Paweł Nastula MILD

Już 28 września Paweł Nastula zmierzy się z Karolem Bedorfem w walce o pas wagi ciężkiej KSW.  Osobom, które chciałby wybrać się do Łodzi na galę KSW 24, a nie mają jeszcze biletów, polecamy konkurs zorganizowany przez markę Mild – głównego sponsora Pawła Nastuli.

Odpowiadając na kilka pytań dotyczących MMA oraz wspomnianej marki, można wygrać podwójne zaproszenie na galę oraz gadżety z autografem Pawła Nastuli. Pytania dotyczące sportu nie są trudne, jednak przez wzięciem udziału radzimy poszperać trochę na stronie sponsora (mild.pl) oraz na jego fanpage`u na Facebooku, bo przy wyłanianiu zwycięzców będzie liczyła się nie tylko poprawność odpowiedzi, ale też szybkość ich udzielania.

Konkurs znajduje się na fanpage`u marki Mild tutaj bezpośredni link

Powodzenia 🙂

21 KOMENTARZE

  1. Tomek, a będą jakieś konkursy w których będzie można wygrać kod PPV? 🙂

  2. Kurwa. Czemu te wszystkie konkursy są przez fejsbuka? Ja nie rejestrowałem się w tym i nie mam zamiaru to jak mam wziąć udział?

  3. Kurwa. Czemu te wszystkie konkursy są przez fejsbuka?

    Reklama. Bardzo tania bo wydali kilkaset zł (albo i nie, bo nikt im nie sprawdzi czy oni naprawdę te bilety komuś dali, czy tylko "wylosowali" znajomych, albo fikcyjne konta). No i skuteczna bo jak prawie każdy ma po tych portalach po kilkuset "znajomych", którzy zobaczą, że zgłosił się do jakiegośtam konkursu i "polubił" jakiś badziew i kilka procent z tych kilkuset też na to poleci i volens nolens poinformuje też swoich znajomych (i tak dalej).

  4. Tym większa niechęć do tego typu serwisów jak FB mnie ogarnia. I nie żebym był jakimś bucem jeśli chodzi o internet bo jestem informatykiem.
    Tak czy siak szkoda….

  5. bo jestem informatykiem.

     

    Ja też. FB mam bo potrzebuje, ale żadnej aplikacji nie włączę. Wolę cohonesowe konkursy 🙂

  6. Mam nadzieje że tym razem pytanie konkursowe nie bedzie dotyczyło mojego ulubionego piwa 😀 

  7. Mam nadzieje że tym razem pytanie konkursowe nie bedzie dotyczyło mojego ulubionego piwa 😀 

     

    Nie psuj mi planu, cholera 😀 Liczyłem, że uda mi się drugi raz 😉

  8. networker

    <small>Strawweight
    <small>Joined: May '13
    Komentarze:25</small></small>

    Tym większa niechęć do tego typu serwisów jak FB mnie ogarnia. I nie żebym był jakimś bucem jeśli chodzi o internet bo jestem informatykiem.

  9. a tak schodząc z tematu „fejsika”, natomiast odnosząc się do zdjęcia ilustrującego artykuł: nie wydaje się to Wam troszke żenujące, że sportowiec i to dobry sportowiec reklamuje papierosy? i proszę mi nie pierdzielić farmazonów że są „elektroniczne”. jak na razie diabli wiedzą jaki wpływ na ludzki organizm ma ciągłe wdychanie podgrzanego glikolu. w moim uznaniu Nastek troszkę dał dupy…

  10. Dają kasę to Nastula reklamuje, normalna sprawa. Przypomina mi się pewna sytuacja.
    Kojarzycie takiego kowboja co grał w reklamówkach Marlboro dawno temu? To on podobno na końcu kręcenia reklamy podszedł do gości z zarządu i poczęstował ich fajkami, a oni mu powiedzieli tak: My tego gówna nie palimy, my to sprzedajemy. Światem rządzi kasa więc mnie postawa naszego medalisty olimpijskiego nie dziwi.

    A żeby było na temat to powiem tak, ja raczej nie wezmę udziału. Jeżeli trzeba polajkować, udostępnić to luz, ale te aplikacje fejsowe mnie wkurzają. Czekam na jakiś cohonesowy konkurs, one są lepsze 🙂

  11. Biedni, głupi i naiwni ludzie których trzeba całe życie z rączke prowadzić. Zły McDonald, złe papierosy! Kapitalistyczni krwiopijcy!

  12. 10 pytań w 11 sekund… Prowadzący w klasyfikacji dysponują naprawdę ogromną wiedzą, bo chyba sam Paweł Nastula by się tym czasie nie zmieścił…

  13. Aplikacje fejsowe to jedno, też nie lubię. Ale mnie z kolei wkurza, jak ludzie piszą że Nastek się sprzedał, dał ciała itd. Dlaczego niby? Bo coś reklamuje? Typowo polskie podejście. Może, ktoś mu to zaproponował, to reklamuje.
    Nie widzę też nic złego w samym reklamowaniu e-papierosów. Produkt jak każdy inny, tyle że mniej szkodliwy niż zwykłe fajki. Kto będzie chciał, to zmieni papierosy na elektroniki.
    A kwestia przebadane, nieprzebadane… Są badania e-papierosów, trzeba tylko poświęcić aż 2 minuty, żeby je znaleźć, choćby w necie.
    I jeszcze jedno: jakoś reklamy piwa i sponsorowanie imprez sportowych przez browary (boksu na przykład) są na porządku dziennym, to po cholerę czepiać się e-fajek?

  14. @igor.78

    Zgadzam się z Tobą. Trzeba jakoś żyć, tego wielu dzieci na mamusi garnuszku jeszcze, jeszcze nie rozumie. Rachunki przychodzą co miesiąc, rachunki trzeba zapłacić albo skończyć pod mostem.

    Ktoś mówi że papierosy i alkohol to złe na zdrowie, a jak jakiś zawodnik to reklamuje to już się sprzedał i jest bee, człowieku zejdź na ziemie, najgorsze na zdrowie to polityka.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.