13043555_1280548995308444_3785881220211577905_n

Wyniki z s UFC 197 w Las Vega.

Walka wieczoru:

Pojedynek o tymczasowy pas mistrza UFC w wadze półciężkiej
205 lbs: Jon Jones pok. Ovince’a Saint Preux przez jednogłośną decyzję (2x 50-45, 50-44).

Druga walka wieczoru:

Pojedynek o pas mistrza UFC w wadze muszej
125 lbs: Demetrious Johnson pok. Henry’ego Cejudo przez TKO (kolano na korpus i uderzenia) , runda 1., 2:49.

Główna karta:

155 lbs: Edson Barboza pok. Anthony’ego Pettisa przez jednogłośną decyzję (2x 29-28, 30-27).
185 lbs: Robert Whittaker pok. Rafaela Natala przez jednogłośną decyzję (2x 30-27, 29-28).
145 lbs: Yair Rodriguez pok. Andre Filiego przez KO (kopnięcie z wyskoku), runda 2.,  2:14.

Karta wstępna:

135 lbs: Sergio Pettis  pok. Chrisa Keladesa przez jednogłośną decyzję (3x 30-27).
170 lbs: Danny Roberts pok. Dominique’a Steele’a przez jednogłośną decyzję (3x 29-28).
115 lbs: Carla Esparza pok. Julianę Limę przez jednogłośną decyzję (3x 30-27).
155 lbs: James Vick pok. Glaico Francę przez jednogłośną decyzję (3x 30-27).

Karta wstępna UFC Fight Pass:

265 lbs: Walt Harris pok. Cody’ego Easta przez TKO (uderzenia w parterze), runda 1., 4:18.
185 lbs: Marcos Rogerio de Lima pok. Clinta Hestera przez poddanie (trójkąt rękoma), runda 1., 4:35.
155 lbs: Kevin Lee pok. Efraina Escudero przez jednogłośną decyzję (3x 29-28).

715 KOMENTARZE

  1. musze sie przyznac ale nie jaram sie zadnym pojedynkiem , chyba ze tym esparzy
    same nonamy albo walka do 1 bramki :NOK:

    #POMYŁKA, nie doczytalem tego :
    155 lbs.: Edson Barboza vs. Anthony Pettis

  2. respect

    Dzieki. Bo siedze w lokalu i męczą NBA i nie wiem kiedy atakować. UFC

    W lokalu to obejrzysz pewnie dopiero od 4, bo wtedy wbijają na antene Extreme Sports :beer:

  3. kamerling

    Na Extreme Sports Channel jest TYLKO karta główna ? Czy można też tam obejrzeć prelimsy ?

    Tylko główna od 4 nad ranem (czy w nocy jak kto woli :p)

  4. baju

    DC komentować będzie bodajże 3 pierwsze walki i… ME. 😆

    Też miałem z tego beke (:
    Idę o zakład, że po zrobieniu OSP w 1-2 rundzie będzie: I want my belt back Daniel. UFC 200!

  5. baju

    DC komentować będzie bodajże 3 pierwsze walki i… ME. 😆

    Też miałem z tego beke (:
    Idę o zakład, że po zrobieniu OSP w 1-2 rundzie będzie: I want my belt back Daniel. UFC 200!

  6. kamerling

    wg statow na stronie ufc – lee mogl przejebac 1. runde jak najbardziej

    Druga to raczej na pewno przejebal. Typer zaczne od porazki :wall:

    A moze nie :werdum:

  7. kamerling

    wg statow na stronie ufc – lee mogl przejebac 1. runde jak najbardziej

    Druga to raczej na pewno przejebal. Typer zaczne od porazki :wall:

    A moze nie :werdum:

  8. Do walki jeszcze daleko, ale widzę że już wszyscy fani Myszy się zebrali.:lol:
    Też czekam na jego walkę:wink:

  9. Do walki jeszcze daleko, ale widzę że już wszyscy fani Myszy się zebrali.:lol:
    Też czekam na jego walkę:wink:

  10. Zmasakrowal go po prostu :applause:

    Zawsze jak ogladam jakichs mniej znanych zawodnikow w LHW to zawsze kategoryzuje ich w kontekscie Janka…

  11. Zmasakrowal go po prostu :applause:

    Zawsze jak ogladam jakichs mniej znanych zawodnikow w LHW to zawsze kategoryzuje ich w kontekscie Janka…

  12. Pat Bateman

    Zmasakrowal go po prostu :applause:

    Zawsze jak ogladam jakichs mniej znanych zawodnikow w LHW to zawsze kategoryzuje ich w kontekscie Janka…

    Czyli Clint Hester jest lepszy od Janka 😎

  13. Pat Bateman

    Zmasakrowal go po prostu :applause:

    Zawsze jak ogladam jakichs mniej znanych zawodnikow w LHW to zawsze kategoryzuje ich w kontekscie Janka…

    Czyli Clint Hester jest lepszy od Janka 😎

  14. kamerling

    tak teraz ogladam staty na ufc.com z walki tego marcusa de limy i bylo 76 uderzen do 0 na jego korzysc. ja jebie.

