MMA ROCKS!!! Newsy ze świata MMA UFC K-1

Informacje z UFC, MMA, K-1, KSW, Strikeforce.
  • Główna
  • RANKING PL
  • Ranking MMA
  • RANKING UFC
  • Mistrzowie!
  • Rozpiski
    • Polacy !!!
    • Ring 1: Pierwsze starcie
    • UFC on Versus: Vera vs Jones
    • Dream 13
    • Shooto: The Way of Shooto 2
    • Strikeforce Challengers: Johnson vs Mahe
    • UFC 111: St. Pierre vs Hardy
    • UFC Fight Night: Florian vs Gomi
    • TUF 11
    • Bellator FC 13
    • UFC 112: Invincible
    • Bellator FC 14
    • Strikeforce: Nashville
    • Bellator FC 15
    • WEC 48: Aldo vs Faber
    • ASTRA
    • Bellator FC 16
    • Bellator FC 17
    • KSW 13
    • UFC 113: Machida vs Shogun 2
    • Bellator FC 18
    • Iron Fist 2
    • Strikeforce
    • Shine Fights 3: Worlds Collide
    • Bellator FC 19
    • Bellator FC 20
    • UFC 114
    • Bellator FC 21
    • Bellator FC 22
    • BOTE 2: Gdynia
    • UFC 115
    • Bellator FC 23
    • TUF 11 Finale
    • Sengoku 13
    • Bellator FC 24
    • UFC 116
  • Inne
    • ABC
    • Profile
    • Spin da shit
    • AVATARY
    • MMA Highlight
    • Gołe Ring Girls – FAQ
    • Regulamin
  • Baza klubów
    • Silesian Cage Club
    • Arrachion MMA Olsztyn
    • Top Team Kołobrzeg
    • MMA Bydgoszcz
  • Redakcja
  • K-1: Warszawa
  • Reklama

Fedor Emelianenko vs. Brett Rogers

8 11 2009

Jak ktoś jeszcze nie widział.

Podobne wpisy

  • Fedor vs. Rogers 7 listopada w CBS
  • Strikeforce: Fedor vs. Rogers – wyniki
  • Strikeforce: Fedor vs Rogers – ważenie

Copyright MMAROCKS.pl
Wykop newsa:
  • Wykop
  • Gwar
  • email
  • Facebook
  • Twitter
Tagi: Fedor Emelianenko, Strikeforce

Akcje

  • rss Komentarze rss

Informacje

  • Data : 8 listopada 2009
  • Kategorie : Brett Rogers, Fedor Emelianenko, Strikeforce, Walki

107 odpowiedzi do “Fedor Emelianenko vs. Brett Rogers”

8 11 2009
jacek9000No Gravatar (10:54:38) :

fedor to raczej kolan nie używa

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
KoziołNo Gravatar (11:10:27) :

No cóż -musze przyznać, że rogers wykazał sie przegrywając dopiero w drugiej rundzie.
Miał kilka, krutkich bo krutkich, momentów dominacji ale miał.
Biorąc pod uwagę, że walczył z rosyjskim ukraincem utrzymał się naprawde długo,
przed amerykaninem rysyjue się całkiem niezła przyszłość.

p.s. Fedor faktycznie nie operuje dużo kolanami ale wydaje się że nadrabia piącham i;)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
lgNo Gravatar (11:27:54) :

super by bylo jakbyscie wrzucili jakas wersje wraz z wywiadami po walce, bo rogeers fajnie sie wypowiadal…..:)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
seban28No Gravatar (11:33:40) :

W chwili gdy Big John McCarthy przerywał walkę Dana White chyba zakrztusił się pocornem.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
DazzNo Gravatar (11:35:36) :

Ten wózek Rogersa mnie roz………….ał ale wyszedł hehe. Rogers ma serducho Fedor miażdży prawy bezpośredni na dobranoc;)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
SlapiNo Gravatar (12:05:02) :

Co tu napisac … Fedor to chyba jakis terminator z przyszlosci :D .. ma pierdolniecie ze zabija ..w parterze ze wszytkiego zrobi dzwignie .. i mysle ze posiada zajebista kondycje ! ( Brett juz napoczatku 2 rundy byl mniej ruchawy a Ferdor jakby zrobila rozgrzewke i mozna wrzucac 2 bieg ) No to czekamy nastepny rok na jego walke :D (Ps. Bardzo dobrze sobie w klatce poradzil, to byj debiut ?? , po tej walce rozwiaj wszystkie watpiwosci co do wyniku walki Fedor- Lesnar :) Juz Ruskowi zostal tylko Overeem :) )

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
VenomNo Gravatar (12:07:09) :

@Slapi

Możesz wytłumaczyć jak Fedor pojedynkiem ze słabym zapaśnikiem, który jak usiadł okrakiem na Rosjaninie miał przerażenie w oczach, bo nie wiedział co robić, rozwiał wątpliwości co do wyniku Fedor vs. Lesnar?

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
DonvitobosNo Gravatar (12:07:10) :

Cholera nie widzę przeciwnika dla Fedora

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
mjNo Gravatar (12:12:12) :

Dobra walka Fedora
juz predzej widziałbym Werduma niż Alistaira w walce z kacapem
Alistair jest za wolny i zbyt dużo stracił na dynamice po swojej kuracji

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
SlapiNo Gravatar (12:16:35) :

bo Lesnar to taki Rogers … tylko slabszy strike :) .. zreszta do walki Lesnar – Fedor nigdy nie dojdzie bo za niedlugo Carwin pokaze Brockowi gdzie jego miejsce w szeregu. Pozdro :)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
FizolqNo Gravatar (12:16:53) :

Brett Rogers pokazał sie ze znakomitej strony- nie odstawał w 1 rundzie- bił sie twardo, zaznaczał akcje- w Ameryce po tej walce otworzyły sie przed nim drzwi do dobrych walk- szkoda ze Rogers nie może powalczyć świnka Lesnarem bo tutaj to o wynim bylbym spokojny ( naturalnie Lesnar loss by TKO )

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
VenomNo Gravatar (12:18:36) :

Lesnar to taki Rogers :D , jasne. Proszę przypomnij mi osiągnięcia Rogersa w zapasach.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
SlapiNo Gravatar (12:21:06) :

Nastual tez ma osiagniecia w zapasach :D i se zajebiscie w Pride poradzil :D Lesnar to ma osiagniecia ale w wpieprzaniu sterydow :D

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
VenomNo Gravatar (12:22:18) :

Po tym co napisałeś wyżej, chyba nie będę z tobą rozmawiał. Nastula w zapasach, brawo geniuszu :D .

