Tweet dnia: Łukasz Jurkowski wróci do zawodowych walk?

121

Czy Łukasz Jurkowski jednak złamie swoje postanowienie i wróci do zawodowych walk? Jeden z włodarzy największej organizacji MMA w Polsce – Maciej Kawulski na swoim Twitterze zaoferował „Jurasowi”, aby opuścił na moment stołek komentatora i zawalczył na gali KSW na Narodowym, która odbędzie się 27 maja.

Chcielibyście powrotu Jurkowskiego do klatki?

MMAStore-at-MMARocks_MT02

121 KOMENTARZE

  1. Chyba wszyscy zapomnieliście, że on ma – rzadko w dzisiejszych czasach spotykany – kręgosłup moralny, który nie pozwoli mu wrócić do startów, skoro wszem i wobec oświadczył, że zakończył karierę

  2. Ja tam bym zobaczyl jak Juras komuś skopie dupę, chociaż już dużo razy deklarował, że nie wróci. Zobaczymy to decyzja jego i jego rodziny.

  3. KSW ratuje czym się da ? Juras jest znany w Polsce ale ? Po co to komu " teraz " liczą na rekord ppv ? wole jurasa komentującego  :D:D

  4. A tak w ogóle widzę dwie opcje. Albo Kawul troluje i chce wywołać kolejną inbe, a propozycja nie jest poważna, albo jest taka desperacja w szeregach KSW, że zaproponują zaraz kontrakt Tigerowi Bonzo, żeby sprzedać jakimś cudem te bilety. Jedno z dwóch.

  5. Może by warto ankietę dodać to tematu ?

    Chcielibyście powrotu Jurkowskiego do klatki?

    Nie, chyba że z najmanem.

  6. Może by warto ankietę dodać to tematu ?

    Nie, chyba że z najmanem.

    Opcje w ankiecie

    1. Nie

    2. Nie, chyba, ze z najmanem

    3. Nie. Zamykam.

  7. Juras vs Augustowski Drwal – Mistrz kontra Uczeń

    Juras vs Miras – Uczeń kontra Mistrz

    Juras vs Uszol – Legia kontra Lech

    Kawule nie dziękujcie 😉

  8. Ja tam bym zobaczyl jak Juras komuś skopie dupę, chociaż już dużo razy deklarował, że nie wróci. Zobaczymy to decyzja jego i jego rodziny.

    No, ale komu on miałby skopać dupę? Chyba jedynie jakiemuś debiutantowi. Przecież Juras jest strasznie zapuszczony (w kontekście zawodnika). Niby coś tam trenuje, ale z tego co widać na social mediach to bardzo, bardzo nieregularnie.

  9. Akcja troche w stylu powrotu Dana Hardy'ego. Jezeli jest to powazna propozycja, to troche slabo, ze KSW probuje wypelnic "narodowa" karte sciagajac zawodnikow z emerytury… Wyglada to troche jak desperacka proba ratowania wynikow sprzedazy, albo zwykly marketingowy chwyt, byleby tylko troche szumu narobic wokol calego wydarzenia. Teraz Juras zapewne odpowie, wiec bedziemy miec kolejny news itd itd… zyli dlugo i szczesliwie.

  10. Chcielibyście powrotu Jurkowskiego do klatki?

    Tak, i nie śmiejcie się ale walka z Pudzianem byłaby chyba najlepszą opcją.

    Pudzian vs Juras, propsuje i to bardzo mocno.

  11. A tak całkiem poważnie ja bym tam z chęcią zobaczył pojedynek Jurasa z jakimś stójkowiczem początkującym w MMA albo jakiś Old School fight z Antkiem albo Kułakiem. Nie śledzę też profilu Jurasa więc ciężko też powiedzieć w jakiej wadze ale zgaduję że jakiś catchweight by się ustaliło. Myślę że dla fanów stricte organizacji KSW to byłby fajny prezent.

  12. A tak całkiem poważnie ja bym tam z chęcią zobaczył pojedynek Jurasa z jakimś stójkowiczem początkującym w MMA […]

    Tyrone Spong –  2 walki w MMA i do tego od dawna nie walczył w tej formule.

  13. Potwierdzam ze tylko z Bronsonem. Ale jak to bedzie wyglądało? Juras mówi ze to dzifka, w miałby sprzedać swoją prawilną duszę jak ulicznica? Niesamowita beka by była z typa jakby sie zgodził :DC: Tyle jebaniutki zaprzeczał :mamed:  Czekajmy co z tego wyniknie.