    Pokazywali wlasnie. Rzadko sie cos takiego widzi.

  15. kamerling

    tak teraz ogladam staty na ufc.com z walki tego marcusa de limy i bylo 76 uderzen do 0 na jego korzysc. ja jebie.

    Pokazywali wlasnie. Rzadko sie cos takiego widzi.

  16. kamerling

    Ten Cody East to jakaś kolejna maskotka wujka Dejny ?

    Nie, to gwałciciel i damski bokser. Wojsław tak mówił.

  17. kamerling

    Ten Cody East to jakaś kolejna maskotka wujka Dejny ?

    Nie, to gwałciciel i damski bokser. Wojsław tak mówił.

  18. KamKo

    Gdzie sa miesnie tego Easta w Albakurki nie ma żadnej siłowni ?

    Ale sa narkotyki na kazdym rogu :joer:

    Co mnie podkusilo zeby postawic na pupila Dany :facepalm:

  19. KamKo

    Gdzie sa miesnie tego Easta w Albakurki nie ma żadnej siłowni ?

    Ale sa narkotyki na kazdym rogu :joer:

    Co mnie podkusilo zeby postawic na pupila Dany :facepalm:

  20. Shajs

    Dobrze, że go ubił. W UFC może być tylko jeden freight train :boystop:

    Nie rozumiem:smile:

  21. Shajs

    Dobrze, że go ubił. W UFC może być tylko jeden freight train :boystop:

    Nie rozumiem:smile:

  22. KamKo

    Nie wiem co wam odjebało stawiać w typerze na białego zamiast czarnego

    To przez Danke, nigdy więcej jego wyborów

    kamerling

    To co, teraz trzeba się przełączyć na FP z Exlusive Prelims na Prelims? I walka Vicka o 2-00 ?

    Zgadza się

  23. KamKo

    Nie wiem co wam odjebało stawiać w typerze na białego zamiast czarnego

    To przez Danke, nigdy więcej jego wyborów

    kamerling

    To co, teraz trzeba się przełączyć na FP z Exlusive Prelims na Prelims? I walka Vicka o 2-00 ?

    Zgadza się

  24. Mi ten East wyglądał na typowego Amerykańskiego Walusia. Biały, pierwsza walka w UFC vs czarny =] Nie stawiałem na niego =P

  25. Mi ten East wyglądał na typowego Amerykańskiego Walusia. Biały, pierwsza walka w UFC vs czarny =] Nie stawiałem na niego =P

  26. Zmieńcie te "wyniki na żywo" na "wyniki" jak wczoraj w Bellatorze. I tak nieaktualizujecie

  27. Atis

    Mi ten East wyglądał na typowego Amerykańskiego Walusia. Biały, pierwsza walka w UFC vs czarny =] Nie stawiałem na niego =P

    Plus zerowa siła, zalany średni

  28. Atis

    Mi ten East wyglądał na typowego Amerykańskiego Walusia. Biały, pierwsza walka w UFC vs czarny =] Nie stawiałem na niego =P

    Plus zerowa siła, zalany średni

  29. kamerling

    To jakim pierdolonym cudem Dana się do niego przekonał ?

    Zabił Asplunda. Kolesia co sprzedaje kupony jak Bob Sapp. Nawet Nastula ma go na tapecie.

  30. kamerling

    To jakim pierdolonym cudem Dana się do niego przekonał ?

    Zabił Asplunda. Kolesia co sprzedaje kupony jak Bob Sapp. Nawet Nastula ma go na tapecie.

  31. kamerling

    To jakim pierdolonym cudem Dana się do niego przekonał ?

    Jest podatny na pierdolenie głupot.

  32. kamerling

    To jakim pierdolonym cudem Dana się do niego przekonał ?

    Jest podatny na pierdolenie głupot.

  33. Fan Dorin

    Esparza walczyła coś od czasu oklepu od Aśki? Czy to jest jej powrót ?

    nie

    Esparza laczki jak kuboty tylko logo inne. :mamed:

  34. @Jakub Bijan nie bez przyczyny jestes jedynym, ktory polubil temat "na zywo" utrzymywany przyz zyciu wylacznie przez komentujacych. Dla ogladajacych spokojnie w domu to pewnie niewielki problem, ale ja musialem szukac wynikow po roznych sherdogach. Powinna byc jakas reprymenda dla bossa 😉 Walka pan moze nie porywajaca, ale dla mnie bardzo ciekawa, bo obrazuje rowniez w jakims stopniu postep poczyniony przez Joasie. Oczywiscie uplynelo sporo czasu, walka walce nierowna itd., ale Claudia wciaz wracajaca myslami do pierwszej walki z Asia, powinna miec sie na bacznosci. Oczekiwanie, ze w lipcu zmierzy sie z podobna wersja Jedrzejczyk moze kosztowac ja mnostwo zdrowia.