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
FizolqNo Gravatar (12:28:04) :

tak teraz w klatce Lesnar to slabsza biała kopia Rogersa- oboje bardoz silni, jednak uderzenie zdecydowanie na korzysc Rogersa, czekałbym na starcie, ale powoli chyba Dana zdaje sobie sprawe ze musi chronić swoja maskotkę do zarabiania pieniędzy, bedzie Carwin zobaczymy co dalej

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
MichaleczuszekNo Gravatar (12:30:10) :

No chyba wszyscy nie docenilismy Rogersa naprawde dobrze sie trzymal troche wiecej szczescia przy tym groun and pound i walka mogla sie skonczyc innym wynikiem

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
mnihNo Gravatar (12:31:30) :

Lesnar w przeciwieństwie do Nastuli ma profesjonalny team za plecami a nie tylko trenera boksu.
Skoro Rogers przetoczył Fedora to Lesnar zrobi to tym bardziej i już do gongu z niego nie zejdzie.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
KwasmanNo Gravatar (12:33:29) :

@Fizolq

Chyba chciałeś powiedzieć: Lesnar win by gruby, piętnastominutowy wpierdol w parterze?
To ze jest Brock jest brzydki i przykoksowany (i nikt go nie lubi ;) ) nie oznacza, że jest kiepskim fighterem ;)

A co do walki Fedora – ja się tak strasznie nie jaram, w końcu Rogersowi daleko do czołówki, a dość mocno zagroził spójności tkanek twarzy Emperora ;)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
MaryoNo Gravatar (12:34:31) :

Lesnar zmiotlby Rogersa… nie ten poziom

troche sie balem o Fedora przy tym ground and puond w pierwszej rundzie ale jak zobaczylem ze chce wyciagnac balache to od razu sie uspokoilem, szkoda ze mu klatka przeszkodzila (a moze nie?). Widac bylo po Rogersie ze w pewnych momentach byl zagubiony i nie wiedzial co zrobic. Nabierze troche doswiadczenia i bedzie solidnym ciezkim.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
MichaleczuszekNo Gravatar (12:35:02) :

Lesnar to slabsza biała kopia Rogersa??????????????????????????? @:-/ powiem inaczej Gegard Mousasi to słabsza kopia Mameda ;p

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
FizolqNo Gravatar (12:37:54) :

Kwasman, Brett zagrozil spójności tkanek Fedora po ładnym długim lewym prostym, i nie widzę raczej Lesnara rzucajacego ROgersem i dominujacego go w parterze- w koncu Lesnar by mial szanse powalczym z kims z polki “260 funtow” i jakos nie widze jak 15 minut siediz na Rogersie i preentuje swoje niesamowite i zaawansowane technicznie akcje ( czytaj Dosiadam jak zonke i leje gdzie popadnie )

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
yaroNo Gravatar (13:11:40) :

Ciesze się że Fedor wygrał ale nadal uważam że z Lesnarem czy Velasquezem to żadnych szans by nie miał. Jak czytam komentarze niektórych tutaj piszących to nie wiem czy się śmiać czy płakać…..Slapi jesteś po prostu najgorszym komentującym -pod względem merytorycznym -jakiego czytałem! Hahahahaha obniżasz poziom tej strony.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
MaryoNo Gravatar (13:16:39) :

Jesli Fedor dal rade obalic Rogersa to Lesnar nie mialby z tym najmniejszych problemow

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
mjNo Gravatar (13:21:53) :

z Velasquezem nie miałby szans?
Nie widze żadnej opcji jak akurat on by se dał rade z ruskiem
wogóle jak można mówić że Fedor nie miałby z kimś szans jak ten chłop przez wszystkich fachowców w tej branży stawiany jest jako nr 1 wagi ciężkiej?
chyba yaro że ty wiesz coś wiecej

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
GarretNo Gravatar (13:25:35) :

yaro: Z Velasquezem nie miałby żadnych szans? Z tym samym, który 3 rundy nie umiał skończyć jednowymiarowego Kongo, i chwiał się po byle prostym?

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
FabianNo Gravatar (13:29:23) :

no strona traci na tych komentarzach neostradowców co oglądają MMA od 2 miesięcy,

Fedor vs Rogers – pierwszy raz zobaczyłem to, że Fedora można pokonać, to GnP w pierwszej rundzie mnie bardzo zdziwiło,
z drugiej strony, Fedor przy takim rozcięciu gdzie oddychanie nabiera zupełnie innego wymiaru poradził sobie wyśmienicie,

Lesnar jest poważnym zagrożeniem dla Fedora – ciężko tutaj mówić o tym czy do tej walki dojdzie czy nie,

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
mrtwigNo Gravatar (13:32:48) :

Hype UFC ciągle mnie zadziwia.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
terek80No Gravatar (13:34:00) :

Nie wolno mowic o kims ze nie mialby ZADNYCH SZANS to MMA, jak narazie Fedor zadzi!

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
BigCityLoverNo Gravatar (13:34:41) :

Ja to mam wrażenie że Brock Lesnar ma na tej stronie więcej haterów niż Fedor fanów;) Wogóle nie wiem jak można porównać Bretta do Lesnara. Rogers to taka lepsza wersja Kimbo jak dla mnie, choć nie można powiedzieć bo w tej walce zaprezentował się bardzo dobrze i kilka razy myślałem że może dojść do sensacji.Lesnar to zupełnie inna liga niż Rogers jeśli chodzi o zapasy i jak i całą ground game.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
VenomNo Gravatar (13:45:37) :

