KSW 31 Opening
Marzec to wyjątkowy miesiąc w Polskim MMA, ponieważ na otwartej antenie Polsatu będzie można zobaczyć na żywo dwa wydarzenia ze świata mieszanych sztuk walki. 5 marca na Torwarze odbędzie się gala KSW 34, a 19 marca w tym samy miejscu zagości organizacja Fight Exclusive Night. Przy okazji tych wydarzeń pojawiła się możliwość sprawdzenia jak stacja Polsat wycenia spoty reklamowe w trakcie emisji obu imprez. Oczywiście ceny są zróżnicowane i uzależnione również od godzin, w trakcie których jest pokazywane dane wydarzenie. Poniżej cen netto (nie uwzględniające rabatów) dla trzydziestosekundowych spotów. W przypadku Fight Exclusive Night w cenniku pojawia się jedynie wycena dla fragmentu gali emitowanego w głównym Polsacie.

KSW 34 – 5 marca.
Godzina i cena:
20:00 – 42 300 zł
20:25 – 42 300 zł
20:30 – 38 000 zł
21:25 – 48 600 zł
21:30 – 51 300 zł
22:40 – 53 800 zł
22:45 – 52 900 zł
23:45 – 29 000 zł

Fight Exclusive Night 11 – 19 marca.
Godzina i cena:
23:30 – 17 200 zł
00:10 – 13 600 zł

Przy okazji sprawdzania cenników reklamowych stacji telewizyjnych zweryfikowaliśmy również jak sytuacja wygląda w przypadku innych stacji, które zajmują się MMA lub pokazują wydarzenia różnych organizacji mieszanych sztuk walki.

W przypadku Polsatu Sport ceny zaczynają się od 250, a kończą na 2400 zł.

Polsat Sport News i np. program „Puncher”, to kwoty od 250 do 400 zł. (Zarówno w przypadku Polsatu Sport jak i Polsatu Sport News dane dotyczą lutego 2016 rok. Cenniki na marzec nie zostały jeszcze opublikowane.)

Extreme Sports Channel, który pokazuje gale UFC nie ma zróżnicowanego cennika. Wszystkie ceny, niezależnie od godziny, dnia i wydarzenia (np. Monster Jam, WWE czy UFC) to 350 zł.

W cenniku stacji Orange Sport kwoty za spot zaczynają się na 110, a kończą na 600 zł.

Canal + Sport oferujący możliwość oglądania gal organizacji  Bellator za spoty życzy sobie od 300 zł do 1990 zł.

Oczywiście kwoty podawane w cennikach mogą ulegać zmianie w zależności od prezentowanego wydarzenia.

40 KOMENTARZE

  1. A dlaczego miałoby nie dac rady. Pewnie sie łapie…no chyba ze by przekopali to znajda hejting i beda sie bali procesu ze strony hejtstop – sprawdzone info.

  2. Trzyha

    350zl to moze cohones bedziemy reklamowac? tak z ciekawosci daloby rade?

    Nalot oplotów-Januszy Ci się marzy?

    To, że KSW jest nr 1 to w sumie nie dziwne. Fajne takie zestawienie, w sumie to nigdy się nie zastanawiałem ile taka reklama kosztuje.

  3. @Jacek Łosak
    To Ty chyba też pisales że w DD TVN reklama wynosi 8 800 pln.
    To pokazuje siłę KSW jako marki w porównaniu do innych programów takich jak DD TVN i te wszystkie music, dance itp.

  4. Krzysztof

    @Jacek Łosak
    To Ty chyba też pisales że w DD TVN reklama wynosi 8 800 pln.
    To pokazuje siłę KSW jako marki w porównaniu do innych programów takich jak DD TVN i te wszystkie music, dance itp.

    Tu chodzi głównie o godzinę i dzień emisji.
    Wiadomo, że w sobotę wieczorem więcej osób siedzi przed tv niż w tygodniu o 9 rano.

