBACZ TRAILER GALI ACA 101

Daniel Omielańczuk, Aslambek Saidov i Piotr Strus są bohaterami pierwszego trailera zapowiadającego galę ACA 101 w Warszawie. Pojedynki tych zawodników w klatce zwykle podrywają fanów z miejsc na trybunach. Tym razem stawka jest wyjątkowo wysoka. Zwycięstwa w Warszawie mogą być przepustką dla Polaków do walk o pasy organizacji.

Stus vs Nemchinov w walce wieczoru

W walce wieczoru Warszawiak, Piotr Strus (14-5-2), którego pojedynki podczas gal rozgrzewają publikę do czerwoności. Rywalem Polaka będzie Vitaliy Nemchinov (10-1), który ma na swoim koncie aż dziesięć zwycięstw z rzędu. Rosjanin pierwszą porażkę do swojego rekordu dopisał dopiero podczas czerwcowej gali ACA w Łodzi, ulegając niepokonanemu dotychczas Brazylijczykowi, Rodolfo Vieira.

Organizacja ACA, której motto to „Less show, more fighting”, przyzwyczaiła już fanów MMA do mocnych zestawień i emocjonujących pojedynków nawet na karcie wstępnej. Warto wspomnieć, że zakontraktowani przez ACA zawodnicy, otrzymują dodatkowy bonus w wysokości 5 000 $ za skończenie walki przed czasem!

Bilety na galę ACA 101 są dostępne na platformie eventim.pl

KARTA WALK ACA 101
EXPO XXI, Warszawa
15.11.2019, piątek, start godz. 18:00

Walka wieczoru

84 kg: Piotr Strus (14-5-2) vs Vitaliy Nemchinov (10-1)

Karta główna

93 kg: Daniel Omielańczuk (22-9-1) vs Denis Smoldarev (14-5)
77 kg: Aslambek Saidov (23-5) vs Elias Silverio (16-4-1)
84 kg: Radosław Paczuski (2-0) vs Daniel Płonka (0-0) Rzeszów
93 kg: Karol Celiński (16-8) vs Sami Antar (4-1)

Karta wstępna

70 kg: Bryan Foster (1-0) vs Amirkhan Adaev (15-3)
66 kg: Dmitry Parubchenko (14-0) vs Lom-Ali Eskijew (15-5)
93 kg: Mateusz Łazowski (1-2) vs Przemysław Dzwoniarek (1-0)
93 kg: Daniel James (9-4) vs Ruslan Magomedov (14-1)
93 kg: Shelton Graves (9-4) vs Alikhan Vakhaev (8-2)
66 kg: Attila Korkmaz (10-4) vs Levan Makashivili (15-2)
77 kg: Kamil Dołgowski (5-0) vs Mark Hulme (7-2)
61 kg: Alexander Peduson (12-3) vs Robert Emerson (19-14)

16 KOMENTARZE

  1. Ja to mam wrażenie, że sami olewają ta gale. Wrzucona, żeby była 3 gala w roku w Polsce. Liczę, że w przyszłym roku wjada na grubo.

  2. Liczę, że w przyszłym roku wjada na grubo.

    Ale, że niby z czym? Z ruskimi kotami do polski? Po co? Przecież szybciej kilka osób przyjdzie na tego paczuskiego niż jakiegoś abdula czy magomedova.

  3. To w TVP Sport tylko karta głowna transimowana lipa , mogliby wrzucic jeszcze tego Ruslana Magomedova ,Łazowskiego z Dzwoniarkiem czy Dołgowskiego z Hulmem na głowna i transmitowac chociaz te 8 walk.

  4. To w TVP Sport tylko karta głowna transimowana lipa , mogliby wrzucic jeszcze tego Ruslana Magomedova ,Łazowskiego z Dzwoniarkiem czy Dołgowskiego z Hulmem na głowna i transmitowac chociaz te 8 walk.

    ostatnio taka lipa z sygnalem i komentarzem byla, ze lepiej na youtube po angielsku

  5. ostatnio taka lipa z sygnalem i komentarzem byla, ze lepiej na youtube po angielsku

    ostatnio to juz  elegancko bylo

  6. Ale, że niby z czym? Z ruskimi kotami do polski? Po co? Przecież szybciej kilka osób przyjdzie na tego paczuskiego niż jakiegoś abdula czy magomedova.

    Wtedy na Torwarze potrafili ściągnąć kilku ruskich kotów i reszte uzupełnić Paczuskimi. Taki model jest dobry, bo każdy znajdzie coś dla siebie i kibice Radka i ci co by chcieli dobrych przeciwników dla naszych chłopaków. Myślę, że jak trochę w TVP się rozkręca i janusze zaczną kojarzyć nazwiska jak Bagov to powinno byc więcej tych mocniejszych nazwisk.