Nie przesadzajmy w drugą stronę. Lesnar i Velasquez to stylistycznie trudniejsi przeciwnicy dla Fedora niż Rogers, ale Rosjanin byłby zdecydowanym faworytem w obu tych starciach i obstawiałbym, że oba zakończy przed czasem.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
FizolqNo Gravatar (13:46:07) :

nie no ground game Lesnara to faktycznie jest najwyzsza pólka..;)) Rogers to 2x lepszy Kimbo o ile Lesnar “i jego galaktyczne kosmiczne zapasy” ktore sa tutaj pompowane:) to jasne ze Lesnar ma lepsza glebe, jednak obecnie uwazm ze Rogers juz ma lepsza stojke od Brocka, Brock nie powalczy lza duzo z kims ze swojej wagi, rzucac to on mogl Mirem czy Couturem, chcialbym zobaczyc jak tak ciagle rzuca Rogersem ( choc niewatpliwie jest bardoz ssilny i jest to w stanie zrobic )

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
VenomNo Gravatar (13:50:26) :

Przy okazji Fedor oprócz nosa prawdopodobnie złamał rękę, technika wyprowadzania jego ciosów ma jak widać plusy i minusy.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
SlapiNo Gravatar (13:52:46) :

BigCityLover – Lesnar sam sobie na taka ocene zasluzyl swoim zachowaniem :) – ale teraz mowimy o umiejetnosciach :)
yaro skoro jestes tak pewien swoich idoli (Lesnara i Velasqueza) to napisz czym ci 2 zawodnicy chociaz dorownuja Fedorowi ?? :)
Lesnar – w stojce z Fedorem nie ma szans ;] , w parterze zacznie bezmysle okladac przeciwnika i dostanie dzwignie ( jak malo co Barett nie dostal ) o ile obali bo Rogers by duzo ciezszy a sam kilka razy lezal na plecach ;]
Co do Valasqueza to po 1 strzale by poszdel spac ..a jak wiemy Fedor ma zdalnie naprowadzane piesi :D – Wiadomo ze to tylko takie gadanie “co by bylo gdyby .. ” Najpierw Yaro niech twoi idole postaraja sie by wogole doznac zaszczytu walki z Fedorem Emelianenko :)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
PrzemekNo Gravatar (13:56:07) :

Po tej walce w starciu Fedor vs Lesnar jednak obstawiłbym lesnara.Przebieg byłby podobny co z Randym..

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
MaryoNo Gravatar (13:56:31) :

Fizolq ty wiesz o czym ty mowisz? gdzie Lesnar rzucal Couturem? Randy jako jedyny dawal sobie rade z Lesnarem w zapasach mimo roznicy wagowej… przejdz sie na trening zapasow i posparuj z zawodnikiem 10kg lzejszym, myslisz ze nie bedzie toba rzucal jak szmata? masa, szczegolnie w wadze ciezkiej, az tak duzej roli nie odgrywa jak ci sie wydaje

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
DazzNo Gravatar (14:04:34) :

A z tym nosem to najpierw Fiedzie naruszył pewnie prostym a potem doprawił w parterze,źeby jednym prostym tak ,,klamkę” naruszyć masakra. Ten Rogers ma wypizd z tych rąk;) Trzeba mieć spore jaja żeby walczyć dalej ;)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Ruff RyderNo Gravatar (14:06:27) :

Zauważyłem, że w ostatnim czasie na forach o tematyce MMA przybyło pełno znafców, więc czasem nawet nie chce mi się już udzielać w tej materii w myśl: gadaj z głupkiem, to ściągnie Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
BoroNo Gravatar (14:12:36) :

akurat cieknąca fujara to dla Fedora niemal standard ;-) nie wiem skąd to się bierze, ale Ruski jest jakoś podatny na tego typu kontuzje, chociaż tym razem to wyglądało poważniej niż zazwyczaj

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
DazzNo Gravatar (14:13:39) :

Gratuluje hehehe;)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
KwasmanNo Gravatar (14:21:35) :

@Fizolq
Jestem przekonany, że Rogers przegrałby z Lesnarem nie dlatego że Lesnar by go zdominował fizycznie, tylko dlatego ze jest lepszym zawodnikiem overall ;) Jasne, że Bambo mógłby jakąś zabłąkaną piąchą powalić Lesnara, ale jest to dużo mniej prawdopodobne niż Lesnar zdobywający obalenie za obaleniem z klinczu.

IMO same zapasy Lesnar ma lepsze niż Fedor, no i jest dużo większy i silniejszy, a przecież Fedii też się udawało Rogersa obalić. Dlatego całym sercem stoję za Brzydalem ;)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
takuboNo Gravatar (14:39:32) :

Jednak korzenie wielu zawodników amerykańskich w zapasach, zawsze będą podtsawą to snucia wątpliwości jak zawodnicy z poza UFC poradzą sobie z amerykańskimi gwiazdami tej organizacji. Wydaję się że znacznie lepiej sprawdzają się w klatce kultura tych zapasów amerykańskich niż chociażby tych bliższych nam

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
mauricioNo Gravatar (14:42:50) :

widze ze wiecej ludzi w polsce jest za fedorem niz za drwalem :) mi byl obojetny wynik ja chcialem dobra walke. ludzie to rusek. Polske nam chcieli zabrac!!! :d hehe

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
priderocksNo Gravatar (14:45:24) :

Dobra walka !

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
DazzNo Gravatar (14:48:31) :

Slapi to twardziel nie wymięka ;) i o to chodzi

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
xxlNo Gravatar (14:52:25) :

mało kto wypowiada sie merytoryczine oprocz modow…
wlasciwie klocicie sie jak dzieci jedni mowia bzdury niepoparte faktami bo nielubia fedora inni bzdury bo go lubia …nikt nie spojrzy chlodno..

Z drugiej strony to dobrze mma staje sie coraz bardziej popularne u osob nie majacych pojecia o sportach walki no bo jak inaczej nazwac kogos kto mowi ze lesnar na glebie nie ma zadnej techniki jesli nawet najwieksi trenerzy swiata twierdza ze ma i to niezła:)..albo ludzi ktorzy co walke fedora mowia ze juz sie konczy i ktos go tam pokona na 100%…tak jak powiedzial mrożek – nie wiedziałem ze istnieje tylu idiotow poki nie odkryłem internetu:)

walka swietna…ja straszny doł – wracam z kumplami z imprezy na gale a tu ani sop cast nie działa ani justin- ogladam wszystkie gale od lat mi sie to nie zdarzyło z ta prawie przegapiłem, dopiero pozniej zaczeły działac, wiecie moze dlaczego nie działało tak dlugo?

