Cris Cyborg nie będzie jednak kolejną rywalką Amandy Nunes. Organizacja ostatecznie zdecydowała się na ponowne zestawienie Brazylijki z Racquel Pennington. Walka odbędzie się na UFC 224 w Rio de Janeiro w Brazylii. Będzie to główna atrakcja tej gali.

Amanda (15-4 MMA) od czasów boju z Cat Zingano w 2014 roku nie przegrała żadnej walki. W tym czasie udało się jej pokonać m.in. Sarę McMann, Valentinę Shevchenko czy Mieshę Tate. Nunes pokonała także jedną z największych dominatorek tej dywizji, Rondę Rousey w jedynie 48 sekund.

Pennington (9-5 MMA) jest obecnie na #2 pozycji w oficjalnym rankingu UFC. Jest bez porażki od 2015 i na swoim koncie w czterech ostatnich walkach ma takie nazwiska jak Andrade czy Tate. Choć jej bilans słusznie wskazuje ją jako pretendentkę do tytułu, to nie walczyła od ponad roku i obserwatorzy sportu obawiają się o jej formę. Nie wraca bowiem na zwykłą walkę, ale na konfrontację z brutalną i mocno bijącą Amandą Nunes.

UFC 224 odbędzie się 12 maja w Rio de Janeiro.

29 KOMENTARZE

  1. Dzień kobiet minął, więc można szczerze napisać, iż to zacnie przechujowy main event:frankapprove:

    Krs1 może im jednak pozazdrościć rekordu-w octagonie poziom lesbotroninium przekroczy spotykane dotąd skale. UFC quo vadis?

  2. Jest bez porażki od 2015 i na swoim koncie w czterech ostatnich walkach ma takie nazwiska jak Andrade czy Tate.

    Co za skalpy…jedna zaciążyła na emeryturze, druga walczy dwie kategorie wagowe niżej.

  3. Ale dlaczego to jest main event kurwa. Jebane rownouprawnienie w tym UFC i wpychaja na sile nudne pijedynki jako main eventy.

  4. Hej, ale marketingowo ze względu na Brazylię i potencjalną walkę z Cyborg, to przecież ma sens. Nunes porobi Pennington mocno i szybko, podgrzeje się atmosferę w favelach i w drugiej połowie roku jest jedno z najmocniejszych na papierze zestawień, jakie na rynek brazylijski można zrobić. Cyborg bardzo duża popularność jeszcze, Nunes też już jakiś fejm ma. Dwa pasy mistrzowskie są, jakie by nie były te kategorie (Cyborg). Sprzeda się, a i w Jueseju sporo ludu wykupi ppv.

  5. Mnie to nie dziwi, że to jest ME. Przecież Brazylia obecnie znajduje się w kryzysie. Żadnych mistrzów, oprócz tych 2 z kobiecych kategorii, wiec nie ma za bardzo kogo dawać na ME. Nunes nie wykręci dobrego wyniku, ale UFC ma jeszcze czas i może to zmienić. Przecież mają wielką gwiazdę Cyborg, której wystarczy dać jakąś dziewczynkę z faveli do obicia i ciemny lud to kupi.

  6. Poprawność polityczna nowych właścicieli UFC osiągnie zaraz poziom paranoi o ile już nie osiągnęła. Absurd, czuje zażenowanie bo chyba nie ma innych argumentów by dawać tę walkę w ME jak płeć.

    I to znów gala numerowana red card::jondance:::kis:

  7. Ja pierdole kiedy oni się nauczą, że babki w me to chujowy pomysł ?:o

    a faceci to lepszy?

    przeciez taki Cyborg robi lepsze wyniki niz 3/4 facetow

  8. Większego wyboru nie ma 😛 albo faceci albo babki 😛 hehe ale mówimy teraz o nunes i tej drugiej 🙂 ja bym nie spinal się na brazola na me  w Brazylii tylko dał dwóch dobrych fighterow  🙂

  9. Chciałem napisać jaka to jest żenada ale przypomniało mi się że dzięki kobiecym me można iść szybciej spać :fjedzia:

  10. Chciałem napisać jaka to jest żenada ale przypomniało mi się że dzięki kobiecym me można iść szybciej spać :fjedzia:

    Dokładnie tak, dlatego bardzo lubię pojedynki kobiet w ME. Zajebiście to wyszło na np. UFC 2019, gdzie zaraz po walce Nurmagomedova i Barbozą można było iść w kimę :).

  11. A one nie sa ze soba? Ja rowniez ciesze sie, ze to me. Sen jest bardzo wazny, a dzieki temu troche wczesniej pojdzie sie spac. No chyba, ze karta bedzie tak chujowa, ze bedzie szkoda zarywac nocke.

  12. Nie chcę nikogo obrażać ale co za pipa.

     2 miesięce będzie miała Nunes na obóz i to jak zacznie zaraz po walce, nie mówiąc jeszcze zbudowaniu jakiejś masy pod wyższą kategorię, i odpowiednim przygotowaniu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.