  35. Kobiety maja wieksze serce do walki i sa lepsze technicznie niz mezczyzni ta kurwa zlikwidowac w pizdu z ufc obie kategoria

  36. Dobrze ze tylko 60 dych na nią postawiłem. We wcześniejszych walkach wyglądała całkiem całkiem a tu taki karakan.

  37. Antek nokaltuje takimi sprowadzeniami, wiec nie jestem pod wrazeniem po dwoch nieudanych probach Dominika.
    #PLMMA > UFC 😆

  38. Solaris

    Oficjalnie oświadczam, że kończę z oglądaniem prelimsów. To jest kurwa masochizm.

    :joer:
    Przesadzasz.

  39. Anthony kiedyś gadał, że już nie chce nigdy walczyć na gali, na której walczy również jego brat.

  40. Anthony kiedyś gadał, że już nie chce nigdy walczyć na gali, na której walczy również jego brat.

  41. Shajs

    Anthony kiedyś gadał, że już nie chce nigdy walczyć na gali, na której walczy również jego brat.

    Tak taniej 😆 Teraz nie wydziwia bez pasa

  42. Miałem Esparze i Harrisa w typerze i zmieniłem sugerując się opiniami Cohones :werdum: Reszta bezbłednie
    #JanuszWstałNaMainCard

    Dobrze, że wyniki są uzupełniane na bieżąco bo nie wiedziałbym gdzie ich szukać :bayan:

  43. Wstałem panowie jak zwykle na główną kartę- niestety tak już mam:wink: liczę na fajerwerki szczególnie w walce Antka i Myszy no i oczywiście na masakrację OSP:lol: kurwa żebym wyniki u Wojtasa sprawdzał to wstyd panowie:NOK:

  44. Twardziel z tego Natala. Dzisiaj jakby dostał +10 do wytrzymałości. Po takich ciosach a w szczególności po high kicku z 3r nie jeden by sie położył

  45. Twardziel z tego Natala. Dzisiaj jakby dostał +10 do wytrzymałości. Po takich ciosach a w szczególności po high kicku z 3r nie jeden by sie położył

  46. VoRaNeK

    Twardziel z tego Natala. Dzisiaj jakby dostał +10 do wytrzymałości. Po takich ciosach a w szczególności po high kicku z 3r nie jeden by sie położył

    Żeby nie wpadł :joer:

  47. VoRaNeK

    Twardziel z tego Natala. Dzisiaj jakby dostał +10 do wytrzymałości. Po takich ciosach a w szczególności po high kicku z 3r nie jeden by sie położył

    Żeby nie wpadł :joer:

  48. VaeVictis

    @Jakub Bijan nie bez przyczyny jestes jedynym, ktory polubil temat "na zywo" utrzymywany przyz zyciu wylacznie przez komentujacych. Dla ogladajacych spokojnie w domu to pewnie niewielki problem, ale ja musialem szukac wynikow po roznych sherdogach. Powinna byc jakas reprymenda dla bossa 😉 Walka pan moze nie porywajaca, ale dla mnie bardzo ciekawa, bo obrazuje rowniez w jakims stopniu postep poczyniony przez Joasie. Oczywiscie uplynelo sporo czasu, walka walce nierowna itd., ale Claudia wciaz wracajaca myslami do pierwszej walki z Asia, powinna miec sie na bacznosci. Oczekiwanie, ze w lipcu zmierzy sie z podobna wersja Jedrzejczyk moze kosztowac ja mnostwo zdrowia.

    Uzupełnione;)

  49. VaeVictis

    @Jakub Bijan nie bez przyczyny jestes jedynym, ktory polubil temat "na zywo" utrzymywany przyz zyciu wylacznie przez komentujacych. Dla ogladajacych spokojnie w domu to pewnie niewielki problem, ale ja musialem szukac wynikow po roznych sherdogach. Powinna byc jakas reprymenda dla bossa 😉 Walka pan moze nie porywajaca, ale dla mnie bardzo ciekawa, bo obrazuje rowniez w jakims stopniu postep poczyniony przez Joasie. Oczywiscie uplynelo sporo czasu, walka walce nierowna itd., ale Claudia wciaz wracajaca myslami do pierwszej walki z Asia, powinna miec sie na bacznosci. Oczekiwanie, ze w lipcu zmierzy sie z podobna wersja Jedrzejczyk moze kosztowac ja mnostwo zdrowia.

    Uzupełnione;)

  50. Ja pierdolę nogi mnie dzisiaj bolą od oglądania:confused: Antek niestety 3 porażka z rzędu:sad: zajebisty stójkowicz szuka sprowadzeń? Skądś mi to znane…

  51. Ja pierdolę nogi mnie dzisiaj bolą od oglądania:confused: Antek niestety 3 porażka z rzędu:sad: zajebisty stójkowicz szuka sprowadzeń? Skądś mi to znane…

  52. Ja pierdolę nogi mnie dzisiaj bolą od oglądania:confused: Antek niestety 3 porażka z rzędu:sad: zajebisty stójkowicz szuka sprowadzeń? Skądś mi to znane…

  53. Showtime do pasa już się raczej nie zbliży. Jego ekwilibrystyczne kopnięcia zdały się na nic a Barboza świetnie go punktował. Brawo Edson!