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
MeruNo Gravatar (14:54:19) :

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
CzerwNo Gravatar (14:59:05) :

To rozcięcie na nosie Fedora, przy pierwszym prostym Rogersa, to nie od siły ciosu, ale od paznokcia na kciuku. Przyjrzyjcie się jak ma ustawianą rękę na twarzy Rosjanina.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
realman6No Gravatar (15:00:53) :

pewnie przesilenie było wogóle swietna gala -chodzi mi o te wazne walki oczywiscie

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
lgNo Gravatar (15:03:18) :

venom, przecietnym zapasnikiem to jest lesnar.. w walce z couturem pokazal swoje zajebiste zapasy

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
quarkusonNo Gravatar (15:05:48) :

co to za zwierzak ;d Połam mu żebra, połam nogi, odgryź ręce, oskalpuj a Fedzio i tak ci gomorre powieką dziabnie ;]
Nie ma bata na Fedora ;]

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
paschtschacNo Gravatar (15:10:41) :

Złamana ręka? To jakaś potwierdzona informacja? Kiedy dokładnie?

Lesnar wiadomo, że parter i zapasy ma lepsze, ale jeśli chodzi o stójkę, to myślę, że Rogers jest niebezpieczniejszy. Inna sprawa, że gdyby do walki pomiędzy nimi doszło, to myślę, że Lesnar szybko sprowadziłby walkę do płaszczyzny, która mu odpowiada i Rogers nie byłby się w stanie przed tym obronić.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
seban28No Gravatar (15:12:03) :

xxl: te słowa o internecie powiedział Stanisław Lem. Bez komentarza zostawię to, że napisałeś Mrożek małą literą. Tak, masz rację internet jest pełen idiotów.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
V1p3RNo Gravatar (15:28:25) :

Dla mnie takie zwycięstwo Fedora było bardziej imponujące niż gdyby wygrał w 1 minucie 1 rundy lub przez całkowitą dominajce przez decyzje. Nie jeden podłamałby sie psychicznie gdyby już po pierwszym jabie miał rozcięty nos i do tego prawdopodobnie złamany i to przez kolesia, który ma 3 razy mniej doświadczenia i gorszą reputacje. Rogers był dużo cięższy i myślałem że jeżeli chodzi o szczęke Rogersa to jest to koleś bardziej pokroju Hunta niż Arlovskiego. Tym bardziej dziwi że dwa razy tak sie zachwiał po jednym ciosie(przy upadku troszke pomógł wpadając na Rogersa ale ten i tak efektownie sie przekręcił:D). A Fedor z lat 2003 – 2005 raczej nie chwalił się tak nokautującym uderzeniem a teraz to wydaje sie jego najgroźniejszym atutem oprócz szybkości. Zle wyglądała sytuacja w której Fedor daje sie tak obijać w parterze, ale jest to też cena jaką sie płaci za walkę z oponentem który jeszcze nie dawno był daleko poza top10 ale mimo wszystko jest niebezpieczny. Fedor popełnił błąd próbując wyciągać ręke z półgardy, zamiast próbować gnp ale kto nie popełnia błedów?:D.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
ELFAFIKOSNo Gravatar (15:28:29) :

Wynik do przewidzenia a każde inne roztrzygnięcie włącznie ze zwycięstwem Fedora przez decyzję byłoby uznane za wielką sensację.Więc wyciąganie wniosków w stylu “Fedor potwierdził, że jest absolutnym królem HW” albo “Fedor się kończy” to moim zdaniem przesada.Rogers sprawił trochę problemów Fedorowi i świadczy to bardziej o jego coraz większych umiejętnościach a nie o słabościach Fedora.Fedor natomiast napędził mi trochę stracha gdy przyjmował G’n'P ale po prostu zrobił co do niego należało i tak odczytuję wynik tego pojedynku, ani nie jestem zachwycony jego dyspozycją ani rozczarowany.Myślę jednak że Werdum i Overeem moga sprawić Fedorowi więcej problemów niż Rogers ale inne rozsztrzygnięcie niż zwycięstwo przez KO Fedora będzie sensacją .Żałuję że Fedor będzie obijał “średniaków” HW zamisat dać naprawdę ekscytujące walki z Couturem,Lesnarem,Nogueirą,Dos Santosem czy Velasquezem.Może wybiegam za bardzo w przyszłość ale po Werdumie,Overeemie Fedor nie ma kompletnie z kim się bić w Strikeforce i chyba będzie trzeba mu wyczarować kolejnego chłopca z nizin społecznych który ma rekord 10-0 i spełnia swój American Dream;))

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
markhuntoNo Gravatar (15:30:38) :

Jeszcze chyba nikt tego nie zauwazyl ale Fedor skasowal Rogersa identyczna akcja jak Arlovskiego.Widac akcja wywiczona do perfekcji. To co piersze rzuca mi sie w oczy to niewiarygodny timing Fiedzi. Balans ma wg mnie najlepszy na swiecie. Dla mnie znowu udowodnil ze jest nr p4p bo po raz kolejny pokonal przeciwnika w plaszczyznie w ktorej ten byl najlepszy. Na tym poziomie sportowym nie mozna wchodzic do klatki i za kazdym razem niszczyc przeciwnikow w 30 sekund. Jezeli chodzi o Rogersa to na pewno kelnerem nie byl a jakby nie patrzyc dostal KO. Porownywanie zapasow Rogersa i Lesnara jest na tyle niedorzeczne ze naprawde nie ma co z tym dyskutowac. Lesnar, Carwin, Velasquez, Dos Santos, Gonzaga , Overeem i Anderson Silva to sa zawodnicy z ktorymi najbardziej zobaczylbym Fedora. Mysle ze z kazdym moglby miec duzo problemow ale w kazdej z tych walk bylby mimo wszystko zdecydowanym faworytem. Jezeli chodzi o te gnp ktore Rogers wykonal przez chwile to kazdy kto ogladal chociazby wiekszosc walk Fedora musial wiedziec ze tam pojawi sie slynna “balaszka z nikad”. Ja jak zobaczylem ze Fedor ma w gardzie Bretta to odliczalem tylko czas do tej balaszki, ktora pewnie by i weszla gdyby mu sie druga noga nie zablokowala na siatce. Dla mnie Fedor nr 1 p4p.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
SlapiNo Gravatar (15:31:50) :

