Spike

Telewizja Spike wystartowała z kampanią marketingową „Fighters First”. Celem kampanii ma być promowanie zawodników walczących w Bellatorze i Premier Boxing Champions, które można oglądać w Spike TV właśnie.

Prezes Spike TV Kevin Kay zapowiadając start kampanii powiedział:

Tu nie chodzi o promotorów, ani o samą stację. Chodzi o sportowców i o to jak stają się rozpoznawalni. Najważniejsze jest to, aby znaleźć drogę dla tych sportowców i dać im realną szansę do zbudowania własnej marki.

Wiceprezes do sprawa marketingu Spike TV dodał również, że nie chodzi jedynie o sport.

Chcemy skupić się na osobowościach. To co chcemy również zrobić to wejść nieco głębiej w świat sportowców, pokazać kim są w życiu i opowiedzieć o tym, co czyni ich unikatowymi. Chcemy również pokazać czym się pasjonują poza klatką lub ringiem.

Poniżej spot promujący kampanię “Fighters First”, w którym nie zabrakło uszczypliwości wobec UFC i umowy z Reebokiem. Jeden z zawodników mówi np. że nikt nie będzie mu wskazywał w co ma się ubierać.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.