  54. Showtime do pasa już się raczej nie zbliży. Jego ekwilibrystyczne kopnięcia zdały się na nic a Barboza świetnie go punktował. Brawo Edson!

  55. Showtime do pasa już się raczej nie zbliży. Jego ekwilibrystyczne kopnięcia zdały się na nic a Barboza świetnie go punktował. Brawo Edson!

  56. Czy Pettis to jeden z bardziej przereklamowanych gości w UFC? Odstawienie soków aż tak na niego wpłynęło?

  57. Czy Pettis to jeden z bardziej przereklamowanych gości w UFC? Odstawienie soków aż tak na niego wpłynęło?

  58. Czy Pettis to jeden z bardziej przereklamowanych gości w UFC? Odstawienie soków aż tak na niego wpłynęło?

  59. Mysz tak wypucował tą dywizję, że byłoby całkiem miło, gdyby Cejudo wygrał. Nie daję mu jednak więcej jak 10% szans.

  60. Mysz tak wypucował tą dywizję, że byłoby całkiem miło, gdyby Cejudo wygrał. Nie daję mu jednak więcej jak 10% szans.

  61. Mysz tak wypucował tą dywizję, że byłoby całkiem miło, gdyby Cejudo wygrał. Nie daję mu jednak więcej jak 10% szans.

  62. Zobaczymy czy Henry swoimi umiejętnościami zapaśniczymi da radę się postawić Demetrious'owi i nawiąże z nim równą walkę. Mam jednak wrażenie, że tak nie będzie i mistrz pociśnie Cejudo podobnie jak poprzednich rywali. Sądzę, że będzie dużo wszechstronniejszy i szybszy w oktagonie

  63. Zobaczymy czy Henry swoimi umiejętnościami zapaśniczymi da radę się postawić Demetrious'owi i nawiąże z nim równą walkę. Mam jednak wrażenie, że tak nie będzie i mistrz pociśnie Cejudo podobnie jak poprzednich rywali. Sądzę, że będzie dużo wszechstronniejszy i szybszy w oktagonie

  64. Zobaczymy czy Henry swoimi umiejętnościami zapaśniczymi da radę się postawić Demetrious'owi i nawiąże z nim równą walkę. Mam jednak wrażenie, że tak nie będzie i mistrz pociśnie Cejudo podobnie jak poprzednich rywali. Sądzę, że będzie dużo wszechstronniejszy i szybszy w oktagonie

  65. dobra, jeszcze mysza, ćpun i koniec gali;-) mam nadzieje że mysza  dostanie pod dupie. jakby jeszcze ćpun przegrał to byłoby super;-)

  66. Dobra sprowadził go ale z klinczu się nie liczy:lol: kurwa te kolana:applause:mogę typa oglądać co tydzień!:applause:

  67. Dobra sprowadził go ale z klinczu się nie liczy:lol: kurwa te kolana:applause:mogę typa oglądać co tydzień!:applause:

  68. Dobra sprowadził go ale z klinczu się nie liczy:lol: kurwa te kolana:applause:mogę typa oglądać co tydzień!:applause:

  69. Dobra sprowadził go ale z klinczu się nie liczy:lol: kurwa te kolana:applause:mogę typa oglądać co tydzień!:applause:

  70. Ale on jest mały.

    Jak naklepie Cruza to się może zacznę jarać, bo takto to jest niepoważne.

  71. Ale on jest mały.

    Jak naklepie Cruza to się może zacznę jarać, bo takto to jest niepoważne.

  72. Ale on jest mały.

    Jak naklepie Cruza to się może zacznę jarać, bo takto to jest niepoważne.

  73. Grubas

    Dobra sprowadził go ale z klinczu się nie liczy:lol: kurwa te kolana:applause:mogę typa oglądać co tydzień!:applause:

    Nie ma problemu, często na twitchu siedzi. #suchar

  74. Grubas

    Dobra sprowadził go ale z klinczu się nie liczy:lol: kurwa te kolana:applause:mogę typa oglądać co tydzień!:applause:

    Nie ma problemu, często na twitchu siedzi. #suchar

  75. Grubas

    Dobra sprowadził go ale z klinczu się nie liczy:lol: kurwa te kolana:applause:mogę typa oglądać co tydzień!:applause:

    Nie ma problemu, często na twitchu siedzi. #suchar

  76. Bons dobrze robi po chuj ma skończyć  typa w 1 czy 2 rundzie po takiej przerwie jak może go punktować.

  77. Jaki plan miał na walkę OSP? Czyli jednak DC miał rację i to był najlepszy moment na pokonanie Bones'a.

  78. Jaki plan miał na walkę OSP? Czyli jednak DC miał rację i to był najlepszy moment na pokonanie Bones'a.

  79. Jaki plan miał na walkę OSP? Czyli jednak DC miał rację i to był najlepszy moment na pokonanie Bones'a.

  80. To jest czarny złom a nie JJ. Poza tym sądzę, że udział spory mialy warunki OSP. Przeważyło to, że JJ jest zwyczajnie lepszym sportowcem i przez to miał więcej paliwa.