Nie ma sie co klucic bo kazdy kibicuje temu kogo lubi :) Mam nadzieje ze Fedor zgodzi sie walczyc w UFC i juz nie bedziemy “gdybac”, to bd dopiero emocje :)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
R.O.B.No Gravatar (15:41:10) :

gif MMARocks.pl

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
seban28No Gravatar (15:57:08) :

No tak, Crocop za to ma ostatnio świetny rekord. Zakład że Mirko pluje sobie w brodę że mu ambicja kazała iśc do UFC zamiast sobie w Japonii robić kasiorę w pojedynkach dla gawiedzi.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
DazzNo Gravatar (16:01:08) :

Co racja to racja haters gonna hate, loosers always loose ;)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (16:19:23) :

Czy można skądś ściągnąć tą walkę? Jeśli tak to moglibyście wrzucić tutaj linka? Najlepiej w wersji HD ale zwykłą też się zadowolę.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
AMRASNo Gravatar (16:37:16) :

fedor oprocz tego ze sie dobrze napie**** ma duzo szczescia jak dla mnie ;-) niektore walki moglby rownie dobrze przegrac… a wychodzil z nich jednak zwyciesko ;-)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
ShirenNo Gravatar (16:43:16) :

wooow! ładna gala strikeforce. A co do walki wieczoru, to chciałem tylko zauważyć, że Brett Rogers, którym Fedor pozamiatał jak szmatą praktycznie w każdym możliwym rankingu był wyżej, niż ci “najlepsi” hw ufc: dos sandos, velazquez i carwin. Co do Fedora, było trochę widać, że klatka to dla niego nowość, zatem Rogers to był dobry wybór na początek

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
TensNo Gravatar (19:38:51) :

W Strikeforce nie widzę rywala dla Fedora,iluzoryczne szanse daje Szklanemu Overeemowi i Werdumowi.Stary Coleman i właściwie półciężki Randleman sprawili wiele problemów,więc jak ktoś ma pokonać Fedora,to tylko duży i silny zapaśnik.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (19:40:31) :

Sam znalazłem już całą galę na necie, więc żeby nie być samolubem dzielę się linkami z chętnymi :)

http://rapidshare.com/files/303942441/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part1.rar
http://rapidshare.com/files/303942467/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part2.rar
http://rapidshare.com/files/303942485/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part3.rar
http://rapidshare.com/files/303942478/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part4.rar
http://rapidshare.com/files/303942453/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part5.rar
http://rapidshare.com/files/303942436/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part6.rar
http://rapidshare.com/files/303942433/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part7.rar
http://rapidshare.com/files/303941472/Strikeforce.Fedor.vs.Rogers.HDTV.XviD-KYR-NewSceneFiles.net.part8.rar

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (20:14:02) :

Rofl co Ty za farmazony zapodajesz w ogóle? Jaka słaba walka? Jaki brak kondycji? Jaka racja Dany White?

Po obejrzeniu walki ponownie stwierdzam że to był zajebisty show w wykonaniu obu panów. Mimo że nie podobało mi się zachowanie Rogersa na końcu dopiero po tej walce naprawdę polubiłem jego styl i zacząłem go uznawać za jednego z lepszych ciężkich.

Swoją drogą widzę że jak ktoś nie lubi Fedora to nie zależnie od tego w jaki sposób on wygra (I udowodni tym samym swoje mistrzostwo) to ten ktoś i tak będzie miał wątpliwości i będzie kręcił nosem. Gościu ma zajebisty styl (Choć w walce z Rogersem był nad wyraz słaby i zdenerwowany) i według mnie jest niezaprzeczalnym mistrzem MMA. Jak widzę komentarze że on ma coś jeszcze do udowodnienia to zwyczajnie szlag mnie trafia, bo wiem ze nie zależnie od tego ile wam będzie udowadniał to i tak nic nie udowodni, dlatego że wy i tak macie swoją twardo wyrobioną opinię. A jedyne na co ciągle liczycie to to że pojawi się ktoś kto go rozwali, a jak już w końcu rozwali to co nagle wszystkie wyniki pójdą w niepamięć? I wówczas będziecie mówili a jednak nie był najlepszy? To jest po prostu wkurwiające (Przynajmniej dla mnie jako jego fana).

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
RafiMMANo Gravatar (20:33:54) :

Dana ma zawsze racje :D

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
tuaaNo Gravatar (20:41:05) :

Dokładnie….Gdyby Fedorowi “potknęła się noga” Wiekszość krzykaczy twierdziła by pewnie ze się skończył…
Żaden baran nie widzi ze nie ma zawodnika na świecie w wadze ciężkiej z rekordem chociaż zbliżonym do Fedora…
Przecież Spider Silva też nie wygrywał wszystkich walk z taka łatwością jak z Forestem…
Fedor wymiata…A gdybanie o Lesnarze to już totalna bzdura…

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
drifterNo Gravatar (20:43:04) :

Dla mnie ta walka była “na opak” w stosunku do przewidywań i zapowiedzi. Fiodor miał to rozstrzygnąć w parterze, a rozstrzygnął w stójce. Rogers miał walczyc i być najniebezpieczniejszy w stójce, a bezbronny w parterze, tymczasem w parterze umiał się obronić, a w stójce nie. Kibicowałem Rogersowi, ale mnie zawiódł. Co się stało właśnie z tą jego słynną stójką ??? Gdzie garda ??? Gdzie wykorzystanie zasięgu ??? Gdzie kopnięcia ??? Gdzie timing ??? Nie umiał w ogóle się bronić przed zamachowymi Fiodora, a przecież to one nie są nie do obronienia. Dla mnie Rogers też jest takim lepszym Kimbo.
Venom:
Powiedz, że Fiodor złamał kości śródręcza, to już wszystko będzie jasne … ?

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Zelboys06No Gravatar (20:50:09) :

Szkoda czytac niektorych glupot, ktore tu sa wypisywane.