  14. Jeśli wróci to kto będzie komentował gale w duecie z Janiszem? 😉

    Skoro chcą go na Narodowym to proponuję walkę z Sokoudju. W rozpisce mogłoby się też znaleźć zestawienie Piotr Bagiński vs Herb Dean, to też mało prawdopodobne 😉

  15. Ale mam mindfuck. Czyli, że jak wtedy: Juras byłby pracownikiem Polsatu, czy już KSW?

    SPOILER
    :mamed:

    Wypożyczenie

  16. Wypożyczenie

    Czyli mógłby się spuszczać nad kolejną galą KSW bez obaw, że ktoś go posądzi o brak obiektywizmu. W końcu pracuje dla Polsatu.

  17. Toć to joke zwykły, niewarty aż tylu komentarzy. Zaśmiecanie karty na Narodowym pojedynkiem dawno już emerytowanego zawodnika, który nawet w swoim prime timie był po prostu średniakiem, byłoby idiotyzmem na skalę światową. Piszę to bez hejtu w kierunku Jurasa. Taka prawda.

  18. ja bym chetnie zobaczyl Kawulskiego z Karaoglu

    Jeśli miałby walczyć "Kawul" to jego przeciwnikiem mógłby być tylko "Miras". :bleed:

  19. Juras  moze robic co chce… Ja bardzo chetnie bym obejrzal jego walke ale z nikim w prime (ciagle mam w pamieci Kulaka z Abu na soczku a wiadomo ze prime zawodnicy w KSW raczej soczek pija bo nikt im nie zabrania)… Szczegolnie jak kasa by sie zgadzala…. Juras musialby by byc nie powazny odrzucajac ta walke tylko dlatego, ze Cohones by mu to wypominalo… Badzmi powazni… kazdy normalny czlowiek I kibic  MMA  powinien sie na taka okolicznosc cieszyc. No chyba, ze jest frustratem ale nawet wtedy wyleje zolc a na koncu i tak bedzie obgryzal paznokcie ogladajac walke Jurasa.

    MMA to sport ale tez I zabawa… to sie bawmy…

    Tak, Juras byl srednim zawodnikiem (Jak wiekszosc prekursorow ktora zaczynala MMA bedac juz pelnoletnim). Tak, Juras jest na emeryturze juz sporo czasu. Tak, Juras tez jest medialnie (prywatnie go nie znam to nie wiem)  bardzo fajna postacia i jego walka na pewno bylaby atrakcyjna dla kazdego.

    #WGlebiSercaWszyscyJestesmyJanuszami

  20. Jeśli miałby walczyć "Kawul" to jego przeciwnikiem mógłby być tylko "Miras". :bleed:

    Albo Jóźwiak:wtf2:

  21. Czemu nie, chetnie sie posmieje, ale kogo mu dadza? Hejterow?

    W sumie chuj wie, w koncu to KSW.

  22. Juras musialby by byc nie powazny odrzucajac ta walke tylko dlatego, ze Cohones by mu to wypominalo…

    Przecież Juras sam się zarzekał, że nie wróci, że koniec, że definitywna kariera gdy osiągnie limit 10 porażek, że sztywny kręgosłup moralny,  że coś tam.

  23. Juras nie wroci , wbrew temu co wiekszosc uwaza , Juras ma zasady I sztywny kregoslup moralny ,ktory jest mega nie oplacalny w dzisiejszych czasach .

  24. Jestem na NIE ponieważ chce słyszeć przed tv JANISZ JURAS!

    Chyba, że wybiorę się do stolicy ale inni pewnie też chcą ich usłyszeć 🙂

  25. Nie padło spodziewane, ze większość magiczne "NIE" :razz:enn:

    Bez sensu jest rezygnować z takiej możliwości przez obietnice z sprzed x lat kiedy to wszystko inaczej wyglądało. Taka wyjątkowa gala może się już nigdy więcej nie odbyć w Polsce. No i KSW to zawsze była Japonia a tam taki powrót z emerytury by był obowiązkowy.

  26. Bez sensu jest rezygnować z takiej możliwości przez obietnice z sprzed x lat kiedy to wszystko inaczej wyglądało. Taka wyjątkowa gala może się już nigdy więcej nie odbyć w Polsce. No i KSW to zawsze była Japonia a tam taki powrót z emerytury by był obowiązkowy.