  7. Powinni bilety po normalnych pieniądzach sprzedać, albo rozdawać w konkursach, klubach, we wojsku itp. Lipnie wyglądają puste trybuny, jak dobre polskie nazwiska się leją. Poza kibicami Paczuskiego, którzy na bank dostaną rabat, nie wiem, kto zapłaci takie krocie:

    .

    i to w przedsprzedaży :razz:utinlaugh:

    edit: Trochę już poszło. Pewnie kupujący musieli swoje bryki sprzedać:

    [ATTACH]19353

  8. Powinni bilety po normalnych pieniądzach sprzedać, albo rozdawać w konkursach, klubach, we wojsku itp. Lipnie wyglądają puste trybuny, jak dobre polskie nazwiska się leją. Poza kibicami Paczuskiego, którzy na bank dostaną rabat, nie wiem, kto zapłaci takie krocie:

    .

    i to w przedsprzedaży :razz:utinlaugh:

    FEN po 100 pln ma, FAME i KSW od 70 pln

    u mnie lokalne gale z no name'ami sa po 100 zl

    ACA po prostu nie ma hajpu, Polacy nie chca tego ogladac, moze zle im sie kojarzy?

    w sumie dobrze, polskie organizacje wspieraja, a ACA ruskie, wiec nie chodza

    gale z zawodnikami za 1000 pln potrafia sprzedac te 2k ludzi, a ACA z budzet pewnie milion w gore nie potrafi sali gimnastycznej wypelnic od kilku lat XDDDD

  9. Powinni bilety po normalnych pieniądzach sprzedać, albo rozdawać w konkursach, klubach, we wojsku itp. Lipnie wyglądają puste trybuny, jak dobre polskie nazwiska się leją. Poza kibicami Paczuskiego, którzy na bank dostaną rabat, nie wiem, kto zapłaci takie krocie:

    .

    i to w przedsprzedaży :razz:utinlaugh:

    😮 o:

    Zagadka niskiej sprzedaży rozwiązana :beczka:

  10. FEN po 100 pln ma, FAME i KSW od 70 pln

    u mnie lokalne gale z no name'ami sa po 100 zl

    ACA po prostu nie ma hajpu, Polacy nie chca tego ogladac, moze zle im sie kojarzy?

    w sumie dobrze, polskie organizacje wspieraja, a ACA ruskie, wiec nie chodza

    gale z zawodnikami za 1000 pln potrafia sprzedac te 2k ludzi, a ACA z budzet pewnie milion w gore nie potrafi sali gimnastycznej wypelnic od kilku lat XDDDD

    w najlepszym przypadku w ogóle się nie kojarzy. Pamiętam, jak oglądałem jakąś galę i w przerwach reklamowali napój "Dragon":  bohater reklamy, brodacz (który  nie wyglądał jak ogólnie akceptowany brodaty "drwal"w rurkach i sojowym Latte w ekologicznym kubku), biegnie gdzieś przed siebie.

    Sorry, ale to nie jest produkt (zarówno napój "Dragon" jak i Gala ACA) skierowany dla zwykłego Kowalskiego. Inny wzorzec kulturowy. Tutaj ani Struś, ani Omielan nie pomogą.

  11. w najlepszym przypadku w ogóle się nie kojarzy. Pamiętam, jak oglądałem jakąś galę i w przerwach reklamowali napój "Dragon":  bohater reklamy, brodacz (który  nie wyglądał jak ogólnie akceptowany brodaty "drwal"w rurkach i sojowym Latte w ekologicznym kubku), biegnie gdzieś przed siebie.

    Sorry, ale to nie jest produkt (zarówno napój "Dragon" jak i Gala ACA) skierowany dla zwykłego Kowalskiego. Inny wzorzec kulturowy. Tutaj ani Struś, ani Omielan nie pomogą.

    Struś i Omielan biletów za dużo nie sprzedadzą, nawet Torwaru całym WCA nie potrafią wypełnić, gdzie Joźwiak już połowę Netto Areny sprzedał i komplet jest wręcz pewny

  12. Powinni bilety po normalnych pieniądzach sprzedać, albo rozdawać w konkursach, klubach, we wojsku itp. Lipnie wyglądają puste trybuny, jak dobre polskie nazwiska się leją. Poza kibicami Paczuskiego, którzy na bank dostaną rabat, nie wiem, kto zapłaci takie krocie:

    .

    i to w przedsprzedaży :razz:utinlaugh:

    edit: Trochę już poszło. Pewnie kupujący musieli swoje bryki sprzedać:

    [ATTACH]19353

    U mnie lokalne gale tez maja takie ceny biletow- najtansze od 7 dyszek a ni chuj nikogo nie znalem( oprocz ziomka z mojego klubu) tak wiec to nie sa wyjebane ceny.

  13. Powinni bilety po normalnych pieniądzach sprzedać, albo rozdawać w konkursach, klubach, we wojsku itp. Lipnie wyglądają puste trybuny, jak dobre polskie nazwiska się leją. Poza kibicami Paczuskiego, którzy na bank dostaną rabat, nie wiem, kto zapłaci takie krocie:

    .

    i to w przedsprzedaży :razz:utinlaugh:

    edit: Trochę już poszło. Pewnie kupujący musieli swoje bryki sprzedać:

    [ATTACH]19353

    Jakie krocie? 6 stówek za miejsce pod klatka to jak za free. Ja zawsze biorę…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.