bajorcarwin

Shane Carwin oraz Szymon Bajor poznali swoich rywali w turnieju organizacji RIZIN FF.

Były tymczasowy mistrz kategorii ciężkiej, który niedawno ogłosił powrót do MMA, zmierzy sięz Irańczykiem, Amirem Aliakbarim. Tak przedstawiają się pozostałe pary ćwierćfinałowe: Mirko Filipovic vs. Wanderlei Silva, Baruto vs. Tsuyoshi Kosaka oraz Valentin Moldavsky vs. Szymon Bajor.

Moldavsky (4-0 MMA) to niepokonany zawodnik, który na co dzień występuje w kategorii półciężkiej. Do tej pory 3 z 4 swoich zwycięstw odniósł od przez poddania. W ostatniej walce na Rizin 2 pokonał on Karla Albrektssona przez jednogłośną decyzję sędziowską.

Ćwierćfinały odbędą się 29 grudnia w Saitamie, Japonii. Następnie, półfinały zobaczyć będziemy mogli na sylwestrowej gali, również w Saitamie. Jeśli Bajor oraz Carwin wygrają swoje pojedynki, zobaczymy ich w półfinale!

 

32 KOMENTARZE

  1. Mega walka byłaby dla Szymona. Świetne doświadczenie i ewentualna reklama osoby.

    Oby tylko wygrać ćwierćfinał i liczyć na to, że Japończyki nie pomieszają drabinki.

  2. Kurwa jak oni tam wagę zrobią jak gala w odstępie 2 dni?

    No i kolejny wychowanek PLMMA – zobaczcie gdzie go zaprowadziło!

    Nie wiem czy trollujesz, ale to open weight, Czempion.

  3. Bajor tego Valentina ogarnie. Zobaczymy co dalej.

    Spokojnie, bez podpalania. Dosyć solidny gościu, trenuje na co dzień w AKA TH ze Swickiem, dociążenie ma tam niezłe.

  4. Spokojnie, bez podpalania. Dosyć solidny gościu, trenuje na co dzień w AKA TH ze Swickiem, dociążenie ma tam niezłe.

    Walkę Moldavskiego z pierwszej rundy turnieju oglądałem już jakiś czas temu, ale zostało mi po niej wrażenie, że Szymon będzie miał ciężko i wcale nie stawiałbym go w roli faworyta.

  5. Dziwnie, że Carwina wrzucili do tego turnieju. Myślałem, że dostanie jakiegoś superfighta.

    Highlightem zabija kilka osób i następne co zobaczymy to Japonki wiszące na bicepsach Shane'a. Wiedzą co robią. 🙂

  6. Trochę się zmieszałem w akcji – rywal Szymona trenuje nie w AKA TH, a w Rosji. Ze Swickiem przygotowuje się rywal Carwina. 😕

  7. @baju zdjecie dobrane kapitalnie i nie jest to dobra wrozba dla Carwina, bo ostatecznie zawsze wygrywa PLMMA 😉 Oby Szymon nie popelnil jakiegos bledu, a powinien uporac sie z Moldavskym. Potem, jesli Japonce znow nie namieszaja,  wystarczy  zapewne prztrwac tylko pierwsza runde. Choc latwiej o tym napisac niz to zrobic.

  8. @baju zdjecie dobrane kapitalnie i nie jest to dobra wrozba dla Carwina, bo ostatecznie zawsze wygrywa PLMMA 😉 Oby Szymon nie popelnil jakiegos bledu, a powinien uporac sie z Moldavskym. Potem, jesli Japonce znow nie namieszaja,  wystarczy  zapewne prztrwac tylko pierwsza runde. Choc latwiej o tym napisac niz to zrobic.

    Z tego co się dzisiaj dowiedziałem o Moldavskym, to powiem krótko – rekord na Sherdogu nie oddaje nawet małego % o gościa. Freak trochę. Rosjanie to nie powinni mieć w ogóle rekordów, tylko jakiś krótki opis co trenowali za dzieciaka. :DC:

    BTW, jakaś mała akcja dla Szymona przed RIZIN FF byłaby spoko!

  9. Z tego co się dzisiaj dowiedziałem o Moldavskym, to powiem krótko – rekord na Sherdogu nie oddaje nawet małego % o gościa. Freak trochę. Rosjanie to nie powinni mieć w ogóle rekordów, tylko jakiś krótki opis co trenowali za dzieciaka. :DC:

    BTW, jakaś mała akcja dla Szymona przed RIZIN FF byłaby spoko!

    Może każdy ustawi sobie w avatarze… bajor(o) 😀

  10. BTW, jakaś mała akcja dla Szymona przed RIZIN FF byłaby spoko!

    Z mojej strony na pewno może liczyć na avatar ze swoim wizerunkiem 😉

  11. Mam wrażenie, że gdyby do takiej walki doszło i Szymon by wygrał, to by było głośno, ale nie z tego powodu że Bajor wygrał, tylko że Carwin przegrał z no namem…

  12. Byłem w AKA Thailand  i miałem okazję trenować  Amirem Aliakbarim, wielki i silny gość, wejścia i sprowadzenia ma zajebiste, był mistrzem świata w zapasach tylko za doping go zdyskwalifikowali. W stójce średnio, można go złapać na jakąś kontrę a ja osobiście zawodowcem w MMA nie jestem, a czasem mi wychodziło, parter czysto grapplingowy też da sie przejść, tylko że w walce MMA na 99% będzie na górze po też z 99% udanym  sprowadzeniu i kontrolując pozycję jest bardzo ciężko uciec od jego ciosów. To tyle jak by Bajor doszedł w turnieju do walki z nim, czego mu szczerze życzę 🙂

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.