Fedor wygral, wg planu wrecz ;) Rogers i tak trzymal sie dluzej, niz zdaje sie ktokolwiek mu dawal szanse. Porownywanie Rogersa do Lesnara to nieporozumienie – przede wszystkim przez zapasy Lesnara. Nie widze sensu takiego pisania – a to Fedor wygralby z tym czy tamtym bo wygral z Rogersem.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
andrzej_gNo Gravatar (20:50:25) :

Rogers jest cholernie groźny.
Jak poprawi zapasy i parter to może być na prawdę trudny do pokonania.

Lewym prostym złamać nos… A cios Fiodora był idealny, fenomenalny itp. itd.
Ale dlatego uznajemy go za najlepszego z najlepszych, że w chwili zagrożenia (ile czasu można walczyć ze złamanym nosem?) potrafił zrobić coś takiego…

Pozdrawiam

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
kristovNo Gravatar (20:53:21) :

tak tak pryszczaci z onetu którzy przyszli komentować tu mma a Hulk to pokona Lesnara i Fedora hehe

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
sawikoslokosNo Gravatar (21:38:57) :

Może mi się wydawało ale Jednak jest troche prawdy w tym co o Fedorze mówił Sapp iż ma on problemy z dużymi zawodnikami.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
marcus-007No Gravatar (21:56:12) :

No masakra, że niektórzy piszą, iż Brock nie ma techniki w parterze. Nie skomentuje. Ja nie wiem jak bym obstawiał w tej walce, na pewno byłoby ciekawie i mam nadzieję kiedyś to zobaczyć. Ta walka pokazała, że Fedor też ma słabości.

Sam pojedynek, jak i cała gala naprawdę spoko. Były emocje, zwroty akcji, naprawdę nieźle, aczkolwiek Strikeforce ma jeden problem. Chodzi mi o to, że mają za mało gwiazd i praktycznie co gale muszą występować. Mam nadzieje, że to się zmieni i będą gonić UFC…ale na dziś dzień jeszcze im daleko.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
rayairNo Gravatar (22:04:54) :

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
grzejnik78No Gravatar (22:13:59) :

“Choć w walce z Rogersem był nad wyraz słaby i zdenerwowany”

Lucifer – zwroc uwage na druga runde pare sekund przed nokautem , jak Fedor opuszcza rece i ze stoickim spokojem podchodzi do Rogersa (jak by juz wiedzial co bedzie za chwile ) i poprostu go scina .

A co do sily to sie z toba zgodze , szczegolnie widac to bylo kiedy fedor probowal zucic Rogersa i w momencie kiedy wychodzil z klinczu z pod siatki .

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
rayairNo Gravatar (22:18:09) :

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
bear gryllsNo Gravatar (22:24:07) :

Emelianenko pieknie osmieszyl Rogersa pokonujac go przez TKO tak jak on raczyl konczyc swoich przeciwnikow :) teraz jedynym realnym zagrozeniem dla Fedora jest Alistair ktory wydaje sie byc mocniejszy od calej czolowki UFC w tym Lesnara…

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (22:41:42) :

Grzejnik, ja mówiąc to że był zdenerwowany miałem na myśli raczej sam moment przed rozpoczęciem walki. Fedor zachowywał się dokładnie tak jak Nougeira przed pierwszą walką z nim. Był spocony i ruszał się wyjątkowo dużo. Wyglądał ogólnie jakoś tak nienaturalnie dla mnie, przynajmniej wobec swojego wcześniejszego wizerunku.

Drifter powyżej napisał jeszcze że Fedor miał rozwalić go w parterze a rozwalił w stójce, to co? To znaczy że dlatego walka była na opak? Rogers pokazał jak dobrze potrafi wybronić się w parterze, a Fedor po raz kolejny udowodnił że wcale nie jest takim złym Strikerem i że ma potężny cios.

Co do wypowiedzi na temat Lesnara, gościa nie lubię i kompletnie nie jestem za nim. Ale nie zgodzę się pod żadnym pozorem z ujmowaniem jego zdolności. Bo mimo że nie lubię jego jako człowieka, gościu potrafi wejść do octagonu i zrobić swoje.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (22:43:25) :

Zapomniałem jeszcze dodać ze Lesnar robi swoje wyjątkowo skutecznie i ciekawie. Chociaż wykończenie Randego ośmieszyło go w moich oczach, bo spanikował jak małe dziecko.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
SlapiNo Gravatar (22:51:32) :

“Może mi się wydawało ale Jednak jest troche prawdy w tym co o Fedorze mówił Sapp iż ma on problemy z dużymi zawodnikami.” – hehe a to dobre :) Fedor sam mowil ze woli duzo wiekszych i ciezszych od siebie :)
Nie ma sie co klucic, Lucifer oO dobrze piszesz .. po walce Fedora- Arlovski tez bylem przekonywany ze Arlovski i tak jest lepszy i Ferdor wygral fartem .. swoja droga duzo tych fartow mial juz nie ? :)
a Lesnar ( po raz kolejny sie do niego odniose :) ) ma rekord 4-1 i co ? uwazacie ze po 5 walkach mozna juz kogos oceniac (zarowno w negatywny sposob jak i pozytywny ? ) Taki Sokoudjou – tez zajebiscie zacza a obecnie jest kiepsko. Poczekamy jaki bd rekord Lesnara jak stoczy te 10-15 pojedynkow :) inna spraw ze Lesnar ma duza przewage swoja masa ..ale ma juz 32 lata … coraz trudniej bedzie mu ja utrzymac (mamusie oszukasz, tatusia oszukasz ale czasu nie oszukach ). Z niecierpliwoscia czekam na walke z Carwinem bo uwazam ze ona pokaze jak silny naprawde jest Lesnar.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
KordNo Gravatar (22:51:35) :

“Fedor zachowywał się dokładnie tak jak Nougeira przed pierwszą walką z nim. Był spocony i ruszał się wyjątkowo dużo.” – masz spostżeżenia na poziomie kobiety :P

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
KordNo Gravatar (22:54:01) :

“inna spraw ze Lesnar ma duza przewage swoja masa ..ale ma juz 32 lata … coraz trudniej bedzie mu ja utrzymac” – akurat z masa to spokojnie do 50-tki moze dojechac… gorzej z szybkością i agresja…

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (23:00:08) :

Spostrzeżenia na poziomie kobiety! XD hahahah

Po prostu pierwszy raz mi się to rzuciło w oczy jak oglądałem walkę w HD i było zbliżenie jego twarzy, po raz pierwszy to u niego zauważyłem dlatego zwróciłem na to uwagę ;p