  5. KSW ma jedna gale w otwartym polsacie, wiec hajsu za duzo nie zarobia na nich
    a chcieli miec zero, wiec te pieniadze dla nich za duzo nie znacza

  6. Ja myślę, że jeśli co roku będą 4 gale to zawsze jedna w otwartym będzie. KSW nie ma tylu gości, żeby 4 PPV dobrze sprzedać.

  7. FLOWRIDER

    Ja myślę, że jeśli co roku będą 4 gale to zawsze jedna w otwartym będzie. KSW nie ma tylu gości, żeby 4 PPV dobrze sprzedać.

    to czemu chcieli robic 4, ale im Borys wypadl?

  8. Trzyha

    to czemu chcieli robic 4, ale im Borys wypadl?

    Myślisz, że Borys miał udźwignąć PPV? Wojek chyba mówił gdzieś, że według niego za szybko tą informacje podali, bo nie była do końca omówiona.

    A jeśli rzeczywiście na Borysie chcieli sprzedać PPV to marnie to widzę.

  9. FLOWRIDER

    Myślisz, że Borys miał udźwignąć PPV? Wojek chyba mówił gdzieś, że według niego za szybko tą informacje podali, bo nie była do końca omówiona.

    A jeśli rzeczywiście na Borysie chcieli sprzedać PPV to marnie to widzę.

    chcieli pewno sprobowac, kiedys trzeba kogos innego niz P K i M

  10. FLOWRIDER

    Myślisz, że Borys miał udźwignąć PPV? Wojek chyba mówił gdzieś, że według niego za szybko tą informacje podali, bo nie była do końca omówiona.

    A jeśli rzeczywiście na Borysie chcieli sprzedać PPV to marnie to widzę.

    chcieli pewno sprobowac, kiedys trzeba kogos innego niz P K i M

  11. Krzysztof

    @Jacek Łosak
    To Ty chyba też pisales że w DD TVN reklama wynosi 8 800 pln.
    To pokazuje siłę KSW jako marki w porównaniu do innych programów takich jak DD TVN i te wszystkie music, dance itp.

    TVN ma zbliżone kwoty do głównego Polsatu:
    Przed i po Faktch 48 300 zł
    Na Wspólnej 43 100 zł
    You Can Dance od 28 300 do 44 100 zł
    Kuchenne Rewolucje 52 700 zł
    Weekendowy Dzień dobry TVN od 7 400 do 14 600 zł
    Ale są też za 200 zł np. przed Telezakupy Mango o 5 rano 🙂

  12. Krzysztof

    @Jacek Łosak
    To Ty chyba też pisales że w DD TVN reklama wynosi 8 800 pln.
    To pokazuje siłę KSW jako marki w porównaniu do innych programów takich jak DD TVN i te wszystkie music, dance itp.

    TVN ma zbliżone kwoty do głównego Polsatu:
    Przed i po Faktch 48 300 zł
    Na Wspólnej 43 100 zł
    You Can Dance od 28 300 do 44 100 zł
    Kuchenne Rewolucje 52 700 zł
    Weekendowy Dzień dobry TVN od 7 400 do 14 600 zł
    Ale są też za 200 zł np. przed Telezakupy Mango o 5 rano 🙂

  13. Jacek Łosak

    TVN ma zbliżone kwoty do głównego Polsatu:
    Przed i po Faktch 48 300 zł
    Na Wspólnej 43 100 zł
    You Can Dance od 28 300 do 44 100 zł
    Kuchenne Rewolucje 52 700 zł
    Weekendowy Dzień dobry TVN od 7 400 do 14 600 zł
    Ale są też za 200 zł np. przed Telezakupy Mango o 5 rano 🙂