    Ja na miejscu Jurasa za odpowiedni hajs bym zawalczył. Jeżeli przeciwnik byłby na takim poziomie, że są większe szanse na wygrana niż na przegraną to czemu nie.

  27. …na pge stawiają na showe, na nazwiska, chyba panicznie się boją klapy frekwencji… a na tym tracą zestawienia.

  28. Ale mam mindfuck. Czyli, że jak wtedy: Juras byłby pracownikiem Polsatu, czy już KSW?

    SPOILER
    :mamed:

    to jak z  kijowskim … to nie on brał pieniądze z kod tylko jego jednoosobowa firma

    @up najpierw dowiedz się co znaczy Twój post

  29. Tam pierdolicie…. Więksi od Jurasa zarzekali się, że nie wrócą i co z tego wszystkiego wyszło? Jeżeli ma dać dobrą walkę i przy okazji zarobić przyzwoity hajs to ja jestem na tak. Jeżeli chcą iść w stronę medialnych walk to lepszy Juras od Popków, Kołeckich, Wiśniewskich i innych Najmanów.

    A jak Czarli będzie jego przeciwnikiem to kupuje bilet na narodowy i będę jednym z tych którzy najgłośniej krzyczał "Bronoson lej go w papę!" :mamed:

  30. Jak mu na prawdę dużo zapłacą to byłby kretynem gdyby odmówił.

    Przecież to gala na narodowym także będzie odgapianie od Pride. Czyli chuj ze sportem ma być show.:lol:

  31. 1. Juras vs Charles

    2. Juras vs Najman w K1 o pas MISTRZA EUROPY

    3. Nie

    Przemyślałem, moje hejterskie serce ostygło, @jurasmma dawaj :bleed:

  32. A jak Czarli będzie jego przeciwnikiem to kupuje bilet na narodowy :mamed:

    Ależ można by do tego dorobić historię:  etycznie bogata jednostka, opiniotwórczy komentator, publicysta, legenda polskiego mma z najsztywniejszym kręgosłupem moralnym vs przebrzydły  hejter internetowy, prezes Scissors FC, pogromca młodych Ukrainek, pielęgnujący tradycje rodzinne przedstawiciel klubuTrasztoku i Pieniądza Conora McGregora!

  33. Gdyby nie problemy @jurasmma Z kręgosłupem to nie miałbym nic przeciwko jego powrotowi na arenę KSW jako zawodnika, nawet na jednorazowy występ. Gdyby propozycja była poważna to wierzę że włozylby w przygotowania wiele wysiłku co nie koniecznie musi dobrze skończyć się dla jego zdrowia. Juras pracownik czy nie to barwna część KSW i w jego Warszawie mógłby stoczyć walkę na pożegnanie, choćby na skraju walki pokazowej.  Magia narodowego, koledzy z żylety, tysiące sprzedanych biletów.

    Zluzujcie poślady, to KSW.

  34. jak już tak rzucacie typy z kim zawalczy i podsuwacie anonimowego internaute hejtera to bądźmy poważni coś co sprzeda bilety a nie będzie zbytnio wymagające to popek 😉

  35. podsuwacie anonimowego internaute hejtera

    Się odezwał niehejter 😀 może wejdziesz za Fernando? Hehe

  36. Spoko, niech weźmie walkę. Przynajmniej nie będzie krzyczał ciągle: "Łoooooooooo". Zawsze przy tych lepszych akcjach brakowało mi tylko, żeby zaczął wydawać dźwięki imitujące ciosy, jak dzieciaki w przedszkolu. Coś w stylu: "chybch! tygf! tygf! hadzia!"

  37. Się odezwał niehejter 😀 może wejdziesz za Fernando? Hehe

    Jasne ale potrzebowalbym pewno więcej czasu niż CM PUNK i bez pewności że wynik byłby lepszy 🙂

  38. Spoko, niech weźmie walkę. Przynajmniej nie będzie krzyczał ciągle: "Łoooooooooo". Zawsze przy tych lepszych akcjach brakowało mi tylko, żeby zaczął wydawać dźwięki imitujące ciosy, jak dzieciaki w przedszkolu. Coś w stylu: "chybch! tygf! tygf! hadzia!"

    + "hdży"

  39. Planują wogóle jakieś sportowe zestawienia na tej gali czy cała rozpiska z dziwolągami? Będę miał bekę srogą jak akurat w ten dzień będzie jakaś ulewa kilkugodzinna wieczorem a akurat dach się zjebie:corn:     PS. Za co Charli ma bana? Jak to czytasz pozdro mordo!

  40. Wszystko fajnie, ale opanujcie śmieszkowanie, bo przecież Juras ma poważną kontuzję – całkowicie sztywny kręgosłup. Jak chcecie inwalidę wysyłać do walki?

  41. Wszystko fajnie, ale opanujcie śmieszkowanie, bo przecież Juras ma poważną kontuzję – całkowicie sztywny kręgosłup. Jak chcecie inwalidę wysyłać do walki?

    Najsztywniejszy

  42. Bez sensu jest rezygnować z takiej możliwości przez obietnice z sprzed x lat kiedy to wszystko inaczej wyglądało. Taka wyjątkowa gala może się już nigdy więcej nie odbyć w Polsce. No i KSW to zawsze była Japonia a tam taki powrót z emerytury by był obowiązkowy.

    Czyli: nic się w KSW nie zmieniło. Czy raczej: KSW zatoczyło koło.

    Wesołe MMA – PLMMA jak zwykle było pierwsze.

  43. Wszystko fajnie, ale opanujcie śmieszkowanie, bo przecież Juras ma poważną kontuzję – całkowicie sztywny kręgosłup. Jak chcecie inwalidę wysyłać do walki?

    Przeczuwał, że coś się szykuje, więc ostatnio zaczął naginać 😉

  44. Spoko, niech weźmie walkę. Przynajmniej nie będzie krzyczał ciągle: "Łoooooooooo". Zawsze przy tych lepszych akcjach brakowało mi tylko, żeby zaczął wydawać dźwięki imitujące ciosy, jak dzieciaki w przedszkolu. Coś w stylu: "chybch! tygf! tygf! hadzia!"

  45. jutro bedzieta napierdalani w blogu :redford:

    Myślę, że większość hejterskich balasów właśnie na to liczy. Kuhwy!!one1!1

  46. Nie mógł się go Kawul spytać bardziej klasycznymi metodami? Chociaż w sumie to mój pracodawca też się zawsze kontaktuje ze mną przez   @twitera, hehe.

    Btw. Jeśli Juras zawalczy to kij z takim kręgosłupem.

  47. Wszystko fajnie, ale opanujcie śmieszkowanie, bo przecież Juras ma poważną kontuzję – całkowicie sztywny kręgosłup. Jak chcecie inwalidę wysyłać do walki?

    Różal też jest inwalidą a o pas się będzie bił 😎

  48. Zluzujcie poślady, to KSW.

    Ten komentarz jest trafiony w punkt.

    Widać jaki kształt będzie miało to wydarzenie, show, kontrowersje i powroty, KSW nie jest w stanie zmontować i sprzedać tej gali inaczej. A Juras zrobi co będzie chciał, za dobry hajs można raz po raz zrobić z siebie głupka.

  49. Juras wracaj. W moim wyobrażeniu będziesz i byłeś pracownikiem KSW. po co się oszukiwać a może coś skapnie z cyrkowego tortu

  50. Ten komentarz jest trafiony w punkt.

    Widać jaki kształt będzie miało to wydarzenie, show, kontrowersje i powroty, KSW nie jest w stanie zmontować i sprzedać tej gali inaczej. A Juras zrobi co będzie chciał, za dobry hajs można raz po raz zrobić z siebie głupka.

    Myślisz, że powrót Jurasa przyciągnie widzów? Nie sądzę, żeby był w tym przypadku "needle moverem"

  51. A tak @jurasmma pisze w swoim blogu z 21 grudnia:

    "W swoim ostatnim programie radiowym Andrzej Janisz zaproponował, aby KSW namówiło mnie do powrotu, gdyż moja osoba nakręci mocno zainteresowanie galą. Dziękuje, miło mi. To mój cały komentarz do sprawy. Pisałem i mówiłem o tym wiele razy, że oczywiście bardzo chcę ponownie poczuć tę adrenalinę walki, przygotowań, ale codziennie biję się ze swoim JA, aby nie podjąć tego kroku. Poza tym fizycznie też nie jest najlepiej, bo kręgosłup mówi nie dla mocnych obciążeń, a jak dodamy jeszcze do tego ilość obowiązków… byłoby ciężko się solidnie przygotować. Rozmarzyłem się, ale trzeba zejść na ziemię. "

    Czyli to wszystko przez Janisza:D a tak na serio, to skoro 21.12 miał jeszcze tak silne postanowienie, że nawet na Narodowy nie wróci, to ciekawe czy Kawul jednym zdaniem rzuconym na twitterze zdoła zmienić jego postanowienie.