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
fuselNo Gravatar (23:12:39) :

jak czytam niektore komentarze to mnie krew zalewa, jak mozna w ogole porownywac zapasy lesnara do rogersa :) kaplica.
ktos pisal, ze fedor ma szczescie, ale podobno szczescie sprzyja lepszym, a gdybanie nie ma sensu.
na dzien dzisiejszy to chyba tylko lesnar i carwin by mieli szanse z fedorem. chociaz do konca tez nie jestem pewien, bo:
1. szczeka lesnara nie zostala jeszcze sprawdzona,
2. szczeka carwina tez nie wiadomo jakby zniosla cios fedzi (widzac jak sie chwial po gonzadze), choc trzeba dodac, ze carwin tez ma konkretnego strzala :)

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (23:20:58) :

Fedor nie za dobrze potrafi bronić się przed prostymi, w zasadzie broni się przed nimi łapiąc je na mordę. A Carwin ma proste bardzo mocne, więc mogło by być ostro. Lesnar niby też silny jest, ale wbrew pozorom nie uderza już z taką siłą jaką u niego kreują. Lesnar to dobry zapaśnik ale striker już nie bardzo. Fedor z pojedynku na pojedynek staje się w strikingu coraz lepszy.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (23:24:52) :

A nawet jeśli nie staje się lepszy, to z pewnością staje się coraz bardziej skuteczny a tego nikt mu odmówić nie może.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
drifterNo Gravatar (23:37:04) :

Lucifer:
“Fedor nie za dobrze potrafi bronić się przed prostymi, w zasadzie broni się przed nimi łapiąc je na mordę.”
:-) :-) :-)
Napisałem, że walka była “na opak” w stosunku do przewidywań i zapowiedzi.

OdpowiedzOdpowiedz
8 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (23:43:18) :

Ale napisałeś to w takim kontekście jakby Ci to przeszkadzało, a widowisko moim zdaniem było dobre :) Znacznie lepsze niż na przykład to w wykonaniu Machidy czy choćby Spidera w dwóch walkach przedostatnich walkach.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
YoshihiroNo Gravatar (00:19:49) :

Przypływ nowych userów za każdym razem doprowadza mnie do łez ;)

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (01:01:23) :

Aż tacy są żałośni? XD Albo jesteśmy… Jeśli mnie też bierzesz za nowego xD

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
ShirenNo Gravatar (03:20:51) :

Tak czytam te gloryfikacje fighterów UFC i opowieści o słabych przeciwnikach Fedora, i nie mogłem się powstrzymać:

Ostatnich 10 przeciwników chronologicznie:

Fedor:
Arlovski (mistrz UFC)
Sylvia (mistrz UFC)
Choi
Lindland
Coleman (mistrz UFC)
Sruluzihno :)
Crocop
Koshaka
Minotauro (mistrz UFC)

a teraz “najlepsi hw na świecie”:

CARWIN:
Gonzaga
Wain
Wellish
Pendergarst
Richards
Slaton
Guilden
Smith
McCown
Jackson

DOS SANTOS:
Crocop
Struve
Werdum
Geronimo Dos Santos
Ferreira (w dupe)
Goncalves
Paredao
Ferreira
Maiorihno
Silva Santos

VELASQUEZ:
Rothwell
Kongo
Stojnic
O’Brien
Morris
Constant
Fujarczyk
…. no i tyle, nie starczyło do 10

GONZAGA:
Tuscherer
Carwin (w dupe)
Hendricks
McCully
Werdum (w dupe)
Couture (w dupe)
Crocop
Marrero
Scherner
Jordan

MIR:
Lesnar (w dupe)
Minotauro (mistrz UFC)
Lesnar
Hardonk
Vera (w dupe)
Sylvia (mistrz UFC)
Christison
Cruz
Vera
Sims
Sims

no i na koniec mój rodzynek :)
LESNAR:
Mir
Couture
Herring
Mir (w dupe)
Kim
The Big Show
The Undertaker
Bill Goldberg
Kurt Angle
Eddie Guerrero
:) :) :)

Zadaję więc pytanie: jeżeli Fedor nie walczy z najlepszymi, to kto z nimi walczy? … jeżeli zestawienie ostatnich 10 się nie podoba, proponuję skrócić do ostatnich 3, ale będzie to samo…

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
xxlNo Gravatar (04:51:56) :

shiren pojechałes:) ale no coz mozna powiedziec…racja

ktos tam napisał ze nie mozna złamac nosa lewym prostym- ja tysonem nie jestem ale lamałem w ten sposob nosy razy 2:) no i nawet nokaut kolesiowi sprzedałem :) to zalezy jak trafisz w jakim momencie i czy idealnie w tempo jak bedzie na ciebie nachodził- zeby nie było nie atakuje tego co to stwierdził mowie tlyko ze mozna:) bez problemu dobry jab to podstawa boksu
fakt Lem racja;) duzych liter tu nie uzywam czesto, bo pisze w ten sam sposob co na gg:) to nie artykuł zapisuje luzne mysli i spostrzezenia ale jesli ktos sie chce silic na intelektualne wywody na siłe to przykro mi z powodu jego kompleksow małego czegos tam :) ale kontekst sie liczy i kazdy wie o co chodzi reszta wypowiedzi swiadczy ze ci co dawno ogladaja i trenuja sa ogarnieci…
To tak jak w zyciu …czym ktos sie bardziej sili na znawce czegos nie znajac sie na tym to 1rok psychologii sie uczy:) “zakrywanie” brakow i kompleksow a internet to idealne miejsce do tego
ale ostatnie komenty sa naprawde ok pozdro:) pierwsze mnie załamały po prostu

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
VenomNo Gravatar (08:42:38) :

@Shiren

Georges St. Pierre, Anderson Silva, Lyoto Machida czy Mike Brown walczą z najlepszymi. Fedor jest najlepszym ciężkim na świecie, nie bardzo rozumiem dlaczego ma być porównywany do mającego 5 walk w MMA Brocka Lesnara, a nie do dominatorów innych kategorii wagowych.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
drifterNo Gravatar (14:30:58) :