  81. Czekałem jak debil od północy, licząc, że pokażą kawał dobrego mma, ale zawiodłem się. Udaję się więc na zasłużony odpoczynek. Dobranoc.

  82. Czekałem jak debil od północy, licząc, że pokażą kawał dobrego mma, ale zawiodłem się. Udaję się więc na zasłużony odpoczynek. Dobranoc.

  83. Czekałem jak debil od północy, licząc, że pokażą kawał dobrego mma, ale zawiodłem się. Udaję się więc na zasłużony odpoczynek. Dobranoc.

  84. Czekałem jak debil od północy, licząc, że pokażą kawał dobrego mma, ale zawiodłem się. Udaję się więc na zasłużony odpoczynek. Dobranoc.

  85. lukdeath

    pojedynek bez historii ,slabe widowisko ,przy tam walka Janka z Pokrajcem nie byla zla

    Moim zdaniem walka Janka była zajebiaszcza, dobrze się to oglądało. Tylko rywal Janka mógłby być trochę wyżej notowany.

  86. lukdeath

    pojedynek bez historii ,slabe widowisko ,przy tam walka Janka z Pokrajcem nie byla zla

    Moim zdaniem walka Janka była zajebiaszcza, dobrze się to oglądało. Tylko rywal Janka mógłby być trochę wyżej notowany.

  87. lukdeath

    pojedynek bez historii ,slabe widowisko ,przy tam walka Janka z Pokrajcem nie byla zla

    Moim zdaniem walka Janka była zajebiaszcza, dobrze się to oglądało. Tylko rywal Janka mógłby być trochę wyżej notowany.

  88. lukdeath

    pojedynek bez historii ,slabe widowisko ,przy tam walka Janka z Pokrajcem nie byla zla

    Moim zdaniem walka Janka była zajebiaszcza, dobrze się to oglądało. Tylko rywal Janka mógłby być trochę wyżej notowany.

  89. andrew_

    50:44 to przesada

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

  90. andrew_

    50:44 to przesada

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

  91. andrew_

    50:44 to przesada

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

  92. andrew_

    50:44 to przesada

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

  93. Mam ten sam problem z OSP co mialem z Mendesem jak wzial walke z Conorem. Albo walczysz zeby wygrac albo nie bierz walki… Sluchajac OSP jak byl dumny z siebie po 50:44 troche tak glupio. Tylko ja tak to widzialem?

  94. Mam ten sam problem z OSP co mialem z Mendesem jak wzial walke z Conorem. Albo walczysz zeby wygrac albo nie bierz walki… Sluchajac OSP jak byl dumny z siebie po 50:44 troche tak glupio. Tylko ja tak to widzialem?

  95. Mam ten sam problem z OSP co mialem z Mendesem jak wzial walke z Conorem. Albo walczysz zeby wygrac albo nie bierz walki… Sluchajac OSP jak byl dumny z siebie po 50:44 troche tak glupio. Tylko ja tak to widzialem?

  96. Mam ten sam problem z OSP co mialem z Mendesem jak wzial walke z Conorem. Albo walczysz zeby wygrac albo nie bierz walki… Sluchajac OSP jak byl dumny z siebie po 50:44 troche tak glupio. Tylko ja tak to widzialem?

  97. Dzieciak

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

    Jakie to ma znaczenie… ale zgadzam sie… walka na 10:9 w calej swej rozciaglasci.

  98. Dzieciak

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

    Jakie to ma znaczenie… ale zgadzam sie… walka na 10:9 w calej swej rozciaglasci.

  99. Dzieciak

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

    Jakie to ma znaczenie… ale zgadzam sie… walka na 10:9 w calej swej rozciaglasci.

  100. Dzieciak

    Podbijam. Blizej juz bylem w jednej rundzie 10-10 niz tego by dac w innej 10-8. Niewiele zmienia, ale ktos popłynął.

    Jakie to ma znaczenie… ale zgadzam sie… walka na 10:9 w calej swej rozciaglasci.

  101. Generalnie rzecz ujmując zawiodłem się nieco. Jakby nie patrzeć to poszczęściło się trochę Jonesowi z tą kontuzją DC bo gdyby dzisiaj doszło do ich walki to wracający po dłuższej przerwie i nie da się ukryć zardzewiały Jones mógłby to przegrać. Na przygotowanie pod stylistycznie całkowicie innego rywala mogło nie starczyć czasu i obraz walki był jaki był. Jones momentami wyglądał jakby nie miał pomysłu na OSP. Sam pewnie myślał, że po takiej ilości kopnięć OSP wymięknie a tu bęc, dzielnie stawiał czoła i kilkukrotnie ładnie dosięgnął.