    Dzięki. KSW jednak to mocny PTK dla Polsatu.
    Dsj maila bo mam sprawę

  14. Jacek Łosak

    TVN ma zbliżone kwoty do głównego Polsatu:
    Przed i po Faktch 48 300 zł
    Na Wspólnej 43 100 zł
    You Can Dance od 28 300 do 44 100 zł
    Kuchenne Rewolucje 52 700 zł
    Weekendowy Dzień dobry TVN od 7 400 do 14 600 zł
    Ale są też za 200 zł np. przed Telezakupy Mango o 5 rano 🙂

    Dzięki. KSW jednak to mocny PTK dla Polsatu.
    Dsj maila bo mam sprawę

  15. Kolejny dowód na to, że dla Polaków KSW to nie jest jeszcze MMA, a po prostu KSW:)

  16. Proste pytanie – czy cena na polsacie jest związana z KSW czy to jest po prostu zwykła cena na sobotni wieczór ?

  17. Zawsze sobie wyobrażałem, że ceny za reklamy w tv są dużo wyższe.
    To przykładowo za jakieś 50zł mogę sobie puścić w przerwie punchera 6cio sekundowy klip z pozdrowieniami dla cohones? :crazy:

  18. Zawsze sobie wyobrażałem, że ceny za reklamy w tv są dużo wyższe.
    To przykładowo za jakieś 50zł mogę sobie puścić w przerwie punchera 6cio sekundowy klip z pozdrowieniami dla cohones? :crazy:

  19. pifuuu

    Proste pytanie – czy cena na polsacie jest związana z KSW czy to jest po prostu zwykła cena na sobotni wieczór ?

    Zdecydowanie KSW. Poniżej ceny reklam z soboty, tydzień po KSW:

    20:20 26 400 zł Surprise, Surprise.
    20:25 26 400 zł Surprise, Surprise.
    21:25 26 000 zł Surprise, Surprise.
    21:30 33 400 zł Surprise, Surprise.
    22:10 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
    22:15 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
    23:15 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
    23:20 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo

  20. pifuuu

    Proste pytanie – czy cena na polsacie jest związana z KSW czy to jest po prostu zwykła cena na sobotni wieczór ?

    Zdecydowanie KSW. Poniżej ceny reklam z soboty, tydzień po KSW:

    20:20 26 400 zł Surprise, Surprise.
    20:25 26 400 zł Surprise, Surprise.
    21:25 26 000 zł Surprise, Surprise.
    21:30 33 400 zł Surprise, Surprise.
    22:10 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
    22:15 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
    23:15 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
    23:20 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo

  21. Dzięki Jacek za to zestawienie – daje pewne pojęcie o zasięgu stacji i wartości samego produktu. No i jakby nie patrzeć, napawa trochę optymizmem 🙂

  22. Dzięki Jacek za to zestawienie – daje pewne pojęcie o zasięgu stacji i wartości samego produktu. No i jakby nie patrzeć, napawa trochę optymizmem 🙂

  23. Trzyha

    KSW ma jedna gale w otwartym polsacie, wiec hajsu za duzo nie zarobia na nich
    a chcieli miec zero, wiec te pieniadze dla nich za duzo nie znacza

    KSW nie zarabia na tych reklamach tylko Polsat.
    Nalezy tez pamietac ze wiekszosc domow mediiwych ma rabaty na reklamy od 10 do 90 %.

  24. Trzyha

    KSW ma jedna gale w otwartym polsacie, wiec hajsu za duzo nie zarobia na nich
    a chcieli miec zero, wiec te pieniadze dla nich za duzo nie znacza

    KSW nie zarabia na tych reklamach tylko Polsat.
    Nalezy tez pamietac ze wiekszosc domow mediiwych ma rabaty na reklamy od 10 do 90 %.

  25. OD

    Zawsze sobie wyobrażałem, że ceny za reklamy w tv są dużo wyższe.
    To przykładowo za jakieś 50zł mogę sobie puścić w przerwie punchera 6cio sekundowy klip z pozdrowieniami dla cohones? :crazy:

    Nie mozesz. Firmy nie placa za czas antenowy( a raczej za dostep do widza, wbrew pozorom nie placi sie za czas) Polsatowi tylko istnieje posrednik. Taki dom mediowy wykupuje pakiety czasu antenowego i dalej go sprzedaje firmom. I nigdy nie zgodza sie na umowe na jedno wyswietlenie. Musisz wykupic jakis najmniejszy mozliwy pakiet , minimum za parenascie tysiecy zlotych.

  26. OD

    Zawsze sobie wyobrażałem, że ceny za reklamy w tv są dużo wyższe.
    To przykładowo za jakieś 50zł mogę sobie puścić w przerwie punchera 6cio sekundowy klip z pozdrowieniami dla cohones? :crazy:

    Nie mozesz. Firmy nie placa za czas antenowy( a raczej za dostep do widza, wbrew pozorom nie placi sie za czas) Polsatowi tylko istnieje posrednik. Taki dom mediowy wykupuje pakiety czasu antenowego i dalej go sprzedaje firmom. I nigdy nie zgodza sie na umowe na jedno wyswietlenie. Musisz wykupic jakis najmniejszy mozliwy pakiet , minimum za parenascie tysiecy zlotych.

  27. halibut

    Nie mozesz. Firmy nie placa za czas antenowy( a raczej za dostep do widza, wbrew pozorom nie placi sie za czas) Polsatowi tylko istnieje posrednik. Taki dom mediowy wykupuje pakiety czasu antenowego i dalej go sprzedaje firmom. I nigdy nie zgodza sie na umowe na jedno wyswietlenie. Musisz wykupic jakis najmniejszy mozliwy pakiet , minimum za parenascie tysiecy zlotych.

    minimalne pakiety od okolo 20 emisji sie zaczynaja

  28. halibut

    Nie mozesz. Firmy nie placa za czas antenowy( a raczej za dostep do widza, wbrew pozorom nie placi sie za czas) Polsatowi tylko istnieje posrednik. Taki dom mediowy wykupuje pakiety czasu antenowego i dalej go sprzedaje firmom. I nigdy nie zgodza sie na umowe na jedno wyswietlenie. Musisz wykupic jakis najmniejszy mozliwy pakiet , minimum za parenascie tysiecy zlotych.

    minimalne pakiety od okolo 20 emisji sie zaczynaja

  29. @halibut
    Znowu jacyś posrednicy, co kosza najwiecej hajsu pewnie za to. Co stoi na przeszkodzie, ze ja zglaszam sie do polsatu i chce przez tydzien puszczac moj 30 sekundowy spot reklamowy o 24 i place za to ich ustalona stawke?

  30. @halibut
    Znowu jacyś posrednicy, co kosza najwiecej hajsu pewnie za to. Co stoi na przeszkodzie, ze ja zglaszam sie do polsatu i chce przez tydzien puszczac moj 30 sekundowy spot reklamowy o 24 i place za to ich ustalona stawke?

  31. TwardyB

    @halibut
    Znowu jacyś posrednicy, co kosza najwiecej hajsu pewnie za to. Co stoi na przeszkodzie, ze ja zglaszam sie do polsatu i chce przez tydzien puszczac moj 30 sekundowy spot reklamowy o 24 i place za to ich ustalona stawke?

    Na przeszkodzie stoi to ze Polsat czas antenowy wyprzedal domowi mediowemum. Poza tym dom mediowy ma takie rabaty ze zaplacisz u nich mniej 🙂

  32. TwardyB

    @halibut
    Znowu jacyś posrednicy, co kosza najwiecej hajsu pewnie za to. Co stoi na przeszkodzie, ze ja zglaszam sie do polsatu i chce przez tydzien puszczac moj 30 sekundowy spot reklamowy o 24 i place za to ich ustalona stawke?

    Na przeszkodzie stoi to ze Polsat czas antenowy wyprzedal domowi mediowemum. Poza tym dom mediowy ma takie rabaty ze zaplacisz u nich mniej 🙂

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.