  52. pieniądz nie śmierdzi ale z punktu widzenia kibica to sory Juras ale kogo to interesuje. Chyba tylko twoich kolegów.

  53. A tak @jurasmma pisze w swoim blogu z 21 grudnia:

    "W swoim ostatnim programie radiowym Andrzej Janisz zaproponował, aby KSW namówiło mnie do powrotu, gdyż moja osoba nakręci mocno zainteresowanie galą. Dziękuje, miło mi. To mój cały komentarz do sprawy. Pisałem i mówiłem o tym wiele razy, że oczywiście bardzo chcę ponownie poczuć tę adrenalinę walki, przygotowań, ale codziennie biję się ze swoim JA, aby nie podjąć tego kroku. Poza tym fizycznie też nie jest najlepiej, bo kręgosłup mówi nie dla mocnych obciążeń, a jak dodamy jeszcze do tego ilość obowiązków… byłoby ciężko się solidnie przygotować. Rozmarzyłem się, ale trzeba zejść na ziemię. "

    Czyli to wszystko przez Janisza:D a tak na serio, to skoro 21.12 miał jeszcze tak silne postanowienie, że nawet na Narodowy nie wróci, to ciekawe czy Kawul jednym zdaniem rzuconym na twitterze zdoła zmienić jego postanowienie.

    Jednym zdaniem na Twitterze pewnie nie ale jakaś umowa z konkretną suma przesłana na e-mail myślę że tak.

  54. Przynajmniej nie będzie krzyczał ciągle: "Łoooooooooo"

    Będzie. "Łooooooooo, ale mu zajebałem!" 😆

    Martin wygrał :razz:ray:

  55. Bez hejtu, chociaż sympatykiem Jurasa jakimś nie jestem. SPOILER
    :gdzie:

    Nie należy mu się miejsce na takiej karcie, sportowcem wybitnym nigdy nie był, tym bardziej po kilku latach przerwy nie będzie.

    Na szczęście to tylko taka mała podpucha dla nas, których zdanie się nie liczy i nikogo nie obchodzi :kis:

  56. Jest jedno, jedyne starcie Jurasa dla ktorego pewnie nawet rozwazylbym wizyte na Narodowym. Moze nie koniecznie w zwiazku z tym co dzialoby sie w klatce, ale pewnie pod tym wzgledem nie wyroznialbym sie zbytnio posrod widzow KSW.

     

  57. 45 sekund w klatce i wszystkie blogi z ostatnich 5 lat podpisane nie jestem pracownikiem KSW do kosza.

    Plus rozjebany kregoslup, nie tylko ten który nie pozwala na obciążenia :mamed:

  58. A tak @jurasmma pisze w swoim blogu z 21 grudnia:

    "W swoim ostatnim programie radiowym Andrzej Janisz zaproponował, aby KSW namówiło mnie do powrotu, gdyż moja osoba nakręci mocno zainteresowanie galą. Dziękuje, miło mi. To mój cały komentarz do sprawy. Pisałem i mówiłem o tym wiele razy, że oczywiście bardzo chcę ponownie poczuć tę adrenalinę walki, przygotowań, ale codziennie biję się ze swoim JA, aby nie podjąć tego kroku. Poza tym fizycznie też nie jest najlepiej, bo kręgosłup mówi nie dla mocnych obciążeń, a jak dodamy jeszcze do tego ilość obowiązków… byłoby ciężko się solidnie przygotować. Rozmarzyłem się, ale trzeba zejść na ziemię. "

    Czyli to wszystko przez Janisza:D a tak na serio, to skoro 21.12 miał jeszcze tak silne postanowienie, że nawet na Narodowy nie wróci, to ciekawe czy Kawul jednym zdaniem rzuconym na twitterze zdoła zmienić jego postanowienie.

    :mamed:

Comments are closed.