    Spoiler

    Sprawy poza klatkowe na pewno też w jakimś tam stopniu odbiły sie na dzisiejszej dyspozycji. W powrót na UFC 200 nie wierze

  102. Generalnie rzecz ujmując zawiodłem się nieco. Jakby nie patrzeć to poszczęściło się trochę Jonesowi z tą kontuzją DC bo gdyby dzisiaj doszło do ich walki to wracający po dłuższej przerwie i nie da się ukryć zardzewiały Jones mógłby to przegrać. Na przygotowanie pod stylistycznie całkowicie innego rywala mogło nie starczyć czasu i obraz walki był jaki był. Jones momentami wyglądał jakby nie miał pomysłu na OSP. Sam pewnie myślał, że po takiej ilości kopnięć OSP wymięknie a tu bęc, dzielnie stawiał czoła i kilkukrotnie ładnie dosięgnął.

    Spoiler

    Sprawy poza klatkowe na pewno też w jakimś tam stopniu odbiły sie na dzisiejszej dyspozycji. W powrót na UFC 200 nie wierze

  103. Generalnie rzecz ujmując zawiodłem się nieco. Jakby nie patrzeć to poszczęściło się trochę Jonesowi z tą kontuzją DC bo gdyby dzisiaj doszło do ich walki to wracający po dłuższej przerwie i nie da się ukryć zardzewiały Jones mógłby to przegrać. Na przygotowanie pod stylistycznie całkowicie innego rywala mogło nie starczyć czasu i obraz walki był jaki był. Jones momentami wyglądał jakby nie miał pomysłu na OSP. Sam pewnie myślał, że po takiej ilości kopnięć OSP wymięknie a tu bęc, dzielnie stawiał czoła i kilkukrotnie ładnie dosięgnął.

    Spoiler

    Sprawy poza klatkowe na pewno też w jakimś tam stopniu odbiły sie na dzisiejszej dyspozycji. W powrót na UFC 200 nie wierze

  104. Generalnie rzecz ujmując zawiodłem się nieco. Jakby nie patrzeć to poszczęściło się trochę Jonesowi z tą kontuzją DC bo gdyby dzisiaj doszło do ich walki to wracający po dłuższej przerwie i nie da się ukryć zardzewiały Jones mógłby to przegrać. Na przygotowanie pod stylistycznie całkowicie innego rywala mogło nie starczyć czasu i obraz walki był jaki był. Jones momentami wyglądał jakby nie miał pomysłu na OSP. Sam pewnie myślał, że po takiej ilości kopnięć OSP wymięknie a tu bęc, dzielnie stawiał czoła i kilkukrotnie ładnie dosięgnął.

    Spoiler

    Sprawy poza klatkowe na pewno też w jakimś tam stopniu odbiły sie na dzisiejszej dyspozycji. W powrót na UFC 200 nie wierze

  105. VoRaNeK

    Dzisiaj nawet nie chce mysleć co by było gdyby naprzeciw Bonesa stanął Rumble

    też by dostał hajs pod stołem by przegrać.

  106. VoRaNeK

    Dzisiaj nawet nie chce mysleć co by było gdyby naprzeciw Bonesa stanął Rumble

    też by dostał hajs pod stołem by przegrać.

  107. VoRaNeK

    Dzisiaj nawet nie chce mysleć co by było gdyby naprzeciw Bonesa stanął Rumble

    też by dostał hajs pod stołem by przegrać.

  108. VoRaNeK

    Dzisiaj nawet nie chce mysleć co by było gdyby naprzeciw Bonesa stanął Rumble

    też by dostał hajs pod stołem by przegrać.

  109. Jones coś kulał jak wychodził z klatki. Jakoś nie mam do tego przekonania, że wróci za 11 tygodni

    A jeszcze jakby to się potwierdziło to już w ogóle

  110. Jones coś kulał jak wychodził z klatki. Jakoś nie mam do tego przekonania, że wróci za 11 tygodni

    A jeszcze jakby to się potwierdziło to już w ogóle

  111. Jones coś kulał jak wychodził z klatki. Jakoś nie mam do tego przekonania, że wróci za 11 tygodni

    A jeszcze jakby to się potwierdziło to już w ogóle

  112. Jones coś kulał jak wychodził z klatki. Jakoś nie mam do tego przekonania, że wróci za 11 tygodni

    A jeszcze jakby to się potwierdziło to już w ogóle

  113. Ależ ten Jones pierdoli, jest w tragicznej formie i Grubasek by go dzisiaj wypunktował brudnym boksem. Ma chłop więcej szczęścia niż rozumu, że DC złapał kontuzję.

  114. Ależ ten Jones pierdoli, jest w tragicznej formie i Grubasek by go dzisiaj wypunktował brudnym boksem. Ma chłop więcej szczęścia niż rozumu, że DC złapał kontuzję.

  115. Ależ ten Jones pierdoli, jest w tragicznej formie i Grubasek by go dzisiaj wypunktował brudnym boksem. Ma chłop więcej szczęścia niż rozumu, że DC złapał kontuzję.

  116. Tak nie do końca zgodziłbym się z tą teorią. Wg mnie JJ po prostu nie czuje się tak pewnie w klatce przy dużych chłopach jak przy dużo niższych, którzy nie mogą go dosięgnąć. Chciał nie chciał nawet Bonara nie skończył przed czasem a innych lał jak chciał.

  117. Tak nie do końca zgodziłbym się z tą teorią. Wg mnie JJ po prostu nie czuje się tak pewnie w klatce przy dużych chłopach jak przy dużo niższych, którzy nie mogą go dosięgnąć. Chciał nie chciał nawet Bonara nie skończył przed czasem a innych lał jak chciał.

  118. Tak nie do końca zgodziłbym się z tą teorią. Wg mnie JJ po prostu nie czuje się tak pewnie w klatce przy dużych chłopach jak przy dużo niższych, którzy nie mogą go dosięgnąć. Chciał nie chciał nawet Bonara nie skończył przed czasem a innych lał jak chciał.

  119. Barboza forma życia. Jak byłby w stanie mieć taką formę w każdej walce, to mógłby się bić o najwyższe laury w UFC.

    Szkoda Pettisa, trzecia porażka z rzędu..

  120. Barboza forma życia. Jak byłby w stanie mieć taką formę w każdej walce, to mógłby się bić o najwyższe laury w UFC.

    Szkoda Pettisa, trzecia porażka z rzędu..

  121. Barboza forma życia. Jak byłby w stanie mieć taką formę w każdej walce, to mógłby się bić o najwyższe laury w UFC.

    Szkoda Pettisa, trzecia porażka z rzędu..

  122. Barboza forma życia. Jak byłby w stanie mieć taką formę w każdej walce, to mógłby się bić o najwyższe laury w UFC.

    Szkoda Pettisa, trzecia porażka z rzędu..

  123. Orest

    Ależ ten Jones pierdoli, jest w tragicznej formie i Grubasek by go dzisiaj wypunktował brudnym boksem. Ma chłop więcej szczęścia niż rozumu, że DC złapał kontuzję.

    Tak na dobrą sprawę to DC ma więcej szczęścia niż rozumu, że JBJ prowadzi takie życie jakie prowadził. W innym przypadku grubcio by tego pasa nawet nie powąchał. Chyba, że Mysza dałby mu potrzymać.

  124. Orest

    Ależ ten Jones pierdoli, jest w tragicznej formie i Grubasek by go dzisiaj wypunktował brudnym boksem. Ma chłop więcej szczęścia niż rozumu, że DC złapał kontuzję.

    Tak na dobrą sprawę to DC ma więcej szczęścia niż rozumu, że JBJ prowadzi takie życie jakie prowadził. W innym przypadku grubcio by tego pasa nawet nie powąchał. Chyba, że Mysza dałby mu potrzymać.

  125. Orest

    Ależ ten Jones pierdoli, jest w tragicznej formie i Grubasek by go dzisiaj wypunktował brudnym boksem. Ma chłop więcej szczęścia niż rozumu, że DC złapał kontuzję.

    Tak na dobrą sprawę to DC ma więcej szczęścia niż rozumu, że JBJ prowadzi takie życie jakie prowadził. W innym przypadku grubcio by tego pasa nawet nie powąchał. Chyba, że Mysza dałby mu potrzymać.

  126. Orest

    Ależ ten Jones pierdoli, jest w tragicznej formie i Grubasek by go dzisiaj wypunktował brudnym boksem. Ma chłop więcej szczęścia niż rozumu, że DC złapał kontuzję.

    Tak na dobrą sprawę to DC ma więcej szczęścia niż rozumu, że JBJ prowadzi takie życie jakie prowadził. W innym przypadku grubcio by tego pasa nawet nie powąchał. Chyba, że Mysza dałby mu potrzymać.

  127. A może

    HeyPussyRUstillThere

    Ja powiem tyle:
    Jeszcze się zdziwicie 😎
    Teraz czekamy do lipca.

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

  128. A może

    HeyPussyRUstillThere

    Ja powiem tyle:
    Jeszcze się zdziwicie 😎
    Teraz czekamy do lipca.

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

  129. A może

    HeyPussyRUstillThere

    Ja powiem tyle:
    Jeszcze się zdziwicie 😎
    Teraz czekamy do lipca.

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

  130. A może

    HeyPussyRUstillThere

    Ja powiem tyle:
    Jeszcze się zdziwicie 😎
    Teraz czekamy do lipca.

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

  131. husarz

    A może

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

    Że Jones nie zaprezentuje się gorzej niż w 1 walce, ale… poczekajmy 🙂

  132. husarz

    A może

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

    Że Jones nie zaprezentuje się gorzej niż w 1 walce, ale… poczekajmy 🙂

  133. husarz

    A może

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

    Że Jones nie zaprezentuje się gorzej niż w 1 walce, ale… poczekajmy 🙂

  134. husarz

    A może

    W sensie, że Cormier go zje? Czy, że udawał z formą i wciągnie Cormiera?

    Że Jones nie zaprezentuje się gorzej niż w 1 walce, ale… poczekajmy 🙂

  135. Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

  136. Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

  137. Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

  138. Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

  139. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Propsuję tym bardziej, że gościa strasznie lubię. To jest na ten moment jedyna faktyczna przyszłość wcale nie tak młodej dywizji.

  140. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Propsuję tym bardziej, że gościa strasznie lubię. To jest na ten moment jedyna faktyczna przyszłość wcale nie tak młodej dywizji.

  141. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Propsuję tym bardziej, że gościa strasznie lubię. To jest na ten moment jedyna faktyczna przyszłość wcale nie tak młodej dywizji.

  142. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Propsuję tym bardziej, że gościa strasznie lubię. To jest na ten moment jedyna faktyczna przyszłość wcale nie tak młodej dywizji.

  143. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Od kiedy 3 wygrane rundy są trudne do typowania? 🙂
    Jakieś skończenie ze strony Whittakera by się przydało, ale i tak zaprezentował się naprawdę dobrze.

  144. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Od kiedy 3 wygrane rundy są trudne do typowania? 🙂
    Jakieś skończenie ze strony Whittakera by się przydało, ale i tak zaprezentował się naprawdę dobrze.

  145. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Od kiedy 3 wygrane rundy są trudne do typowania? 🙂
    Jakieś skończenie ze strony Whittakera by się przydało, ale i tak zaprezentował się naprawdę dobrze.

  146. VaeVictis

    Ograniczajac sie do karty glownej. Zwyciestwa Yaira i Demetriusa naprawde bardzo efektowne, Edsona dosc dewastujace a Jonesa bedace po prostu formalnoscia, choc OSP okazal sie niezwykle twardy. Dla mnie najwiekszy sportowo sukces odniosl ten przez wielu pomijany czyli Robert Whittaker. W komentarzu Rogana i Goldberga uslyszalem tez, ze do byla bardzo bliska i trudna do punktowania walka. W ramach protestu pierwszy raz po 6 latach zmieniam avatar, co najmniej na tydzien 😉

    Od kiedy 3 wygrane rundy są trudne do typowania? 🙂
    Jakieś skończenie ze strony Whittakera by się przydało, ale i tak zaprezentował się naprawdę dobrze.

  147. Ogladalem walke od konca zaczynajac od nudnej walki Basa,i pomyslalem sobie "chyba zaczne bardziej przykladac uwage do walk myszy",pozniej sie tylko utwierdzilem w tym przekonaniu,mnie dzisiaj zdecydowanie kupil.

  148. Ogladalem walke od konca zaczynajac od nudnej walki Basa,i pomyslalem sobie "chyba zaczne bardziej przykladac uwage do walk myszy",pozniej sie tylko utwierdzilem w tym przekonaniu,mnie dzisiaj zdecydowanie kupil.

  149. Ogladalem walke od konca zaczynajac od nudnej walki Basa,i pomyslalem sobie "chyba zaczne bardziej przykladac uwage do walk myszy",pozniej sie tylko utwierdzilem w tym przekonaniu,mnie dzisiaj zdecydowanie kupil.

  150. Ogladalem walke od konca zaczynajac od nudnej walki Basa,i pomyslalem sobie "chyba zaczne bardziej przykladac uwage do walk myszy",pozniej sie tylko utwierdzilem w tym przekonaniu,mnie dzisiaj zdecydowanie kupil.

  151. Whittaker ma bardzo przyjemny dla oka styl boksera z opuszczoną gardą. Dołącza dla mnie do zacnego grona złożonego ze Swansona, Conora i Winelanda 8)

  152. Whittaker ma bardzo przyjemny dla oka styl boksera z opuszczoną gardą. Dołącza dla mnie do zacnego grona złożonego ze Swansona, Conora i Winelanda 8)

  153. Whittaker ma bardzo przyjemny dla oka styl boksera z opuszczoną gardą. Dołącza dla mnie do zacnego grona złożonego ze Swansona, Conora i Winelanda 8)

  154. Whittaker ma bardzo przyjemny dla oka styl boksera z opuszczoną gardą. Dołącza dla mnie do zacnego grona złożonego ze Swansona, Conora i Winelanda 8)

  155. Jak ja bym chciał abyśmy mogli narzekać na słaby występ Janka po wygranej nad OSP 50-45 😛 Myślę że JJ wygrałby dzisiaj z DC i tak. Jemu po prostu nie leżą wysokie chłopy,

  156. Jak ja bym chciał abyśmy mogli narzekać na słaby występ Janka po wygranej nad OSP 50-45 😛 Myślę że JJ wygrałby dzisiaj z DC i tak. Jemu po prostu nie leżą wysokie chłopy,

  157. Jak ja bym chciał abyśmy mogli narzekać na słaby występ Janka po wygranej nad OSP 50-45 😛 Myślę że JJ wygrałby dzisiaj z DC i tak. Jemu po prostu nie leżą wysokie chłopy,

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.