Lucifer:
Znadinterpretowałeś tego mojego pierwszego posta. W ogóle mi to nie przeszkadzało, jak rozegrała się walka. Lubię niespodzianki i nieprzewidziane scenariusze, Dlatego też kibicowałem Rogersowi.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
fuselNo Gravatar (19:19:43) :

shiren zapomniales jeszcze dodac overeema:

james thompson (mistrz dvd),
sylvester (to chyba tez mistrz :D ),
goodridge,
cro cop (no contest),
hunt,
lee tae hyun,
buentello,
kharitonov (porazka),
knapp,
shogun (porazka)

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
Zelboys06No Gravatar (19:26:53) :

@ drifter

“Fiodor miał to rozstrzygnąć w parterze, a rozstrzygnął w stójce”

Wartosc Fiodora polega wlasnie na tym, ze jest w stanie rostrzygac pojedynki zarowno w stojce jak i w parterze.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
koperNo Gravatar (19:56:15) :

Ja tam najbardziej cenię Fiodora za to, że nigdy nie wygaduje głupot o swoich przeciwnikach i nie obraża ich – co może być lekcją dla wszystkich kibiców mma – i tych bardziej obeznanych z tematem, i tych początkujących. Przed walką z Rogersem, o którym zdecydowana większość fanów i ludzi z branży mówiła, że nie sprawi Ruskiemu żadnego kłopotu, sam Fiodor wypowiadał się, że czeka go ciężki pojedynek z trudnym przeciwnikiem. Nawet jeśli ta pokora jest u niego trochę pozowana, to jest to chyba najmądrzejsza z możliwych do przyjęcia póz.
Według mnie, jeśli odrzuci się te parę walk, w których Emelianenko błyskawicznie rozjechał odstających od niego poziomem przeciwników (jak nieszczęsnego Tima), widać, na czym polega jego wartość i za co cenią go ludzie tacy jak St Pierre czy Couture (a oni chyba są wystarczająco obeznani z tematem?). Gość się nie poddaje i umie przezwyciężać kłopoty, co w połączeniu z pewnymi naturalnymi uzdolnieniami pozwoliło mu zapracować na taki a nie inny rekord.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (20:07:40) :

Venom a co mają inne wagi do wagi ciężkiej? O.O Przecież mowa o kategorii wagowej w której walczy Fedor, w swojej kategorii jest najlepszy.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
VenomNo Gravatar (21:31:29) :

A kto twierdzi, że Fedor nie jest najlepszy w ciężkiej?

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
Lucifer oONo Gravatar (22:51:14) :

Ja się zastanawiam dlaczego chcesz go porównywać do mistrzów z innych kategorii wagowych po prostu. A warto nadmienić że żaden nie ma takiego wyniku jak Fedor.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
VenomNo Gravatar (22:54:19) :

To ktoś inny zaczął porównywać Fedora do innych ciężkich na świecie, co jest bez sensu bo jego dominacja w tej kategorii nie podlega dyskusji. Dużo ciekawsze jest porównywanie jego ostatnich osiągnięć do tych St.Pierre’a czy Silvy, którzy w ostatnich latach osiągnęli dużo więcej.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
fuselNo Gravatar (23:01:13) :

venom wydaje mi sie, ze shiren zaczal to porownywac, bo kilka osob pisalo o tym, ze fedor nie pokonal w ostatnim czasie nikogo znaczacego. wiec dlatego wywyzszanie overeema (z pod ktorego gnp ponoc by fedor nie wyszedl :D ), czy tez lesnara sklonilo do takich porownan.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
VenomNo Gravatar (23:05:12) :

Zależy co rozumiesz przez “znaczący” zawodnik. Fakty są takie jedynym przeciwnikiem ze ścisłej czołówki, którego przez ostatnie 4 lata pokonał Fedor jest Andrei Arlovski. Trochę słabo jak na zawodnika o takim potencjale.

To nie znaczy, że Lesnar czy Overeem by go pokonali, po prostu szkoda, że taki talent się marnuje.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
fuselNo Gravatar (23:13:01) :

tez sie z tym zgadzam, ze szkoda. ale dla odmiany kogo pokonal overeem? jesli chodzi o lesnara to akurat przyznam racje, ze patrzac na pokonanych przeciwnikow na dzien dzisiejszy i na chwile, gdy walczyli, mir i couture stoja wyzej niz arlovski, sylvia czy rogers.
ja bym chetnie zobaczyl walke z lesnarem, badz carwinem.

OdpowiedzOdpowiedz
9 11 2009
VenomNo Gravatar (23:24:44) :

Overeem nie pokonał nikogo znaczącego, w nagrodę dostanie Fedora :D

OdpowiedzOdpowiedz
10 11 2009
bobinhool1No Gravatar (15:31:53) :

Fedor wybił sobie palec, a co do nosa to tylko rozcięcie :) O walce to mogę powiedzieć że nie było momentu w którym Fedor byłby zagrożony :) Było wiele innych walk w których miał trudniejsze pozycje Fedor :) Alistair będzie walczył z Werdumem bądź Silvą . :)

Myślę że Lesnar padł by tutaj szybciej niż Rogers :) A jakei osiągnięcia ma lesnar ? Pokonanie Franka Mira ? Czy dziadka Couture’a ? Lesnar w swoich walkach wbiega jakświnia na swoich przeciwników :) Podszedł by tak do Fedora dostał by 3 razy w pape i po walce. Lesnar nigdy nie pokona Fedora i nie będzie na jego poziomie :) Carwin jest o wiele trudniejszym przeciwnikiem niż Lesnar jak dla mnie :)

OdpowiedzOdpowiedz
17 11 2009
antyclubNo Gravatar (16:50:31) :

“Rogers is sooołł stronggg!!!!” :D

OdpowiedzOdpowiedz

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze


Zaloguj



  • Zarejestruj
  • Nie pamiętasz hasła?

FightShop.pl

Najbliższe gale MMA:

    Ring 1
    za 1 dzień, 9 godzin

    UFC on Versus
    za 9 dni, 20 godzin

    K-1 Warszawa
    za 16 dni, 10 godzin

Jesteśmy na:

myphoto
MMARocks.pl on Facebook

Śledź nasz BLIP

Piszemy o:


rss Komentarze rss valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox